Υγεία & Ομορφιά
Αν ασκείστε υπερβολικά ή εκτελείτε λανθασμένα κάποιες κινήσεις, μπορεί να έχετε τραυματιστεί.
Αν ασκείστε υπερβολικά ή εκτελείτε λανθασμένα κάποιες κινήσεις, μπορεί να έχετε τραυματιστεί.
Φυσική Κατάσταση

Οι Βασικές Αιτίες που Πονάει η Πλάτη σας

Ο πόνος στην πλάτη μπορεί να είναι ήπιας έντασης, αλλά μπορεί να γίνει και πολύ βασανιστικός μη αφήνοντάς σας να χαλαρώσετε ούτε σε καθιστή θέση.

Αν νιώθετε συχνά να σας πονάει η πλάτη σας, ίσως νιώθετε μια πίεση στην επιφάνειά της ακόμα και κάψιμο.

Αν ασκείστε υπερβολικά ή εκτελείτε λανθασμένα κάποιες κινήσεις, μπορεί να έχετε τραυματιστεί.

Ο πόνος στην πλάτη διαφέρει από τον πόνο στη μέση και την οσφυαλγία και μπορεί να οφείλεται στους παρακάτω λόγους.

Έχετε κακή στάση σώματος

Πιθανόν να γυμνάζετε τους μύες σας για να παραμείνουν δυνατοί και να μην ατροφήσουν, κάτι που μπορεί να συμβεί από την έλλειψη άσκησης και κίνησης γενικά.

Αυτό το πρόβλημα μπορεί να επιδεινωθεί και από μια λανθασμένη στάση σώματος.

Αν καμπουριάζετε ενώ κάθεστε για ώρες στο γραφείο σας ή σε μια καρέκλα, είναι κάτι που μπορεί να αποδυναμώσει τους μύες της πλάτης σας και σιγά σιγά να σας προκαλέσει πόνο.

Όταν καμπουριάζετε, η σπονδυλική σας στήλη, οι δίσκοι, ο λαιμός, ο αυχένας και οι σύνδεσμοι πιέζονται ακόμα κι αν εσείς δεν το καταλαβαίνετε εκείνη τη στιγμή.

Αυτή η συνεχόμενη πίεση μπορεί στο μέλλον να δημιουργήσει επιπλοκές και η μόνη λύση είναι η άσκηση και η βελτίωση της στάσης του σώματός σας.

Έχετε δισκοκήλη

Οι δίσκοι σε απλή γλώσσα, είναι τα σπογγώδη «μαξιλαράκια» ανάμεσα στους σπονδύλους.

Η κήλη προκύπτει όταν ένα τμήμα του δίσκου πάθει ζημιά και τραυματιστεί με αποτέλεσμα να ασκεί πίεση στη σπονδυλική στήλη.

Ακόμα και η ελάχιστη πίεση μπορεί να προκαλέσει πόνο μαζί με άλλα συμπτώματα, όπως μούδιασμα και αίσθηση αδυναμίας των άνω και κάτω άκρων.

Ξεκούραση, φυσικοθεραπείες και αντιφλεγμονώδη φάρμακα είναι η πιο συντηρητική αντιμετώπιση.

Στις πιο σοβαρές περιπτώσεις απαιτείται εγχείρηση.

Έχετε οστεοαρθρίτιδα

Ανήκετε σε αυτή την περίπτωση αν η προέλευση του πόνου δεν είναι οι μύες αλλά ένα πρόβλημα στα οστά και τις αρθρώσεις.

Ο χόνδρος που καλύπτει και προστατεύει τα οστά αποδυναμώνεται ενώ μεγαλώνετε.

Αυτή είναι η οστεοαρθρίτιδα, η οποία μπορεί να οδηγήσει στην πλήρη υποχώρηση των χόνδρων, με αποτέλεσμα τα οστά να τρίβονται μεταξύ τους.

Κάτι τέτοιο ασκεί πίεση στα νεύρα της σπονδυλικής στήλης προκαλώντας μούδιασμα στα άκρα.

Η οστεοαρθρίτιδα χρειάζεται συνεχή παρακολούθηση και ιδιαίτερη θεραπεία για την εξάλειψη του πόνου και των συμπτωμάτων.

Χρησιμοποιείτε υπερβολικά τους μύες σας

Αν εκτελείτε επαναλαμβανόμενες κινήσεις προκαλείται πίεση στην περιοχή, ερεθισμός και αίσθηση σφιξίματος με τελικό αποτέλεσμα να πονάτε.

Η οστεοερθρίτιδα χρειάζεται συνεχή παρακολούθηση και ιδιαίτερη θεραπεία.

Η πίεση και ο ερεθισμός σε ένα σημείο του σώματος που χρησιμοποιείται περισσότερο και κατ’ επανάληψη, θα μπορούσε να προκαλέσει χρόνιο πόνο.

Επομένως, θα πρέπει να αρχίσετε να ξεκουράζεστε περισσότερο και να εφαρμόζετε θερμά ή κρύα επιθέματα ώστε να ενισχυθεί η κυκλοφορία του αίματος στην περιοχή.

Το τι από τα δύο ενδείκνυται για την περίπτωσή σας, θα σας το υποδείξει ο γιατρός σας.

Είστε πιασμένοι

Το μυϊκό πιάσιμο όπως και το λεγόμενο νευροκαβαλίκεμα που είναι συμπίεση του κοντινότερου στον δίσκο νεύρου, μπορεί να προκαλέσει μούδιασμα στα άκρα, αποδυνάμωση, αδυναμία ελέγχου στα πόδια ακόμα και προβλήματα στον έλεγχο της ούρησης.

Αυτή η συμπίεση του νεύρου περνάει συνήθως από μόνη της ή με ενέσεις στεροειδών αν επιμένει.

Έχετε κάποιον τραυματισμό

Αν είχατε κάποιο τροχαίο ή άλλο ατύχημα ή πτώση, αν ασκείστε υπερβολικά ή εκτελείτε λανθασμένα κάποιες κινήσεις, μπορεί να έχετε τραυματιστεί.https://googleads.g.doubleclick.net/pagead/ads?client=ca-pub-3269445924940809&output=html&h=333&slotname=4713336400&adk=1150121592&adf=3367755124&w=399&fwrn=4&lmt=1599741775&rafmt=11&psa=1&guci=1.2.0.0.2.2.0.0&format=399×333&url=https%3A%2F%2Fold.y-o.gr%2F%25CF%2586%25CF%2585%25CF%2583%25CE%25B9%25CE%25BA%25CE%25AE-%25CE%25BA%25CE%25B1%25CF%2584%25CE%25AC%25CF%2583%25CF%2584%25CE%25B1%25CF%2583%25CE%25B7%2F%25CE%25B5%25CE%25BD%25CE%25BF%25CF%2587%25CE%25BB%25CE%25AE%25CF%2583%25CE%25B5%25CE%25B9%25CF%2582%2F2926-%25CE%25BF%25CE%25B9-%25CE%25B2%25CE%25B1%25CF%2583%25CE%25B9%25CE%25BA%25CE%25AD%25CF%2582-%25CE%25B1%25CE%25B9%25CF%2584%25CE%25AF%25CE%25B5%25CF%2582-%25CF%2580%25CE%25BF%25CF%2585-%25CF%2580%25CE%25BF%25CE%25BD%25CE%25AC%25CE%25B5%25CE%25B9-%25CE%25B7-%25CF%2580%25CE%25BB%25CE%25AC%25CF%2584%25CE%25B7-%25CF%2583%25CE%25B1%25CF%2582&flash=0&wgl=1&adsid=ChAI8J3n-gUQgeX20bej5uorEi8AbTB3B89X4Cn1SZN8pkFlGjFZckKSwYSUaBqlifHYSHLhuayyF_VDAYowmfcZGQ&dt=1599741775602&bpp=24&bdt=388&idt=252&shv=r20200901&cbv=r20190131&ptt=9&saldr=aa&abxe=1&prev_fmts=160×600%2C160x600%2C0x0&nras=1&correlator=6888343104257&frm=20&pv=1&ga_vid=796692847.1599130348&ga_sid=1599741776&ga_hid=1886285619&ga_fc=0&iag=0&icsg=4503367842267136&dssz=59&mdo=0&mso=0&rplot=4&u_tz=180&u_his=28&u_java=0&u_h=1080&u_w=1920&u_ah=1040&u_aw=1920&u_cd=24&u_nplug=3&u_nmime=4&adx=635&ady=3857&biw=1903&bih=937&scr_x=0&scr_y=139&eid=21066648%2C21066944%2C21066807&oid=3&pvsid=4031389218165460&pem=863&rx=0&eae=0&fc=896&brdim=1366%2C0%2C1366%2C0%2C1920%2C0%2C1920%2C1040%2C1920%2C937&vis=1&rsz=%7C%7CpeEbr%7C&abl=CS&pfx=0&fu=8320&bc=31&jar=2020-09-10-11&ifi=1&uci=a!1&btvi=1&fsb=1&xpc=zGm1wAb0YN&p=https%3A//old.y-o.gr&dtd=27029

Ανάλογα με την περίπτωση, ο τραυματισμός μπορεί να γίνει αμέσως αντιληπτός ή ο πόνος να εμφανιστεί αργότερα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τα Αμφεταμινοειδή και τα Αμινοξέα για την Κούραση

yoadmin

Πώς να Προστατέψετε τα Γόνατά σας κατά την Άθληση

Σωματική Δραστηριότητα – Πώς να Παρακινήσετε τον Εαυτό σας

Καρδιακή Προσβολή – Πώς θα την Αποτρέψετε;

Evi Makavelou

Τα Σημάδια που Δείχνουν ότι Έχετε Γεμίσει Τοξίνες

a.alefragkis

Πώς να Παραμείνετε σε Φόρμα

yoadmin

Σάουνα – Ποια τα Οφέλη της για την Επιδερμίδα και τον Οργανισμό

Stretching: Μια Υγιεινή Συνήθεια για Σώμα και Πνεύμα

yoadmin

Η Υγεία του Λεμφικού Συστήματος

Evi Makavelou

Γρήγορο Περπάτημα – Πώς Κάνει Καλό στην Υγεία σας

Evi Makavelou

Πείτε Αντίο στην Οσφυαλγία με τη Σωστή Άθληση

yoadmin

Η Κατάλληλη Προετοιμασία πριν τη Γυμναστική σας

yoadmin