Υγεία & Ομορφιά
Πιπεριές - Όλα τα Οφέλη για την Υγεία
Διατροφή

Πιπεριές – Όλα τα Οφέλη για την Υγεία

Οι πιπεριές είναι ένα δημοφιλές λαχανικό που οι άνθρωποι μπορούν να τις φάνε σε σαλάτες ή μαγειρεμένες. 

Έχουνε διάφορα χρώματα, ανάλογα με το πόσο ώριμες είναι.

Οι άνθρωποι μπορούν να επιλέξουν από τις λιγότερο ώριμες πράσινες πιπεριές μέχρι κίτρινες, πορτοκαλί, μοβ ή κόκκινες, που είναι οι πιο ώριμες.

Όλα τα χρώματα έχουν θρεπτικά οφέλη, αλλά οι κόκκινες πιπεριές μπορεί να έχουν υψηλότερα επίπεδα αντιοξειδωτικών και φυτοθρεπτικών συστατικών, επειδή είναι πιο ώριμες από τις κίτρινες ή πράσινες πιπεριές.

Όπως όλα τα λαχανικά, οι πιπεριές περιέχουν φυσικά μικρές ποσότητες σακχάρων.

Οι κόκκινες πιπεριές είναι πιο γλυκές, ενώ οι πράσινες πιπεριές μπορεί να έχουν πιο πικρή γεύση.

Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε τα οφέλη των πιπεριών για την υγεία.

Οι κόκκινες πιπεριές είναι πιο γλυκές, ενώ οι πράσινες πιπεριές μπορεί να έχουν πιο πικρή γεύση.Βιταμίνη C

Οι πιπεριές έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, ειδικά οι κόκκινες πιπεριές.

Όπως όλες οι βιταμίνες, η βιταμίνη C είναι απαραίτητη.

Αυτό σημαίνει ότι το σώμα δεν μπορεί να τη φτιάξει μόνο του, και τη λαμβάνει μόνο μέσω της διατροφής.

Η βιταμίνη C είναι σημαντική για πολλές λειτουργίες στο σώμα, όπως την παραγωγή κολλαγόνου,το οποίο είναι απαραίτητο για την επούλωση πληγών και το σχηματισμό συνδετικού ιστού.

Επίσης αυτή η βιταμίνη υποστηρίζει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Έχει ισχυρή αντιοξειδωτική ικανότητα, εξουδετερώνοντας τις ελεύθερες ρίζες και μειώνοντας τον κίνδυνο καρκίνου κι άλλων ασθενειών που σχετίζονται με το οξειδωτικό στρες.

Η επαρκής κατανάλωση θα βοηθήσει επίσης στην πρόληψη καταστάσεων που οφείλονται σε ανεπάρκεια βιταμίνης C, όπως το σκορβούτο.

Βιταμίνη Α

Η μορφή της βιταμίνης Α που περιέχουν το πορτοκάλι και η κόκκινη πιπεριά ονομάζεται βήτα καροτίνη.

Αυτή τη βιταμίνη το σώμα τη μετατρέπει στη δραστική μορφή της βιταμίνης Α.

Η βήτα καροτίνη είναι αυτή που δίνει σε αυτές τις πιπεριές το πορτοκαλί και το κόκκινο χρώμα τους.

Η βιταμίνη Α παίζει σημαντικό ρόλο στην ανοσοποιητική λειτουργία, ανάπτυξη των κυττάρων και στη
φυσιολογική λειτουργία των οργάνων.

Άλλες βιταμίνες και μέταλλα

Οι πιπεριές είναι επίσης καλή πηγή βιταμίνης Β6, η οποία υποστηρίζει το κεντρικό νευρικό σύστημα και τον μεταβολισμό.

Περιέχουν και φυτικές ίνες, που προάγουν την υγεία του εντέρου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αγαπημένα Γεύματα – Κόψτε Θερμίδες όχι Γεύση

Η Σχέση της Διατροφής με την Άνοια

Πώς θα Αποφύγετε τη Γλουτένη; – Video

Οι Τροφές που Προκαλούν και Εντείνουν τη Δυσκοιλιότητα

TOP 14 Aντιοξειδωτικών Τροφών

Μουρουνέλαιο – Όλα τα Οφέλη για την Υγεία