Υγεία & Ομορφιά
Φροντίδα για τη Γυναίκα

Πόνοι Περιόδου – Πώς θα Ανακουφιστείτε;

Το προεμμηνορρυσιακό σύνδρομο που περιλαμβάνει έντονους πόνους στην κοιλιά ταλαιπωρεί κάθε μήνα πολλές γυναίκες.

Παράλληλα το πρήξιμο και η κατακράτηση υγρών που προκαλούνται για τον ίδιο λόγο επιδεινώνουν την κατάσταση.

Αν είστε από τις “άτυχες” που κάθε μήνα υποφέρουν πριν και κατά τη διάρκεια της περιόδου τους, δείτε μερικούς φυσικούς τρόπους για να ανακουφιστείτε από τα έντονα αυτά συμπτώματα.

Πόνοι περιόδου και αντιμετώπισηΠάρτε βιταμίνη C

Η βιταμίνη C είναι πολύτιμη σύμμαχος για να έχετε μια εύκολη περίοδο.

Προσθέστε στη διατροφή σας πορτοκάλια, ακτινίδια, φράουλες, μπρόκολο και πιπεριές για να βοηθήσετε τον οργανισμό σας να καταπολεμήσει τις κράμπες.

Φάτε μπανάνα

Οι μπανάνες είναι πλούσιες σε κάλιο.

Τα επίπεδα καλίου στον οργανισμό πριν την περίοδο είναι χαμηλά.

Ανεβάζοντάς τα θα πετύχετε μείωση των ενοχλήσεων και των συναισθηματικών διακυμάνσεων.

Καταναλώστε καλά λιπαρά

Τα καλά λιπαρά ενισχύουν τη λειτουργία των κυττάρων του οργανισμού.

Τις δύσκολες μέρες του μήνα η κατανάλωση τροφών όπως το αβοκάντο, ο σολομός, τα λοιπά λιπαρά ψάρια και οι ξηροί καρποί μπορούν να μειώσουν τους πόνους.

Επίσης μπορεί να σταθεροποιήσουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα περιορίζοντας τις λιγούρες.

Σημαντικό είναι επίσης να ελαττώστε το αλκοόλ, τη ζάχαρη, το αλάτι και τον καφέ 2-3 μέρες πριν την έναρξη της περιόδου.

Έτσι ο οργανισμός σας θα είναι πιο ανάλαφρος.

Πιείτε αφεψήματα

Κάποια αφεψήματα μπορούν να σας ανακουφίσουν από τους πόνους.

Το φασκόμηλο, το χαμομήλι, το τίλιο και η κανέλα θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε τις ενοχλητικές κράμπες.

Καλό είναι να αρχίσετε να τα καταναλώνετε μερικές μέρες πριν σας έρθει περίοδος για να προετοιμάσετε το έδαφος.

Βάλτε θερμοφόρα

Η ζέστη στην περιοχή της κοιλιάς ανακουφίζει από τους πόνους.

Μια θερμοφόρα πάνω στην κοιλιά σας τις μέρες της περιόδου μπορεί να κάνει θαύματα.

Κάντε ελαφρύ μασάζ στην κοιλιά

Οι γυναίκες με δυσμηνόρροια θα δουν μεγάλο όφελος αν κάνουν ελαφρύ μασάζ στην περιοχή της κοιλιάς.

Συγκεκριμένα, μπορείτε να κάνετε μικρές κυκλικές κινήσεις με τα δάχτυλά σας μεγαλώνοντας σταδιακά τον κύκλο.

Γυμναστείτε

Είναι δύσκολο να έχετε όρεξη να γυμναστείτε όταν πονάει όλο σας το σώμα.

Όμως, η άσκηση κατά τη διάρκεια της περιόδου επιτρέπεται.

Μάλιστα οι γυναίκες που υποφέρουν από δυσμηνόρροια αν κάνουν έστω είκοσι λεπτά αερόβιας άσκησης θα ανακουφιστούν από τα συμπτώματα.

Λίγο περπάτημα, ποδήλατο ή κολύμπι αρκούν για την παραγωγή ενδορφινών και τη βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος.

Πάρτε αντισυλληπτικά χάπια

Η περίοδος εξομαλύνεται με τη χρήση αντισυλληπτικών χαπιών.

Κι αυτό επειδή μειώνονται οι προσταγλανδίνες που ευθύνονται για τους μυϊκούς σπασμούς της μήτρας.

Τα αντισυλληπτικά χάπια βελτιώνουν τις ιδιαιτερότητες της περιόδου, αλλά δεν θα πρέπει να λαμβάνονται αυθαίρετα.

Ρωτήστε τον γυναικολόγο σας αν μπορείτε να πάρετε αντισυλληπτικά χάπια για να ελαττώσετε τους πόνους της περιόδου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τροφές και Περίοδος – Τι να Αποφεύγετε;

Evi Makavelou

Οι Απαραίτητες Γυναικολογικές Εξετάσεις

yoadmin

Οι πιο Συνηθισμένες Παρενέργειες των Αντισυλληπτικών

a.alefragkis

Λόγοι για να Επισκεφτείς τον Γυναικολόγο

Evi Makavelou

Απαραίτητες Γυναικείες Εξετάσεις στα 40

Evi Makavelou

Σεξουαλική Υγεία και Ύποπτα Συμπτώματα

Evi Makavelou

Γιατί Πρέπει να Αποφεύγεται η Χρήση της Ασπιρίνης κατά τη Διάρκεια των Πόνων της Περιόδου

yoadmin

Όσα Δείχνει η Πρώτη Περίοδος για την Υγεία

Evi Makavelou

Ύπουλα Σημάδια που Ενδέχεται να Μαρτυρούν Καρκίνο του Τραχήλου της Μήτρας

a.alefragkis

Μύθοι για το Σύνδρομο Πολυκυστικών Ωοθηκών

a.alefragkis

Κολπική Μυκητίαση και Αντιμετώπιση

Evi Makavelou

Ερωτήσεις και Απαντήσεις στη Μαστογραφία

Evi Makavelou