Υγεία & Ομορφιά
Σμιλεμένοι κοιλιακοί
Fitness

Πώς θα Σμιλέψετε τους Κοιλιακούς σας;

Μια επίπεδη, καλογυμνασμένη κοιλιά χωρίς περιττό λίπος είναι το όνειρο αντρών και γυναικών.

Για να το επιτύχετε, χρειάζεται να συνδυάσετε σωστή και ισορροπημένη διατροφή με τακτική άσκηση.

Οι σμιλεμένοι κοιλιακοί που ξεχωρίζουν εξαρτώνται από αυτούς τους δύο παράγοντες κυρίως, αν και θα πρέπει να δώσετε περισσότερο βάρος στη διατροφή σας, καθώς όσο και να γυμνάσετε τους κοιλιακούς σας δεν πρόκειται να φανούν αν δε διατρέφεστε σωστά.

Επίσης, η αναλογία του σωματικού σας λίπους προς τη μυϊκή σας μάζα επηρεάζεται και από τα γονίδιά σας.

Επιπλέον, το λίπος της κοιλιάς μπορεί να επηρεαστεί από ορμόνες, όπως η κορτιζόλη, δηλαδή η ορμόνη του άγχους.

Πώς θα Σμιλέψετε τους Κοιλιακούς σας;Γενικά το κάθε σώμα έχει τη δική του κατασκευή και απαιτείται πολύς χρόνος και πειθαρχία για να εμφανιστούν οι κοιλιακοί μύες που μπορεί να φτάσει και τον έναν χρόνο.

Δείτε τι ακριβώς χρειάζεται να κάνετε εκτός από ατελείωτα ροκανίσματα για να σμιλέψετε τους κοιλιακούς σας.

Καταναλώστε πολλές φυτικές ίνες

Αν ακολουθείτε ήδη μια διατροφή με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες είναι ό,τι καλύτερο μπορείτε να προσφέρετε στην υγεία σας.

Αν θέλετε όμως να δείτε και τους κοιλιακούς σας να διαγράφονται, προσθέτοντας μόλις δέκα γραμμάρια διαλυτών ινών καθημερινά, μπορείτε να μειώσετε το λίπος της κοιλιάς.

Καταναλώστε περισσότερη πρωτεΐνη

Αν γυμνάζεστε, θα έχετε ακούσει ότι η πρωτεΐνη είναι σημαντική για την αποκατάσταση των μυών μεταξύ των προπονήσεων, καθώς τους βοηθά να ανοικοδομηθούν και να δυναμώσουν.

Η αύξηση της πρόσληψης πρωτεΐνης θα μπορούσε να σας βοηθήσει να αλλάξετε τη σύνθεση του σώματός σας μειώνοντας το σωματικό λίπος.

Κάντε αερόβια άσκηση

Η αερόβια άσκηση προκαλεί κάψιμο λίπους.

Όσο περισσότερη αερόβια άσκηση κάνετε τόσο περισσότερο λίπος χάνετε.

Αν μάλιστα είναι και υψηλής έντασης ακόμα καλύτερα.

Κάντε προπονήσεις υψηλής έντασης

Η υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση είναι μια σχετικά καινούργια, ενισχυμένη μορφή διαλειμματικής προπόνησης, όπου εναλλάσσονται περίοδοι μικρής έντονης αερόβιας άσκησης με λιγότερο έντονες περιόδους ανάκαμψης.

Είναι μια μορφή καρδιαγγειακής άσκησης που ωφελεί όλο το σώμα και καίει λίπος από παντού.

3-4 φορές την εβδομάδα για αρχή, αν είστε σε καλή φυσική κατάσταση, αρκούν για να δείτε σημαντική διαφορά στο σώμα σας.

Πίνετε πολύ νερό

Η ενυδάτωση δεν ωφελεί μόνο το δέρμα σας, αλλά όλο τον οργανισμό.

Το νερό μπορεί να σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερες θερμίδες και να χάσετε περισσότερο λίπος.

Αποφύγετε τη λευκή ζάχαρη και τις επεξεργασμένες τροφές

Ακόμα κι αν γυμνάζεστε τακτικά και κάνετε όλες τις ασκήσεις σωστά, αλλά είστε επιρρεπείς στα γλυκά και σε άλλες «απαγορευμένες» τροφές, οι κοιλιακοί σας δεν θα φανούν ποτέ.

Η ζάχαρη και το αλκοόλ αντισταθμίζουν τη γυμναστική που κάνετε.

Το ίδιο ισχύει για τα επεξεργασμένα τρόφιμα που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, λίπη, αλάτι και ζάχαρη, αλλά χαμηλή θρεπτική αξία.

Επικεντρωθείτε στην κατανάλωση τροφίμων όπως οι πρωτεΐνες και οι φυτικές ίνες.

Αποφύγετε τους απλούς υδατάνθρακες

Οι υδατάνθρακες, όπως το άσπρο ψωμί, το αλεύρι και το ρύζι, μπορούν να εκτοξεύσουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σας, τα οποία στη συνέχεια μειώνονται απότομα, με αποτέλεσμα να πεινάσετε λίγο αφού φάτε.

Τα άτομα που καταναλώνουν περισσότερο επεξεργασμένο αλεύρι αντί για αλεύρι ολικής άλεσης έχουν υψηλότερα επίπεδα κοιλιακού λίπους από εκείνα που κάνουν το αντίθετο.

Το ίδιο ισχύει και για όσους καταναλώνουν δημητριακά ολικής άλεσης σε σχέση με όσους καταναλώνουν επεξεργασμένα δημητριακά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σύσφιξη Σώματος – Πώς θα την Επιτύχετε;

Evi Makavelou

Η Αποκατάσταση Μετά από Μαραθώνιο

Evi Makavelou

Παχάκια στην Πλάτη – Πώς να Απαλλαγείτε;

a.alefragkis

Σανίδα – Η Άσκηση για Ένα Δυνατό Σώμα

Evi Makavelou

Μεταβολισμός – Πόσο Αλλάζει Μετά τα 30;

Evi Makavelou

Κοιλιακοί – Κάντε τους Ορατούς

Evi Makavelou

Οι 5 Κορυφαίες Τάσεις στον Χώρο του Fitness – Video

Πώς να Διατηρήσετε τη Μυϊκή Δύναμη;

Evi Makavelou

Ασκήσεις Σωματικού Βάρους στο Σπίτι – Video

Ασκήσεις για Καλύτερη Σεξουαλική Απόδοση

Evi Makavelou

Απροσδόκητα Οφέλη της Άσκησης

Evi Makavelou

Τα Κατάλληλα Φρούτα Μετά από Προπόνηση

Evi Makavelou