Υγεία & Ομορφιά
Τι να Φάτε το Πρωί για να Έχετε Ενέργεια
Διατροφή

Τι να Φάτε το Πρωί για να Έχετε Ενέργεια;

Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας.

Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι αγνοούν αυτό το γεύμα, αλλά ακόμα και εκείνοι που τρώνε πρωινό συχνά δεν κάνουν τις καταλληλότερες επιλογές.

Τι να Φάτε το Πρωί για να Έχετε ΕνέργειαΩς αποτέλεσμα, υπάρχει ανεπαρκής πρόσληψη ορισμένων συστατικών (βιταμίνες, φυτικές ίνες) και υπερβολική πρόσληψη άλλων (λιπαρά, ζάχαρη).

Ακολουθούν μερικά τρόφιμα που θα σας δώσουν ενέργεια και θρεπτικά συστατικά, εάν τα εντάξετε στο πρωινό σας γεύμα.

Τι να τρώτε το πρωί για να έχετε ενέργεια – Ποικιλία πάνω απ’ όλα

Οι περισσότεροι άνθρωποι τρώνε το ίδιο πράγμα, κάθε μέρα.

Ωστόσο, για την προώθηση της καλής υγείας του οργανισμού, είναι σημαντικό να υπάρχει ποικιλία τροφών κάθε μέρα στο πιάτο σας.

Έτσι θα εξασφαλίσετε ότι λαμβάνετε όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

Φυσικά, δε χρειάζεται να σταματήσετε να τρώτε το αγαπημένο σας πρωινό, αλλά να το εναλλάσσετε και με διάφορες άλλες εναλλακτικές.

Επιπλέον, μπορείτε να κάνετε συνδυασμούς από τα παρακάτω τρόφιμα και να έχετε πάντα τη λύση στο πιάτο σας.

Ένα φρέσκο ​​φρούτο για την πρόσληψη βιταμινών

Το ακτινίδιο είναι το φρούτο με τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C.

Εναλλακτικά, μπορείτε να απολαύσετε ένα πορτοκάλι ή ένα γκρέιπφρουτ.

Το σημαντικό είναι να αντικαταστήσετε τον παραδοσιακό χυμό πορτοκαλιού με ένα ολόκληρο φρούτο για να επωφεληθείτε περισσότερο από τις βιταμίνες, αλλά και από την πρόσληψη φυτικών ινών.

Εναλλακτικά, μπορείτε να ξεκινήσετε την ημέρα σας με μια φρουτοσαλάτα, η οποία θα σας παρέχει μια μεγάλη ποικιλία βιταμινών.

Και πάλι, η πρόσληψη φυτικών ινών δεν είναι ασήμαντη.

Οι φυτικές ίνες είναι ιδανικές για την ενίσχυση της εντερικής λειτουργίας όταν ξυπνάτε.

Εάν ωστόσο αντιμετωπίζετε πρόβλημα με το έντερο, μπορείτε να καταναλώνετε τρία δαμάσκηνα κάθε πρωί, τα οποία βοηθούν στην αποκατάσταση της φυσιολογικής εντερικής λειτουργίας.

Τι να τρώτε το πρωί για να έχετε ενέργεια – Προϊόντα ολικής άλεσης

Τα προϊόντα ολικής άλεσης είναι πολύτιμα λόγω των φυτικών ινών που περιέχουν, οι οποίες είναι απαραίτητες για τη βελτίωση της πέψης.

Είναι καλό να προτιμώνται από τα εξευγενισμένα δημητριακά και ειδικά από τα δημητριακά πρωινού του εμπορίου, τα οποία μπορεί να παρέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης και γλυκαντικών.

Επίσης, καλό είναι να αποφεύγετε γλυκά και κέικ του εμπορίου.

Έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και υψηλή περιεκτικότητα σε ανεπιθύμητα λιπαρά (ιδίως τρανς λιπαρά).

 

Πρωινό για άμεση ενέργειαΤοστ με μέλι ή μαρμελάδα

Ένα ιδανικό πρωινό αποτελείται από μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης με μια κουταλιά μέλι ή μαρμελάδα.

Αυτή η επιλογή θα σας παρέχει απλούς υδατάνθρακες και επομένως άμεσα διαθέσιμη ενέργεια για να ξεκινήσετε την ημέρα σας καλά.

Φάτε ένα γιαούρτι

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι μια καλή πηγή πρωτεϊνών και ασβεστίου.

Για τον λόγο αυτό συστήνεται η κατανάλωσή τους κατά το πρωινό γεύμα.

Το γιαούρτι έχει ένα επιπλέον πλεονέκτημα έναντι των υπόλοιπων γαλακτοκομικών, διότι περιέχει προβιοτικά, τα οποία βοηθούν στην εντερική λειτουργία.

Ωστόσο, θα πρέπει να αποφεύγετε τα επιδόρπια γαλακτοκομικών προϊόντων, τα οποία έχουν κι άλλα πρόσθετα συστατικά και συντηρητικά.

Τι να τρώτε το πρωί για να έχετε ενέργεια – Πιείτε ένα smoothie

Μια καλή εναλλακτική λύση πρωινού είναι το σπιτικό smoothie.

Μπορείτε να επιλέξετε τι φρούτα και συστατικά θα χρησιμοποιήσετε, ενώ υπάρχει μεγάλη ποικιλία υλικών για να έχετε διαφορετικό αποτέλεσμα κάθε φορά.

Πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνες

Τέλος, μια καλή επιλογή πρωινού πλούσιου σε πρωτεΐνες είναι η ομελέτα ή τα βραστά αβγά.

Αποτελούν ένα ισορροπημένο πρωινό, ευεργετικό για την υγεία σας, αλλά έχουν και το πλεονέκτημα ότι σας δίνουν ενέργεια για να ξεκινήσετε τη μέρα σας σε εξαιρετική κατάσταση και να τη διατηρήσετε μέχρι το επόμενο γεύμα.

Έτσι, θα αποφύγετε να πεινάσετε μεταξύ πρωινού και μεσημεριανού γεύματος, κάτι που μπορεί να σας ωθήσει στην κατανάλωση «εύκολης» τροφής.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι Τροφές που θα σας Βοηθήσουν να Κόψετε το Κρέας

Evi Makavelou

Πόσο Θρεπτικά Είναι τα Φουντούκια;

Evi Makavelou

Συστατικά Τροφών που Κάνουν Καλό στη Συναισθηματική Υγεία

a.alefragkis

Μήπως δεν Τρώτε Πολλούς Υδατάνθρακες;

Evi Makavelou

5 Υπερτροφές που δεν Πρέπει να Λείπουν από τη Διατροφή σας

a.alefragkis

Υπέρ-τροφές: Μύθος ή Αλήθεια;

yoadmin

5 Σημαντικά Οφέλη που Έχουν τα Μήλα για τον Οργανισμό

a.alefragkis

Λιποδιαλυτές και Υδατοδιαλυτές Βιταμίνες – Οι Διαφορές

Evi Makavelou

Καθαρή Διατροφή – Η Νέα Διατροφική Τάση

Evi Makavelou

Πώς θα Καταλάβετε ότι Τρώτε Πολλή Ζάχαρη;

Ισχυρά Αντιοξειδωτικά και Διατροφή

Evi Makavelou

Τα Απαραίτητα Τρόφιμα σε Κάθε Κουζίνα

Evi Makavelou