Υγεία & Ομορφιά
Τροφές και κυτταρίτιδα
Διατροφή Σώμα

Τροφές που Καταπολεμούν την Κυτταρίτιδα

Θα έχετε παρατηρήσει ότι ακόμα και οι πιο αδύνατοι άνθρωποι μπορεί να έχουν κυτταρίτιδα.

Το γεγονός ότι μπορεί να αθλείστε ή γενικά να μην κάνετε καθιστική ζωή δεν αρκεί.

Τροφές κατά της κυτταρίτιδαςΑν αναρωτιέστε αν υπάρχουν τροφές-σύμμαχοι του οργανισμού κατά της κυτταρίτιδας, ρίξτε μια ματιά στη λίστα που ακολουθεί.

Σε καμία περίπτωση πάντως δεν πρέπει να θεωρήσετε ότι καταναλώνοντας αυτές τις τροφές θα λύσετε το πρόβλημα της κυτταρίτιδας.

Για να έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα, θα πρέπει να υπάρξει ένας συνδυασμός επαρκούς άσκησης, ορισμένων άλλων καθημερινών συνηθειών και ισορροπημένης διατροφής.

Διατροφή κατά της κυτταρίτιδας

Μούρα

Όλα τα είδη μούρων συγκαταλέγονται ανάμεσα στις καλύτερες αντιοξειδωτικές τροφές που μπορείτε να καταναλώνετε.

Για να διατηρήσετε το δέρμα σας νεανικό, θα πρέπει να λαμβάνετε αρκετή ποσότητα βιταμίνης C, η οποία αυξάνει τα επίπεδα του κολλαγόνου.

Τα μούρα είναι μια καλή πηγή βιταμίνης C.

Επίσης έχουν και υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά.

Αυτά τα δύο είναι απαραίτητα για την απομάκρυνση των τοξινών που ευθύνονται για τη συσσώρευση της κυτταρίτιδας.

Νερό

Το νερό είναι το πιο σημαντικό όπλο κατά της κυτταρίτιδας.

Η σωστή ενυδάτωση είναι απαραίτητη για να έχετε ένα υγιές και λαμπερό δέρμα, απαλλαγμένο από κυτταρίτιδα.

Τα λιποκύτταρα γίνονται πιο εμφανή κάτω από ένα αφυδατωμένο δέρμα.

Η κατανάλωση αρκετού νερού σε όλη τη διάρκεια της ημέρας θα βελτιώσει και την εμφάνιση των προβληματικών περιοχών.

Αβοκάντο, μπρόκολο και σπαράγγια

Αν και το αβοκάντο περιέχει αρκετά λιπαρά, τα λιπαρά οξέα που βρίσκονται σε αυτό είναι καλά και βοηθούν στη μείωση της όψης φλοιού πορτοκαλιού.

μπρόκολο και κυτταρίτιδαΤο μπρόκολο αποτρέπει τη σκλήρυνση του κολλαγόνου που είναι βασικό στοιχείο για την ελαστικότητα και την υγιή όψη του δέρματος.

Τα σπαράγγια ενισχύουν τις φλέβες και τις αρτηρίες, συγκρατώντας την πίεση του αίματος.

Περιέχουν φολικό οξύ και συμβάλλουν στην αποβολή του οξειδωτικού στρες από τον οργανισμό.

Το μακροχρόνιο άγχος ευνοεί τη συσσώρευση λίπους στο σώμα και αυτό οδηγεί αναπόφευκτα στην εμφάνιση κυτταρίτιδας.

Κυτταρίτιδα και λοιπές τροφές

Προχωρώντας με τις τροφές κατά της κυτταρίτιδας, τα φασολάκια έχουν λίγες θερμίδες και υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες.

Επίσης, βοηθούν τον οργανισμό κατά της κατακράτησης υγρών, κάτι πολύ σημαντικό για τη μείωση της κυτταρίτιδας.

Η φυτική πρωτεΐνη που περιέχουν συμβάλλει επίσης στη μείωση της κυτταρίτιδας.

Ο σολομός και όλα τα λιπαρά ψάρια περιέχουν λιπαρά οξέα, τα οποία βοηθούν τον οργανισμό να μεταβολίζει τα λίπη.

Όταν χάνεται λίπος αποβάλλεται και ένα μεγάλο μέρος της κυτταρίτιδας.

Στην αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας βοηθούν ακόμα η μπανάνα, το μάνγκο και η παπάγια.

Τα δύο πρώτα περιέχουν κάλιο, το οποίο τονώνει την κυκλοφορία του αίματος, γεγονός που βοηθά στην πρόληψη της κυτταρίτιδας.

Η παπάγια εμποδίζει την καταστροφή των υποδόριων ιστών και περιέχει και αυτή κάλιο, το οποίο μειώνει την κατακράτηση υγρών και βελτιώνει τη λεμφική κυκλοφορία.

Τέλος, οι άπαχες πρωτεΐνες προκαλούν γρήγορο κορεσμό και συμβάλλουν στη κατανάλωση λιγότερων θερμίδων.

Τα λιγότερα λιποκύτταρα συνεπάγονται και λιγότερη κυτταρίτιδα.

Καλές πηγές άπαχης πρωτεΐνης είναι τα ψάρια και τα θαλασσινά, τα καρύδια και το άπαχο κρέας, όπως το κοτόπουλο και η γαλοπούλα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η Σημασία της Ενυδάτωσης τον Χειμώνα

Βούτυρο Αμυγδάλου – Τι Χρειάζεται να Γνωρίζετε;

Κανόνες για Ένα Καλλίγραμμο Σώμα – Video

Πεπόνι – Πόσο Ωφέλιμο Είναι για την Υγεία;

Πώς θα Αποφύγετε τη Γλουτένη; – Video

Τοπικό Αδυνάτισμα και Διατροφή

Γλυκιά Γεύση – Ενοχή ή Απόλαυση;

Τα Οφέλη που Έχουν τα Πικρά Τρόφιμα

Τα Απαραίτητα Τρόφιμα σε Κάθε Κουζίνα

7 Σνακ που Μπορείτε να Καταναλώνετε Χωρίς Ενοχές

Οι Κορυφαίες Αντιγηραντικές Τροφές που Χρειάζεστε

Πόσο Θρεπτικά Είναι τα Φουντούκια;