Υγεία & Ομορφιά
Τροφές για Γονιμότητα και Καλή Εγκυμοσύνη
Εγκυμοσύνη

Τροφές για Γονιμότητα και Καλή Εγκυμοσύνη

Η υγιεινή διατροφή είναι απαραίτητη για όλους τους ανθρώπους κι ειδικά για τις γυναίκες που προσπαθούν να συλλάβουν.

Ειδικά η γονιμότητα έχει να κάνει πολύ με τα μοτίβα γευμάτων.

Η λήψη του σωστού είδους τροφών με θρεπτικά συστατικά μπορεί να ενισχύσει την αναπαραγωγική σας υγεία.

Εξετάζουμε παρακάτω τροφές που ενισχύουν τη γονιμότητα που πρέπει να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας που θα μπορούσαν να ανοίξουν τις πόρτες για μια υγιή εγκυμοσύνη.

Γαλακτοκομικά προϊόντα

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα όπως το γάλα και το τυρί κάνουν θαύματα σε γυναίκες που θέλουν παιδιά.

Αυτό συμβαίνει επειδή τα κορεσμένα λιπαρά είναι καλά για τη σύλληψη.

Επίσης, τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι πλούσια σε άλλα θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνη Α και βιταμίνη Ε.

Συμπεριλάβετε το πλήρες γάλα στην κανονική διατροφή σας.

Μπορείτε να αντικαταστήσετε το γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά με ένα πλήρες.

Τα αυγά είναι μια πηγή τροφής που περιέχει ασβέστιο, βιταμίνες, φυλλικό οξύ και πολλά άλλα, τα οποία είναι σημαντικά εάν σκοπεύετε να μείνετε έγκυος.Εσπεριδοειδή

Τα εσπεριδοειδή είναι μια από τις καλύτερες τροφές που ενισχύουν τη γονιμότητα, ειδικά τα πορτοκάλια και τα γκρέιπφρουτ που περιέχουν πολυαμίνη πουτρεσκίνη.

Αυτή η ένωση βοηθά στη βελτίωση της ποιότητας του σπέρματος στους άντρες και βοηθάει τις γυναίκες να συλλάβουν πιο εύκολα.

Τα φρούτα θεωρούνται καλύτερα όταν είναι φρέσκα και σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να τα κόψετε σε φέτες και να τα έχετε σαν σαλάτες.

Ή μπορείτε ακόμη και να τα μετατρέψετε σε ένα smoothie, το οποίο μπορεί να συνδυάζεται με το κύριο πιάτο σας.

Όσπρια

Τα όσπρια είναι γεμάτα με φυτικές ίνες που δρουν θαυματουργά στην αντιμετώπιση της ορμονικής ανισορροπίας.

Εκτός από αυτό, περιέχουν πολυαμίνη σπερμιδίνη που βοηθά στη γονιμοποίηση του ωαρίου.

Συμπεριλάβετε φακές, όσπρια ή φασόλια στην κανονική διατροφή σας για να έχετε μια καλύτερη εγκυμοσύνη.

Κρόκοι αυγών

Οι κρόκοι των αβγών περιέχουν ωμέγα 3 λιπαρά οξέα και βοηθούν στην ενίσχυση της αναπαραγωγικής σας υγείας.

Τα αυγά είναι μια πηγή τροφής που περιέχει ασβέστιο, βιταμίνες, φυλλικό οξύ και πολλά άλλα, τα οποία είναι σημαντικά εάν σκοπεύετε να μείνετε έγκυος.

Και πάνω από όλα, τα αυγά είναι μια καλή πηγή χολίνης, η οποία βοηθά στη μείωση των πιθανοτήτων επιπλοκών κατά τη γέννηση.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πότε Απαγορεύεται η Άσκηση στην Εγκυμοσύνη

Πρησμένο Στήθος και Εγκυμοσύνη

Evi Makavelou

Οι Ασκήσεις που Μπορείτε να Κάνετε με Ασφάλεια κατά τη Διάρκεια της Εγκυμοσύνης

a.alefragkis

Εκλαμψία Κατά την Εγκυμοσύνη

Συχνοί Μύθοι και Αλήθειες για τη Γυμναστική στην Εγκυμοσύνη

Λόγοι για να Έχετε Μαία στην Εγκυμοσύνη

Evi Makavelou

Η Βιταμίνη D στην Εγκυμοσύνη

Evi Makavelou

Εγκυμοσύνη και Επτά Μύθοι

Evi Makavelou

Αντιμετωπίστε Φυσικά τη Δυσκοιλιότητα

yoadmin

Εγκυμοσύνη και Ύπνος

Evi Makavelou

Σεξ Μετά τον Τοκετό – Οι Απαραίτητες Λεπτομέρειες

Evi Makavelou

Εγκυμοσύνη – Η Καλύτερη Πλευρά για Ύπνο

Evi Makavelou