Υγεία & Ομορφιά
Αύξηση των Πωλήσεων των Σούπερ Μάρκετ την Πρώτη Εβδομάδα του Lockdown
Επικαιρότητα

Αύξηση των Πωλήσεων των Σούπερ Μάρκετ την Πρώτη Εβδομάδα του Lockdown

Σε αύξηση 17,1% των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., σε Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρουμένων των νησιών) οδήγησαν οι μαζικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown (εβδομάδα που τελείωσε στις 15/11), σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen.

Αύξηση των Πωλήσεων των Σούπερ Μάρκετ την Πρώτη Εβδομάδα του Lockdown

Εξετάζοντας τα επιμέρους Supergroups κατηγοριών, παρατηρήθηκαν διψήφια ποσοστά ανάπτυξης σε όλα (φρέσκα χύμα, τυποποιημένα τρόφιμα και ροφήματα, καλλυντικά, προϊόντα καθαρισμού/φροντίδας σπιτιού), με εξαίρεση τις κατηγορίες Bazaar, των οποίων οι εβδομαδιαίες πωλήσεις κινήθηκαν πτωτικά στο -0,9%, καθώς από τα μέσα της εν λόγω εβδομάδας απαγορεύτηκε η πώληση των περισσότερων εξ’ αυτών στα καταστήματα του λιανεμπορίου τροφίμων.

Στα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά και συγκεκριμένα στον τομέα των τροφίμων και ποτών, οι κατηγορίες που αναπτύχθηκαν με τους υψηλότερους ρυθμούς σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή εβδομάδα, είναι οι καφέδες φίλτρου (+56,4%), το βούτυρο, τα άλευρα, αλλά και αρκετές κατηγορίες αλκοολούχων ποτών, υποδεικνύοντας πως οι καταναλωτές επιθυμούν να περάσουν δημιουργικό χρόνο στο σπίτι μαγειρεύοντας, αλλά και να χαλαρώσουν.

Στον τομέα προσωπικής υγιεινής τα αντισηπτικά μαντηλάκια (93%), τα προϊόντα περιποίησης σώματος, αλλά και τα αποτριχωτικά έκαναν την διαφορά, ενώ στον τομέα των καθαριστικών σπιτιού, τα μαντηλάκια καθαρισμού για τις οικιακές επιφάνειες (+97,8%), τα ελαστικά γάντια καθαρισμού και οι μπαταρίες σημείωσαν το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης τζίρου.

Τέλος, όσον αφορά στους διαφορετικούς τύπους καταστημάτων, ο ρυθμός αύξησης του τζίρου ήταν υψηλότερος στις πιο μεγάλες αίθουσες, οι οποίες και πάλι συγκέντρωσαν την αγοραστική προτίμηση.

Ενδεικτικά, τα Hypermarkets (καταστήματα άνω των 2.500 τ.μ.) αναπτύχθηκαν κατά 27,2%, ενώ τα Large Supermarkets (αίθουσες 1.000-2.499 τ.μ.) κατά 19,5%.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ενημέρωση από τον Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων για τον Κορωνοϊό

yoadmin

Αποτοξίνωση – Χειμερινό Detox 3 Ημερών

Evi Makavelou

Η Πανδημία Τριπλασίασε τον Αριθμό των Νεκρών στις ΗΠΑ

yoadmin

Μικρότερος ο Κίνδυνος Κατάθλιψης για τα Αγόρια που Παίζουν Βιντεοπαιχνίδια συχνά και Μεγαλύτερος για τα Κορίτσια που Περνάνε Πολλές Ώρες στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Evi Makavelou

Μεγάλη Μελέτη για τον Καρκίνο – Ελπίδες για Νέες Διαγνωστικές Εξετάσεις

a.alefragkis

Η Δράση των Αντιοξειδωτικών

Ο Μη Μιλημένος Φόβος Ανάμεσα σε Παιδιά και Γονείς Ενόψει του Ανοίγματος των Σχολείων

yoadmin

Οι Μάσκες με Βαλβίδα Εκπνοής δεν Είναι Κατάλληλες για να «Φρενάρουν» την COVID-19

Η Επικοινωνία με τον Φαρμακοποιό σας

yoadmin

Πότε το Κινητό Γίνεται Εξάρτηση Οδηγώντας μας ακόμη και σε Κατάθλιψη;

a.alefragkis

Κορωνοϊός – Νεότερα Δεδομένα για τις Διαγνωστικές και Θεραπευτικές Προσεγγίσεις των Οσφρητικών Διαταραχών σε Ασθενείς

yoadmin

Κορωνοϊός – Η Χρήση Μάσκας Είναι Θέμα Φιλότιμου και Ατομικής Προσπάθειας

yoadmin