Υγεία & Ομορφιά
Χρόνιες Παθήσεις και ο Ρόλος της Διατροφής
Υγεία

Χρόνιες Παθήσεις και ο Ρόλος της Διατροφής

Πολλές μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι πάνω από το ένα τρίτο των ασθενειών προκαλείται από παράγοντες κινδύνου που μπορούν να προληφθούν.

Ένας από αυτούς τους παράγοντες είναι η διατροφή, με την παχυσαρκία να επηρεάζει πολλούς ενήλικες παγκοσμίως.

Η πανδημία είχε ως αποτέλεσμα οι ενήλικες να επιλέγουν πιο φτωχά σε θρεπτικά συστατικά τρόφιμα, λιγότερο φρέσκα τρόφιμα και να παραλείπουν γεύματα.

Η διατροφή παίζει βασικό ρόλο στην ανοσία, καθώς και στη γενική υγεία κι ευεξία.Τι είναι μια χρόνια ασθένεια;

Οι χρόνιες παθήσεις υγείας είναι πολύπλοκες και χαρακτηρίζονται από τις μακροχρόνιες και συνεχείς επιπτώσεις τους.

Αυτές οι παθήσεις περιλαμβάνουν τη ρευματοειδή αρθρίτιδα, το άσθμα, τον διαβήτη, τις καρδιακές παθήσεις και τη νεφρική νόσο.

Μπορούν να οδηγήσουν σε χρόνιο πόνο, προβλήματα κινητικότητας και μειωμένη ποιότητα ζωής.

Επίσης μια χρόνια ασθένεια μπορεί να έχει σοβαρές επιπτώσεις στην ψυχική υγεία.

Πώς μπορείτε να αποφύγετε μια χρόνια ασθένεια;

Οι χρόνιες παθήσεις προκαλούνται από πολλούς και διαφορετικούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων των γενετικών.

Όμως έχει διαπιστωθεί ότι το υπερβολικό βάρος είναι υπεύθυνο για σημαντικό ποσοστό χρόνιων παθήσεων.

Πολλοί είναι υπέρβαροι, έχουν υψηλή αρτηριακή πίεση ή αντιμετωπίζουν χρόνιες ασθένειες, όπως καρδιακές παθήσεις, διαβήτη τύπου 2 κι ορισμένους καρκίνους που σχετίζονται με τη διατροφή.

Μια υγιεινή διατροφή παίζει βασικό ρόλο στην πρόληψη και τον έλεγχο αυτών των χρόνιων παθήσεων υγείας.

Η διατροφή παίζει βασικό ρόλο στην ανοσία, καθώς και στη γενική υγεία κι ευεξία.

Αν μπορείτε να δώσετε προτεραιότητα σε θρεπτικά τρόφιμα, ιδιαίτερα φρέσκα λαχανικά και φρούτα.

Οι καλύτεροι τρόποι για να βελτιώσετε τη διατροφή σας

Μπορεί να είναι δύσκολο να βρείτε χρόνο για μια υγιή ρουτίνα, οπότε το καλύτερο είναι να κάνετε ρεαλιστικά και μικρά βήματα.

Προσθέστε μια επιπλέον μερίδα λαχανικών στην καθημερινή σας διατροφή, κάντε το σώμα σας να κινείται κάθε μέρα ή να πιείτε περισσότερο νερό μεταξύ των γευμάτων.

Καλό είναι να απολαμβάνετε μια ποικιλία θρεπτικών τροφών από τις πέντε ομάδες τροφίμων κάθε μέρα, δηλαδή λαχανικά, φρούτα, δημητριακά ολικής αλέσεως, άπαχες πρωτεΐνες και γαλακτοκομικά (ή εναλλακτικές).

Ένας διαιτολόγος μπορεί να σας βοηθήσει να αναπτύξετε ένα πρόγραμμα υγιεινής διατροφής που λειτουργεί για εσάς.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πιθανά Συμπτώματα της Ρήξης Ανευρύσματος

Ελαιόλαδο – Βοηθά τη Δυσκοιλιότητα;

Evi Makavelou

Οι Λόγοι που η Θάλασσα Ωφελεί στην Υγεία

10 Συμβουλές για να Αποκοιμηθείτε σε Λίγα Λεπτά

Λέμφωμα – Ένας Καρκίνος του Αίματος που Είναι Δύσκολο να Διαγνωστεί

Άνοια και Παράγοντες Κινδύνου Εμφάνισης

Evi Makavelou

Φαρυγγίτιδα και Αμυγδαλίτιδα – Αιτίες, Συμπτώματα, Αντιμετώπιση

Τα Λάθη που Κάνετε πριν Κοιμηθείτε

Evi Makavelou

Άντρες και Ακμή – Πότε Είναι Απαραίτητη η Θεραπεία

Editor6 pharma

Τα Πάντα για την Αντηλιακή Προστασία

Evi Makavelou

Τροφές που Βοηθούν στο Φούσκωμα

Evi Makavelou

Αυτοί Είναι οι Μύθοι που Καταρρίπτονται Σχετικά με τις Αλλεργίες

Editor6 pharma