Υγεία & Ομορφιά
Η Κατάλληλη Διατροφή στην Τρίτη Ηλικία
Τρίτη Ηλικία

Η Κατάλληλη Διατροφή στην Τρίτη Ηλικία

Όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, τα τρόφιμα δύναται να επηρεάσουν τους μηχανισμούς γήρανσης.

Μάλιστα, υπάρχουν δύο συγκεκριμένες κατηγορίες τροφίμων οι οποίες έχουν χαρακτηριστεί ως ιδιαίτερα ευεργετικές για τους ηλικιωμένους.

Η Κατάλληλη Διατροφή στην Τρίτη ΗλικίαΥγεία και Διατροφή

Η καλή υγεία και η καλή φυσική κατάσταση, αποτελούν σημαντικό ζήτημα κατά τη διάρκεια της τρίτης ηλικίας.

Προκειμένου να αντιμετωπιστεί η εμφάνιση των διατροφικών διαταραχών που σχετίζονται με την ηλικία, οι ερευνητές διερεύνησαν τον ρόλο της διατροφής.

Επικεντρώθηκαν ιδιαίτερα στον πρωτεϊνικό και μυϊκό μεταβολισμό, σε συνδυασμό με την απώλεια μυϊκής μάζας λόγω ηλικίας, αλλά και στη φυσιολογία των οστών σε συνδυασμό με την πρόληψη της οστεοπόρωσης και τέλος, στον ρόλο των λιπιδίων στην όραση.

Φρούτα και λαχανικά

Για την καταπολέμηση της οστεοπόρωσης και για να έχετε γερά οστά, απαραίτητη είναι η κατανάλωση πολυφαινολών, η οποία επιτυγχάνεται μέσω της επαρκής κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών.

Μάλιστα, μια συγκεκριμένη πολυφαινόλη, η φισετίνη, εμπεριέχεται στα κόκκινα φρούτα (μήλα, φράουλες, κ.λπ.) και λέγεται ότι δρα θετικά στην υγεία των οστών.

Αυτό ισχύει επίσης και για ένα πολυφαινολικό εκχύλισμα συμπυκνωμένο σε ελαιοευρωπεΐνη το οποίο λαμβάνεται απευθείας από την ελιά.

Βιταμίνη Α και ω-3

Ορισμένα λιπαρά οξέα συμβάλλουν στην προστασία του εγκεφάλου των ηλικιωμένων.

Η βιταμίνη Α, βοηθά στην καταπολέμηση της απώλειας μνήμης

Τα ω-3 λιπαρά μειώνουν την εξασθένιση της μνήμης και αποτρέπουν την εμφάνιση της νόσου Alzheimer.

Στην πράξη, προτείνεται η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών από τους ηλικιωμένους, προκειμένου να προστατεύονται από την οστεοπόρωση, και η κατανάλωση καλών λιπαρών, για να διατηρούν τη μνήμη τους και την πνευματική τους υγεία.

Επιπρόσθετες συμβουλές

Να επικεντρώνεστε στις ιδιότητες που σας προσφέρουν οι γεύσεις, για να απολαμβάνετε περισσότερο το γεύμα σας και κυρίως για να αποτρέψετε το ενδεχόμενο υποσιτισμού.

Προτιμήστε τα υγρά γαλακτοκομικά προϊόντα, για καλύτερη απορρόφηση των αμινοξέων.

Μην παραψήνετε τα κρέατα (θερμοκρασία ψησίματος 70°C), για να επιτυγχάνεται καλύτερα η πέψη των πρωτεϊνών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

5 Ερωτήσεις για την Οστεοπόρωση

yoadmin

Οι Συμβουλές Κλειδιά για Υγιή και Καλά Γεράματα Μετά τα 65

Η Βιολογία της Γήρανσης

yoadmin

Σημάδια Κατάθλιψης στους Ηλικιωμένους

Ηλικιωμένοι στο Νοσοκομείο και η Σημασία της Άσκησης

yoadmin

Σεξουαλικότητα στην Τρίτη Ηλικία

yoadmin

Αθλητισμός – Η Καλύτερη Θεραπεία για Όλους

Οι Πτώσεις στους Ηλικιωμένους

yoadmin

Πολυφαρμακία και Ηλικιωμένοι

yoadmin

Η Υγιεινή Διατροφή Διατηρεί τη Νεότητα των Κυττάρων

yoadmin

Καύσωνας και Τρίτη Ηλικία

yoadmin

Συμβουλές για Ήσυχα Χριστούγεννα με έναν Άνθρωπο που Πάσχει από Άνοια

Editor6 pharma