Υγεία & Ομορφιά
Εργαζόμενες Γυναίκες και Άγχος
Κατάθλιψη-Άγχος-Στρες Ψυχολογία

Εργαζόμενες Γυναίκες και Άγχος

Υπάρχουν ορισμένοι τύποι άγχους που αφορούν ιδιαίτερα τις γυναίκες που εργάζονται κι επηρεάζουν ένα τεράστιο μέρος του πληθυσμού.

Ποιες είναι όμως οι αιτίες του άγχους;

Πολλές φορές οι αποδοχές των γυναικών πλήρους απασχόλησης είναι λιγότερες την εβδομάδα από τις αποδοχές των ανδρών.Περισσότερες οικιακές ευθύνες

Μπορεί μια γυναίκα να είναι ανεξάρτητη οικονομικά σήμερα και να εργάζεται, όμως πολλές φορές οι οικιακές εργασίες μοιράζονται άνισα.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι γυναίκες μετά τη δουλειά τους αφιερώνουν πολύ χρόνο στη φροντίδα των παιδιών και στις δουλειές του σπιτιού.

Ισορροπία οικογενειακής με επαγγελματικής ζωής

Πολλές γυναίκες αγχώνονται στο πώς θα καταφέρουν να αντεπεξέλθουν στις υποχρεώσεις που έχουν ως μητέρες και σύζυγοι, αλλά και ως εργαζόμενες. 

Ειδικά σε μια οικογένεια, όπου κι οι δύο γονείς εργάζονται με πλήρες ωράριο, φαίνεται ότι οι γυναίκες δυσκολεύονται περισσότερο.

Ανησυχία για τις αποδοχές και το μισθολογικό χάσμα μεταξύ των δύο φύλων

Πολλές φορές οι αποδοχές των γυναικών πλήρους απασχόλησης είναι λιγότερες την εβδομάδα από τις αποδοχές των ανδρών.

Αυτός είναι λοιπόν ένας ακόμη λόγος που οι γυναίκες έχουν άγχος.

Έλλειψη εργασιακής ικανοποίησης

Μια διεθνής μελέτη ανέλυσε μια παραδοσιακά «ικανοποιητική» και με κύρος δουλειά, αυτή του δικηγόρου.

Διαπίστωσε ότι οι γυναίκες είχαν σημαντικά χαμηλότερη εργασιακή ικανοποίηση, «λόγω κυρίως της έλλειψης επιρροής και των ευκαιριών προαγωγής».

Τι μπορούμε να κάνουμε;

Σίγουρα το άγχος είναι μέρος της καθημερινής ζωής, σχεδόν όλων των ανθρώπων.

Όμως το υπερβολικό και συνεχές άγχος μπορεί να έχει σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία μας, αν αφεθεί χωρίς αντιμετώπιση. 

Μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τον ύπνο σας, το πεπτικό σύστημα και τα επίπεδα ενέργειας σας.

Υπάρχουν πολλές απαντήσεις που μπορούν να λάβουν οι γυναίκες στους παραπάνω στρεσογόνους παράγοντες.

Πρέπει να θυμάστε ότι το άγχος δεν έχει να κάνει τόσο με το τι σας συμβαίνει, αλλά με το πώς εσείς αντιδράτε στην εκάστοτε κατάσταση.

Κάντε θετικές επιλογές σχετικά με το πώς διαχειρίζεστε το άγχος.

Προσπαθήστε να είστε προνοητικοί, να πάρετε τον έλεγχο και να αποκαταστήσετε την ισορροπία σε κάθε τομέα της ζωής σας.

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η Μαγεία του Χαμόγελου

Smartwatch – Γιατί Είναι το Καλύτερο Δώρο;

Τα Υπέρ και τα Κατά του Μεσημεριανού Ύπνου

7 Συμβουλές για να Διατηρήσετε Υψηλά το Ηθικό Ενάντια στην Πεσμένη Διάθεση

Πρόχειρο Φαγητό και Ψυχική Υγεία

Συμπεριφορές που Δείχνουν ότι Είστε Πολύ Αγχώδεις