Υγεία & Ομορφιά
Ομαδικά προγράμματα
Fitness

Γιατί να Επιλέξετε Ομαδικά Προγράμματα στο Γυμναστήριο

Τα ομαδικά προγράμματα γυμναστικής που προσφέρουν τα περισσότερα γυμναστήρια εκτός από την εκγύμναση, αποτελούν και έναν τρόπο ευχαρίστησης και διασκέδασης.

Αν δε σας αρέσει να γυμνάζεστε μόνοι σας, μπορείτε να επιλέξετε κάποιο από τα πολλά και εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους είδη ομαδικών προγραμμάτων που συνεχώς εξελίσσονται και εμπλουτίζονται σε ασκήσεις, ώστε να εξυπηρετούν διαφορετικούς σκοπούς γυμνάζοντας το σώμα αποτελεσματικότερα.

Υπάρχουν προγράμματα που απευθύνονται σε όλα τα επίπεδα ασκούμενων, από τους αρχάριους μέχρι τους πολύ προχωρημένους.

Έτσι μπορείτε να συνδυάσετε αερόβια προγράμματα, προγράμματα εμπνευσμένα από τις πολεμικές τέχνες, προγράμματα μυϊκής τόνωσης με διάφορα όργανα ενδυνάμωσης ή με μπάλα, γιόγκα και πιλάτες για ενδυνάμωση, ισορροπία και ευλυγισία.

Πιλάτες και γιόγκαΑκόμα υπάρχουν προγράμματα spinning, δηλαδή ποδηλασία στην αίθουσα που πλέον συνδυάζονται και με άλλα είδη γυμναστικής, προγράμματα μυϊκής ενδυνάμωσης, όπως cross training, cross fit, boot camp και υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση.

Τα ομαδικά προγράμματα διαφοροποιούνται ανάλογα με το γυμναστήριο και την εξειδίκευση των γυμναστών.

Η επιλογή εξαρτάται από τις ανάγκες και τους στόχους του κάθε ασκούμενου, το επίπεδό του και το πόσο χρόνο διαθέτει για τη γυμναστική του.

Οφέλη ομαδικών προγραμμάτων

Επιλέγοντας ομαδικά προγράμματα έχετε την ευκαιρία να γυμνάζεστε με εξειδικευμένο γυμναστή σε προγράμματα ειδικά σχεδιασμένα για όλους τους συμμετέχοντες, αρκεί να βρίσκονται όλοι στο ίδιο επίπεδο, ενώ πολλές φορές δε χρειάζεται προηγούμενη εμπειρία ή αθλητική υποδομή.

Κυρίως όσον αφορά τους αρχάριους, το βασικότερο πέρα από την άσκηση είναι η διασκέδαση και η κοινωνικοποίηση μέχρι να μπουν στους ρυθμούς και στη ρουτίνα της σωματικής άσκησης.

Κάνοντας ομαδικά προγράμματα δεν προλαβαίνετε να βαρεθείτε.

Η ποικιλία των προγραμμάτων, των ασκήσεων που αλλάζουν κάθε φορά, η εναλλαγή των προπονητών, η μουσική και η αλληλεπίδραση με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες κρατούν το ενδιαφέρον σας αμείωτο και τη διάθεσή σας καλή, ώστε η ώρα να περνάει ευχάριστα.

Το σημαντικότερο είναι ότι δύσκολα αρχίζετε να παραλείπετε προπονήσεις κι έτσι απολαμβάνετε αποτελέσματα σε σωματικό και ψυχικό επίπεδο.

Σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος έχετε τον προπονητή σας που ελέγχει τη δομή του προγράμματος, σας δίνει ασκήσεις προθέρμανσης και αποθεραπείας, ενώ σας προσέχει και σας διορθώνει στην εκτέλεση των ασκήσεων.

Έτσι προστατεύεστε από πιθανούς τραυματισμούς που ενδεχομένως θα είχατε αν γυμναζόσασταν μόνοι σας χωρίς προηγούμενη εμπειρία.

Κατά τη διάρκεια του μαθήματος ο προπονητής ρυθμίζει την ένταση και τον βαθμό δυσκολίας των ασκήσεων ανάλογα με το επίπεδο των ασκούμενων.

Το καλό με τα ομαδικά προγράμματα είναι ότι δε χρειάζεται να αφιερώνετε πολύ χρόνο.

45-50 λεπτά ή ένα μάθημα μιας ώρας, ακόμα και 30 λεπτών μπορεί να είναι αρκετό, ώστε να έχετε κάνει μια ολοκληρωμένη προπόνηση όποτε εσείς μπορείτε.

Συμπερασματικά, τα σύγχρονα ομαδικά προγράμματα είναι πολλά παραπάνω από αερόμπικ και step και μπορούν να είναι πολύ απαιτητικά αν εσείς το επιλέξετε.

Δεν έχει σημασία ποιο πρόγραμμα θα επιλέξετε ή ποιο σας εκφράζει περισσότερο.

Το σημαντικό είναι να βάζετε το σώμα σας σε κίνηση, κάτι που τα ομαδικά προγράμματα το παρέχουν μαζί με διασκέδαση, ώστε η γυμναστική να μη γίνεται αγγαρεία.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Καθημερινό Περπάτημα και Οφέλη στην Υγεία

Evi Makavelou

Αερόβια Άσκηση – Πόση να Κάνετε για να Ωφελήσει την Καρδιά σας;

Evi Makavelou

Οι 5 Κορυφαίες Τάσεις στον Χώρο του Fitness – Video

Η Αναγκαιότητα της Άσκησης σε Εξωτερικό Χώρο

Evi Makavelou

Παραμείνετε Πιστοί σε ένα Πρόγραμμα Γυμναστικής

Volley, Beach Volley και οι Διαφορές τους

Evi Makavelou

Ασκήσεις που Μειώνουν το Λίπος στην Κοιλιά

Evi Makavelou

Squats – Η πιο Σημαντική Άσκηση

Evi Makavelou

Προπόνηση Tabata – Γιατί να την Επιλέξετε;

Evi Makavelou

Κοιλιακοί – Κάντε τους Ορατούς

Evi Makavelou

Ωφεληθείτε Κάνοντας Σανίδα Καθημερινά

Evi Makavelou

Καλοκαιρινή Αποτοξίνωση – Τα Ναι και τα Όχι