Υγεία & Ομορφιά
Απώλεια βάρους και μύθοι
Αδυνάτισμα

Μύθοι Γύρω από την Απώλεια Βάρους

Σίγουρα για να χάσετε βάρος θα πρέπει να ακολουθήσετε κάποιους κοινούς για όλους κανόνες.

Θα πρέπει όμως να μάθετε να διαχωρίζετε τι από όσα ακούτε και διαβάζετε ισχύει και τι όχι.

Γυμναστική και απώλεια βάρουςΔιαβάστε παρακάτω τους πλέον ξεπερασμένους κανόνες που αποτελούν τελικά μύθους για την απώλεια βάρους.

Μύθος 1: Δεν πρέπει να τρώτε υδατάνθρακες

Θα έχετε ακούσει ότι απαγορεύεται να καταναλώνετε γλουτένη, λίπη, σιτάρι και κάθε είδους υδατάνθρακα.

Βραχυπρόθεσμα μπορείτε να αποχωριστείτε όλα τα παραπάνω και το σχέδιό σας να λειτουργήσει επειδή στην ουσία θα αναγκαστείτε να τρώτε λιγότερο.

Όμως αυτοί οι περιορισμοί είναι αδύνατο να τηρηθούν μακροπρόθεσμα.

Αν θέλετε ένα σχέδιο που μπορεί να λειτουργήσει και να αποδώσει σε βάθος χρόνου, μη βάζετε στη μαύρη λίστα συγκεκριμένα τρόφιμα.

Μην αποκλείετε τρόφιμα από τη διατροφή σας εκτός κι αν υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος.

Αντί γι’ αυτό βελτιώστε ορισμένες συμπεριφορές που σχετίζονται με τα τρόφιμα.

Ξεκινήστε να μασάτε πιο αργά, σταματάτε να τρώτε λίγο πριν χορτάσετε και επιλέγετε όσο το δυνατόν περισσότερα μη επεξεργασμένα τρόφιμα.

Μύθος 2: Μόνο η διατροφή και η άσκηση έχουν σημασία

Ένας από τους μεγαλύτερους μύθους για την απώλεια βάρους είναι ότι τα πάντα περιστρέφονται γύρω από τις θερμίδες που λαμβάνετε και καταναλώνετε.

Όμως υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που ευνοούν ή δυσχεραίνουν αυτήν τη διαδικασία, όπως η έλλειψη ύπνου.

Ο ανεπαρκής ύπνος μπορεί να επιβραδύνει τον μεταβολισμό σας.

Ακόμα, μπορεί να αυξήσει την όρεξή σας και να μειώσει τον αριθμό των θερμίδων που καίτε ημερησίως.

Γι’ αυτό πρέπει να δίνετε σημασία στην ξεκούρασή σας στον ίδιο βαθμό που δίνετε στη διατροφή και την άσκησή σας.

Απώλεια βάρους και σχετικοί μύθοιΜύθος 3: Μπορείτε να παραλείπετε τα ενδιάμεσα σνακ

Τα σνακ είναι μικρά, εύκολα και βολικά και σας βοηθούν να ξεπεράσετε τις κρίσεις πείνας.

Όμως το μέσο μέγεθος των σνακ έχει σχεδόν διπλασιαστεί τα τελευταία χρόνια.

Έτσι τελικά περίπου το 25% των συνολικών θερμίδων που λαμβάνετε ημερησίως προέρχεται από αυτά.

Για να κάνετε το σνακ σας πιο αποτελεσματικό, ελέγχετε το μέγεθος της μερίδας επιλέγοντας πιο φυσικά τρόφιμα.

Μύθος 4: Πρέπει να γυμνάζεστε αμέτρητες ώρες

Ίσως θεωρείτε ότι πρέπει να περνάτε πολύ χρόνο στο γυμναστήριο ώστε να είστε σε φόρμα.

Όμως 30 λεπτά άσκησης την ημέρα μπορεί να είναι εξίσου αποτελεσματικά με την άσκηση μιας ώρας όσον αφορά την απώλεια λίπους.

Επίσης, τρία 15λεπτα άσκησης εβδομαδιαίως μπορούν να είναι αρκετά για να ενισχύσουν σημαντικά τον μεταβολισμό σας και να αυξήσουν την απώλεια λίπους.

Όταν συνδυάζετε την ουσιαστική άσκηση με τις συμβουλές διατροφής που σας ταιριάζουν, μπορείτε να έχετε ένα σχέδιο που θα κρατήσει τα περιττά κιλά μακριά σας.

Μύθος 5: Χρειάζεται να πίνετε άφθονα υγρά ανεξάρτητα από το τι περιέχουν

Η αφυδάτωση είναι εχθρός της απώλειας βάρους.

Όταν δεν πίνετε αρκετό νερό, το σώμα σας απελευθερώνει μια ορμόνη που σας κάνει να πεινάτε περισσότερο.

Αυτό που πίνετε όμως, μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά ανάμεσα στο να μη νιώθετε πεινασμένοι και στο να παίρνετε βάρος.

Δώστε έμφαση στο νερό και σε ροφήματα χωρίς ζάχαρη.

Τα πλούσια σε θερμίδες ροφήματα είναι συχνά ο λόγος για τον οποίο δυσκολεύεται να χάσει βάρος κανείς, ακόμα και όταν διατρέφεται σωστά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τοπικό Αδυνάτισμα και Διατροφή

Πώς θα Μεγιστοποιήσετε την Καύση Θερμίδων;

Χάστε Βάρος χωρίς Γυμναστική και Δίαιτα

Σίδηρος και Απώλεια Βάρους

Κετογονική Δίαιτα – Οφέλη και Αδυναμίες

Συμβουλές για Σίγουρο Αδυνάτισμα

Δραστικά Συστατικά που Βοηθούν στην Απώλεια Βάρους

Τι να Κάνετε αν δε Χάνετε Βάρος;

Υποθερμιδική Δίαιτα – Τα Συν και τα Πλην

7 Σνακ που Μπορείτε να Καταναλώνετε Χωρίς Ενοχές

Εμπόδια στη Διατήρηση της Απώλειας Βάρους

Πότε δεν Πρέπει να Ζυγίζεστε;