Υγεία & Ομορφιά
Αδυνατίστε με τις κατάλληλες τροφές
Αδυνάτισμα

Θρεπτικά Συστατικά για Γρήγορο Αδυνάτισμα

Αν προσέχετε τη διατροφή σας και έχετε στόχο να χάσετε κάποια κιλά, δώστε βάση στα παρακάτω θρεπτικά συστατικά που θα πρέπει να περιλαμβάνει η διατροφή σας.

Φυτικές ίνεςΣύμφωνα με έρευνες, αυτά μπορούν να συμβάλουν στο αδυνάτισμα.

Φυτικές ίνες

Προσπαθώντας να χάσετε βάρος μπορεί να νιώθετε συνεχώς πείνα.

Δεν είναι περίεργο, μάλιστα αυτός είναι ένας από τους συχνότερους λόγους που σταματά κανείς την προσπάθεια.

Η λύση σε αυτό το πρόβλημα βρίσκεται στην επαρκή πρόσληψη φυτικών ινών.

Καθώς οι φυτικές ίνες διασπώνται αργά στον οργανισμό, σας κάνουν να νιώθετε χορτάτοι για πολλές ώρες.

Τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες είναι τα φρούτα και τα λαχανικά, τα προϊόντα ολικής άλεσης, οι ξηροί καρποί και οι σπόροι.

Θρεπτικά συστατικά για γρήγορο αδυνάτισμα – Μαγνήσιο

Το μαγνήσιο είναι το μέταλλο που συμβάλλει στη χαλάρωση των μυών, βελτιώνει τη διάθεση και εξασφαλίζει έναν ήσυχο και ξεκούραστο ύπνο.

Όλες αυτές οι παράμετροι συμβάλλουν θετικά στην ευκολότερη απώλεια βάρους.

Κι αυτό επειδή το έντονο άγχος και η κακή ψυχολογική κατάσταση ίσως σας οδηγούν στην κατανάλωση ανθυγιεινών τροφών με πολλές θερμίδες.

Θρεπτικά συστατικά και αδυνάτισμαΕπίσης, σας οδηγούν και σε έναν κακής ποιότητας ύπνο με αποτέλεσμα τη σταδιακή αύξηση του βάρους σας.

Καλές πηγές μαγνησίου είναι οι ξηροί καρποί, η μπανάνα, το μπρόκολο και η βρώμη.

Βιταμίνη D

Όταν τα επίπεδα της βιταμίνης D είναι χαμηλά, ο οργανισμός μετατρέπει τα σάκχαρα που λαμβάνονται μέσω της διατροφής σε λίπος.

Το λίπος αυτό συσσωρεύεται σε διάφορα ανεπιθύμητα σημεία του σώματος.

Τα άτομα με παραπανίσια κιλά τείνουν να παρουσιάζουν συχνότερα έλλειψη ή ανεπάρκεια σε βιταμίνη D.

Λίγα λεπτά στον ήλιο καθημερινά μαζί με κατανάλωση τροφών όπως το αυγό, τα μανιτάρια και ο σολομός αρκούν για να λάβετε τη συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα βιταμίνης D.

Θρεπτικά συστατικά για γρήγορο αδυνάτισμα – Σίδηρος

Η έλλειψη σιδήρου συχνά συνδέεται με το υπερβολικό βάρος.

Για καλύτερη απορρόφηση σιδήρου οποιασδήποτε μορφής συνιστάται να συνδυάζεται με βιταμίνη C.

Αφορά τον σίδηρο που βρίσκεται είτε στο κόκκινο κρέας, είτε στα όσπρια, στο σπανάκι και στο μπρόκολο, είτε σε άλλες φυτικές τροφές.

Ιώδιο

Είναι απαραίτητο για την καλή λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα που ελέγχει τον μεταβολισμό.

Χωρίς αρκετό ιώδιο, ο αδένας δεν παράγει αρκετή ποσότητα των ορμονών που ελέγχουν τον ρυθμό καύσης των θερμίδων.

Το ιώδιο βρίσκεται στο ιωδιούχο αλάτι, στα ψάρια και στα θαλασσινά και σε μικρότερες ποσότητες στο γάλα, στο αυγό, στο ψωμί και στα λαχανικά.

Θρεπτικά συστατικά για γρήγορο αδυνάτισμα – Θεοβρωμίνη

Η καλής ποιότητας μαύρη σοκολάτα με περιεκτικότητα τουλάχιστον 70% σε κακάο μπορεί να καταναλώνεται με μέτρο σε περιόδους δίαιτας.

Πρόκειται για μια τροφή πλούσια σε θεοβρωμίνη, η οποία μειώνει την πείνα και τις λιγούρες.

Η σοκολάτα περιέχει επίσης καφεΐνη που βοηθά στο αδυνάτισμα εξαιτίας της τόνωσης που προσφέρει στον μεταβολισμό έστω και για λίγο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τα Διατροφικά Λάθη που μας Παχαίνουν

Τέλος σε Παραπανίσια Κιλά και Φούσκωμα

Τι να μην Καταναλώνετε αν Θέλετε να Αδυνατίσετε

Αδυνάτισμα Χωρίς Δίαιτα

Πώς να Υπολογίσετε το Ιδανικό σας Βάρος;

Δίαιτα και Άσκηση Χωρίς Αποτελέσματα

Σε τι να Πείτε «Όχι» πριν την Παραλία

Χάστε Βάρος χωρίς να Οργανωθείτε

Απλές Συμβουλές για Κοιλιά… Επιπέδου

Διατροφικοί Μύθοι που Αυξάνουν το Βάρος

Μυστικά για Επιτυχημένη Απώλεια Βάρους

Υγιεινοί Υδατάνθρακες για Αδυνάτισμα