Υγεία & Ομορφιά
Η Νυχτερινή Ρουτίνα πριν τον Ύπνο
Lifestyle

Η Νυχτερινή Ρουτίνα πριν τον Ύπνο

Μια νυχτερινή ρουτίνα είναι ο καλύτερος τρόπος, για να προετοιμαστείτε για την επόμενη μέρα.

Μπορεί να σας βοηθήσει να έχετε έναν καλό ύπνο και να ξεκινήσετε παραγωγικά το επόμενο πρωί.

Δεν υπάρχουν πολλά να κάνετε για μια νυχτερινή ρουτίνα, είναι απλώς μερικές καλές συνήθειες.

βιβλίο πριν τον ύπνοΙδέες για μια νυχτερινή ρουτίνα

Η ανάγνωση ενός καλού βιβλίου μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε γνώσεις. 

Ο ύπνος αμέσως αφού μάθετε κάτι νέο, θα βελτιώσει την ικανότητά σας να θυμάστε αποτελεσματικά.

Το διάβασμα πριν τον ύπνο, βοηθάει να χαλαρώσετε.

Επίσης το ημερολόγιο είναι ένας τρόπος για να εκφράσετε κάποια από τα συναισθήματά σας.

Μπορεί να μην είμαστε σε θέση να εκφράσουμε ή να πούμε την ιστορία μας 100% σε οποιονδήποτε γύρω μας.

Το να έχετε ένα ημερολόγιο είναι ένας από τους τρόπους για να γράψετε τα συναισθήματά σας, τις ημέρες σας και κάποιες αναμνήσεις που θέλετε να κρατήσετε.

Το βράδυ είναι η καλύτερη στιγμή για μια λίστα με το τι πρέπει να κάνετε την επόμενη μέρα.

Αυτό θα σας διευκολύνει να είστε πιο οργανωμένοι.

Ο διαλογισμός τη νύχτα σας βοηθά να χαλαρώσετε μετά από μια κουραστική μέρα.

Το να πρέπει να εστιάσετε στον εαυτό σας πριν από τον ύπνο, σας βοηθά να έχετε θετικά συναισθήματα.

Ο διαλογισμός μπορεί να μειώσει το άγχος.

Για τον λόγο αυτό μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικός από τον ύπνο.

Το να μείνετε μακριά από το τηλέφωνό σας μπορεί να είναι πολύ δύσκολο, επειδή ζούμε στην εποχή της τεχνολογίας.

Για μερικούς ανθρώπους, ο έλεγχος του τηλεφώνου τους πριν από τον ύπνο μπορεί να είναι η συνήθης ρουτίνα τους.

Επομένως, είναι πραγματικά δύσκολο να αποσυνδέσετε το κινητό σας.

Ωστόσο, μερικές φορές χρειάζεται να το κάνουμε, για να έχουμε λίγο χρόνο για τον εαυτό μας.

skincare πριν τον ύπνοSkin care πριν τον ύπνο

Κατά τη διάρκεια της νύχτας, το δέρμα σας απορροφά πραγματικά τα θρεπτικά συστατικά των προϊόντων, καλύτερα από ό,τι κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Επιπλέον, δεν υπάρχουν περιβαλλοντικοί στρεσογόνοι παράγοντες τη νύχτα, όπως η περιβαλλοντική ρύπανση και η βλάβη από τον ήλιο.

Όταν κοιμάστε τα προϊόντα μπορούν να διεισδύσουν καλύτερα, λόγω της απουσίας μακιγιάζ και το δέρμα μπορεί να αναπνεύσει.

Η νυχτερινή ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας σας είναι πολύ σημαντική.

Πάντα να αφαιρείτε το μακιγιάζ και να χρησιμοποιείτε ένα απαλό καθαριστικό.

Μην ξεχνάτε την κρέμα νύχτας, αλλά και την κρέμα ματιών.

Η ενυδάτωση είναι απαραίτητη πριν πάτε για ύπνο.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Χάρης Ρώμας – Η Εξομολόγηση για τον Χωρισμό του Μετά από 10 χρόνια Σχέσης

Evi Makavelou

Συνήθειες Επιτυχημένων Γυναικών

Evi Makavelou

Bueno Crepa – Το Σημείο Συνάντησης της Κηφισιάς

Evi Makavelou

Wellness – Τάσεις Υγείας και Ευεξίας 2022

Evi Makavelou

Πρωινός Τύπος και Πώς να Γίνετε;

Evi Makavelou

Πώς να Χαλαρώσετε σε μια Γεμάτη Ημέρα;

Evi Makavelou

7 Νέα Στέκια της Αθήνας

Evi Makavelou

Γιάννης Αντετοκούνμπο – Με το Τρόπαιο του NBA στην Ακρόπολη

Evi Makavelou

Λευτέρης Πετρούνιας – Βασιλική Μιλλούση -Παντρεύονται το Σάββατο!

Evi Makavelou

Ελένη Ράντου – «Το να Αναπνέεις τα Τελευταία Χρόνια Μοιάζει με Πρωταθλητισμό»

Evi Makavelou

Ιδέες για να Χαλαρώσετε το Σαββατοκύριακο!

Evi Makavelou

Οι Καλύτερες Μακαρονάδες στην Αθήνα

Evi Makavelou