Υγεία & Ομορφιά
Το κοιλιακό λίπος που δε χάνεται
Αδυνάτισμα

Κοιλιακό Λίπος – Γιατί δεν το Χάνετε

Η απώλεια κιλών από την κοιλιά είναι σημαντική για λόγους υγείας εκτός από λόγους καλής εμφάνισης.

Το υπερβολικό λίπος στην κοιλιά αποτελεί προγνωστικό παράγοντα για καρδιοπάθεια, διαβήτη τύπου 2, αντίσταση στην ινσουλίνη και ορισμένα είδη καρκίνου.

Δυσκολία στην απώλεια κοιλιακού λίπουςΑν η διατροφή και η άσκηση δεν έχουν κάνει πολλά για τη μείωση της κοιλιάς σας, τότε μπορεί να ευθύνονται οι ορμόνες, η ηλικία και άλλοι γενετικοί παράγοντες.

Δείτε μερικές πιθανές αιτίες που εμποδίζουν να φύγει η κοιλιά σας.

Μεγαλώνετε

Καθώς μεγαλώνετε, ο οργανισμός σας αλλάζει τον τρόπο που παίρνει και χάνει κιλά.

Με την πάροδο της ηλικίας, και τα δύο φύλα εμφανίζουν πτώση του μεταβολικού ρυθμού ή του αριθμού των θερμίδων που χρειάζεται ο οργανισμός τους για να λειτουργεί φυσιολογικά.

Επιπλέον, οι γυναίκες έχουν να αντιμετωπίσουν την εμμηνόπαυση.

Αν οι γυναίκες παχύνουν μετά την εμμηνόπαυση, είναι πιο πιθανό το πάχος να εγκατασταθεί στην κοιλιά τους.

Η αλλαγή στις ορμόνες οδηγεί τις γυναίκες να βάζουν τα κιλά στην κοιλιά τους.

Κάνετε λάθος άσκηση

Η αερόβια άσκηση μόνο, δεν θα κάνει πολλά για την κοιλιά σας.

Χρειάζεται να κάνετε συνδυασμό ασκήσεων με αντιστάσεις και βάρη και αερόβιας.

Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης αυξάνουν τη μυϊκή μάζα που ρυθμίζει τον οργανισμό να καίει περισσότερο λίπος.

Οι μύες καίνε περισσότερες θερμίδες από λίπος και γι’ αυτό καίτε φυσιολογικά περισσότερες θερμίδες την ημέρα έχοντας περισσότερη μυϊκή μάζα.

 

Αν η διατροφή και η άσκηση δεν έχουν κάνει πολλά για τη μείωση της κοιλιάς σας τότε μπορεί να ευθύνονται οι ορμόνες, η ηλικία και άλλοι γενετικοί παράγοντες.

Καταναλώνετε πολλές επεξεργασμένες τροφές

Τα επεξεργασμένα δημητριακά, το λευκό ψωμί, τα κράκερ και τα τσιπς, καθώς και η κατεργασμένη ζάχαρη στα ροφήματα και γλυκά αυξάνουν τις φλεγμονές στον οργανισμό.

Το λίπος στην κοιλιά σχετίζεται με τη φλεγμονή, επομένως η κατανάλωση πολλών επεξεργασμένων τροφών δυσκολεύουν την ικανότητα να χάσετε λίπος από την κοιλιά.

Φυσικές τροφές, όπως φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής άλεσης είναι γεμάτες αντιοξειδωτικά.

Αυτά έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και μπορούν να εμποδίσουν το λίπος στην κοιλιά.

Έλλειψη ύπνου

Αν κοιμάστε λιγότερο από έξι ώρες τη νύχτα, μπορεί να είναι μία από τις αιτίες που παρατηρείτε συγκέντρωση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς σας.

Έρευνα που διήρκεσε 16 χρόνια και πραγματοποιήθηκε σε σχεδόν 70.000 γυναίκες είχε τα εξής αποτελέσματα.

Όσες κοιμόνταν πέντε ώρες ή λιγότερο τη νύχτα είχαν 30% περισσότερες πιθανότητες να αυξήσουν το βάρος τους κατά 13,5 κιλά σε σχέση με όσες κοιμόνταν επτά ώρες.

Έχετε σωματότυπο «μήλο»

Αν έχετε την τάση να συσσωρεύετε κιλά γύρω από τη μέση σας αντί για τους γοφούς, τότε έχετε σώμα μήλου.

Η γενετική προδιάθεση σημαίνει ότι είναι πιο δύσκολο να χάσετε το λίπος στην κοιλιά, αλλά όχι αδύνατο.

Σας λείπει το κίνητρο

Είστε δεσμευμένοι στον κόπο που χρειάζεται για να χάσετε λίπος από την κοιλιά;

Η μείωση του λίπους από την κοιλιά θέλει μια συνδυαστική προσέγγιση.

Χρειάζεται μια διατροφή χαμηλών θερμίδων που να είναι υψηλή σε ίνες και χαμηλή σε υδατάνθρακες και σάκχαρα μαζί με αερόβια άσκηση και βάρη.

Πρόκειται για μία διαδικασία που απαιτεί πειθαρχία και αφοσίωση, τα αποτελέσματα όμως θα σας ανταμείψουν.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αδυνάτισμα Χωρίς Δίαιτα – Κι Όμως Γίνεται

Τι να Ξεχάσετε για Οριστικό Αδυνάτισμα;

H Αλήθεια για το Νερό με Λεμόνι

Προσπάθεια για Αδυνάτισμα Χωρίς Αποτέλεσμα

Ιδανική Σιλουέτα Μέχρι τις Διακοπές

Τοπικό Πάχος – Πως να Απαλλαγείτε