Υγεία & Ομορφιά
Συμβουλές για να τρώτε τα πάντα χωρίς να παχαίνετε
Αδυνάτισμα

Πώς να Τρώτε τα Πάντα Χωρίς να Παχαίνετε;

Πίσω από τα παραπανίσια κιλά, κύριος υπαίτιος είναι η διατροφή, αφού οι περισσότεροι άνθρωποι όσο κι αν το επιθυμούν, σπάνια προσέχουν τι ακριβώς τρώνε και πότε.

Παρόλα αυτά, υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που από ό,τι φαίνεται, τρώνε ό,τι θέλουν, αλλά δεν παίρνουν γραμμάριο.

Πως να τρώτε χωρίς να παχαίνετεΕκτός από θέμα μεταβολισμού, αυτό είναι και ζήτημα ορισμένων σωστών πρακτικών που ακολουθούν.

Διαβάστε παρακάτω τι ακριβώς κάνουν.

Τρώνε τα πάντα

Συχνά δίνουμε περισσότερη βάση στην ποσότητα του φαγητού και όχι στην ποιότητα που είναι αυτή που παίζει και τον μεγαλύτερο ρόλο στη συσσώρευση των περιττών κιλών.

Οι άνθρωποι που δεν παχαίνουν, αλλά δε στερούνται τίποτα για να το πετύχουν, είναι αυτοί που τρώνε από όλες τις κατηγορίες τροφών, απλά με ισορροπημένο τρόπο.

Καταναλώνουν μεγαλύτερες ποσότητες θρεπτικών, φτωχών σε λιπαρά τροφών και μικρότερες ποσότητες από εκείνες που παχαίνουν.

Αυτές είναι το άσπρο ψωμί, τα γλυκά, οι έτοιμοι χυμοί του εμπορίου και άλλα παρόμοια τρόφιμα.

Αποφεύγουν να τσιμπολογούν ανάμεσα στα γεύματα

Όσοι δεν παχαίνουν εύκολα, φροντίζουν να τρώνε καλά στα γεύματά τους ώστε να μην τρώνε τίποτα ενδιάμεσα.

Γνωρίζουν ότι το τσιμπολόγημα κρύβει παγίδες, όπως το να καταναλώνουν ανούσια τρόφιμα που κανονικά θα πρέπει να αποφεύγουν γιατί δε βρίσκουν κάτι άλλο.

Επίσης γνωρίζουν πως δεν πρέπει να θεωρούν το σνακ γεύμα επιβαρύνοντας έτσι την ημερήσια πρόσληψη θερμίδων.

Οι άνθρωποι που δεν παχαίνουν γνωρίζουν ότι πρέπει να αποφεύγουν την κατανάλωση αλκοόλ.

Τέλος, αποφεύγουν να τσιμπολογούν την ώρα που μαγειρεύουν, ούτε τρώνε πολύ βιαστικά.

Περπατάνε και ασκούνται όσο μπορούν

Η καθημερινή άσκηση, ακόμα κι αν πρόκειται για ένα μισάωρο περπάτημα, συμβάλλει στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού και στον έλεγχο του σωματικού βάρους.

Είναι εύκολο να εντάξει κανείς το περπάτημα στην καθημερινή του ρουτίνα, ειδικά αν δεν έχει τη δυνατότητα να γυμναστεί πιο εντατικά 2-3 φορές την εβδομάδα.

Αποφεύγουν το αλκοόλ

Το αλκοόλ αποτελεί επιβαρυντικό παράγοντα στη διατήρηση του βάρους.

Οι άνθρωποι που δεν παχαίνουν γνωρίζουν ότι πρέπει να αποφεύγουν την κατανάλωση αλκοόλ.

Το αλκοόλ επηρεάζει αρνητικά τον μεταβολισμό τους και το σωματικό τους βάρος.

Δεν τρώνε για να νιώσουν καλύτερα

Συχνά το φαγητό χρησιμοποιείται από πολλούς για να καλύψει άλλες ανάγκες, κυρίως ψυχολογικές.

Οι άνθρωποι που τρώνε ισορροπημένα χωρίς να επιβαρύνουν το σώμα τους δε σημαίνει πως είναι άτρωτοι ψυχολογικά.

Έχουν πάρει όμως μια συνειδητή απόφαση να μην καταφεύγουν στην κατανάλωση γλυκών και ποτών για να αντισταθμίσουν την κακή τους διάθεση.

Όταν αισθάνονται κακοδιάθετοι κάνουν μια βόλτα, μιλάνε με φίλους ή ασχολούνται με μια αγαπημένη τους δραστηριότητα για να ξεχαστούν.

Κοιμούνται αρκετά και καλά

Τέλος, λίγοι είναι εκείνοι που κοιμούνται όσο ή όπως θα έπρεπε.

Οι άνθρωποι που δεν παίρνουν εύκολα βάρος δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στις ώρες ύπνου αλλά και στην ποιότητά του.

Αυτό συνεπάγεται καλή προετοιμασία μυαλού και σώματος, ελαφρύ βραδινό γεύμα, ήσυχο περιβάλλον χωρίς θορύβους και φως, καλό στρώμα και μαξιλάρι.

Ο ξεκούραστος ύπνος ενισχύει τη μεταβολική λειτουργία και αποτρέπει την υπερκατανάλωση τροφής μέσα στην ημέρα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ομάδα Αίματος και Απώλεια Βάρους

Κατανάλωση Μηλόξυδου και Οφέλη

Evi Makavelou

Πως να Απαλλαγούμε από το Κοιλιακό Λίπος

a.alefragkis

Αργός Μεταβολισμός και Τρόποι Τόνωσης

Evi Makavelou

Τα Θρεπτικά Συστατικά για Αδυνάτισμα

a.alefragkis

Σπλαχνικό Λίπος – Απαλλαγείτε Απλά

a.alefragkis

Πότε ο Μεταβολισμός δε Λειτουργεί Σωστά;

Evi Makavelou

Η Διαλειμματική Νηστεία και τα Οφέλη της

a.alefragkis

Ενεργοποίηση του Μεταβολισμού Μετά τα 50

a.alefragkis

Τροφές Κατά του Κοιλιακού Λίπους

Evi Makavelou

Κάψτε Θερμίδες με ή χωρίς Άσκηση

Συμβουλές για να μην Αποτύχει η Δίαιτά σας

a.alefragkis