Υγεία & Ομορφιά
Πότε να Τρώτε Βραδινό για να Αδυνατίσετε;
Δίαιτα

Πότε να Τρώτε Βραδινό για να Αδυνατίσετε;

Το φαγητό είναι το καύσιμο που όχι μόνο μας τρέφει για να ζήσουμε μια ικανοποιημένη, ολοκληρωμένη κι ευτυχισμένη ζωή, αλλά είναι και ο λόγος που ζούμε όλοι οι άνθρωποι.

Αλλά πολλοί άνθρωποι φοβούνται το φαγητό ειδικά το βράδυ γιατί πιστεύουν ότι είναι ο λόγος που δεν μπορούν να αδυνατίσουν.

Ωστόσο αυτή η σκέψη είναι λανθασμένη, γιατί το ανθρώπινο σώμα λειτουργεί συνεχώς, ακόμα κι όλη τη νύχτα που κοιμόμαστε.

Έτσι, η τροφοδοσία αυτού του σώματος είναι απαραίτητη, όλη την ημέρα.

Τα γεύματα του δείπνου πρέπει να είναι μικρότερα σε σύγκριση με το πρωινό ή το μεσημεριανό μας.Μην κοιμάστε με άδειο στομάχι

Τα γεύματα του δείπνου πρέπει να είναι μικρότερα σε σύγκριση με το πρωινό ή το μεσημεριανό μας.

Αλλά μόνο επειδή η δραστηριότητάς μας μειώνεται όσο προχωρά η ημέρα (εκτός αν εργάζεστε σε νυχτερινές βάρδιες).

Το βραδινό αποτελεί σημαντικό γεύμα και δεν πρέπει να παραλείπεται.

Αν δεν τρώτε το βράδυ, θα υπάρχει μεγάλο κενό μεταξύ του τελευταίου γεύματος της ημέρας και του πρώτου γεύματος της επόμενης ημέρας.

Αυτό μπορεί να προκαλέσει έντονη πείνα, ναυτία και διαταραγμένο ύπνο για να αναφέρουμε μερικές από τις πιο βασικές παρενέργειες.

Η παράλειψη ενός τόσο σημαντικού γεύματος μπορεί επίσης να είναι ο λόγος που ενδίδετε στον πειρασμό και λαχταράτε «κάτι γλυκό» το βράδυ.

Ποια είναι η κατάλληλη ώρα για το βραδινό γεύμα;

Όσο νωρίτερα τρώτε το δείπνο σας, τόσο καλύτερο είναι.

Αυτό συμβαίνει επειδή δεν πρέπει ποτέ να κοιμάστε αμέσως μόλις φάτε.

Όταν είστε ξύπνιοι, το σώμα σας λειτουργεί με τον βασικό μεταβολικό ρυθμό, αλλά όταν κοιμάστε, επιβραδύνεται σε ρυθμό μεταβολισμού ηρεμίας.

Οπότε, φάτε οπωσδήποτε ένα ελαφρύ δείπνο και μείνετε ξύπνιοι για τουλάχιστον δύο ώρες μετά από αυτό.

Τα βαριά δείπνα προκαλούν hangover

Ακριβώς όπως η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ σας προκαλεί hangover την επόμενη μέρα, η κατανάλωση ενός μεγάλου γεύματος με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη ή πολλά λιπαρά το βράδυ υπερφορτώνει το πεπτικό σας σύστημα.

Το κλειδί εδώ είναι να διατηρήσετε μια ισορροπία.

Φάτε ένα ελαφρύ, υγιεινό, με υδατάνθρακες, μικρό δείπνο κάθε βράδυ και δείτε πόσο εύκολα αποκοιμηθείτε.

Θα ξυπνήσετε χαρούμενοι, φρέσκοι και γεμάτοι ζωή την επόμενη μέρα και θα σας βοηθήσει να χάσετε λίγο βάρος στην πορεία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μύθοι Γύρω από τις Δίαιτες

Evi Makavelou

Πώς να Διαλέξετε την Κατάλληλη Δίαιτα;

Evi Makavelou

Οι Φάσεις της Δίαιτας Dukan

Evi Makavelou

Σοκολάτα – Ο πιο Γλυκός Πειρασμός

yoadmin

Αντιφλεγμονώδης Δίαιτα και Τροφές

Evi Makavelou

Πώς θα Αποφύγετε τα Τσιμπολογήματα;

yoadmin

Διατροφικές Παγίδες με Πολλές Θερμίδες

Evi Makavelou

Οι πιο Δημοφιλείς Δίαιτες για το Καλοκαίρι

Πόσα Γεύματα να Επιλέξω;

yoadmin

3 Λόγοι που Πεινάτε Συνέχεια

Evi Makavelou

Σακχαρώδης Διαβήτης – Διατροφή και Άσκηση

yoadmin

Tips για να Πετύχει η Δίαιτά σας!