Δύο βασικοί τρόποι υπάρχουν για την προώθηση προϊόντων ή και υπηρεσιών:
1. Το Inbound marketing που δημιουργεί τη ροή του καταναλωτή προς την εταιρεία (π.χ. με αρθρογράφηση) και
2. Το Outbound marketing που «βγαίνει» προς το κοινό και επικοινωνεί το μήνυμα (π.χ. έντυπη διαφήμιση).
Τώρα, άμεσα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους 2 αυτούς τρόπους και να αυξήσετε τα κέρδη σας μέ το social content marketing αλλά με συνδυασμό υπηρεσιών και ειδική στρατηγική για να φτάσετε στο τελικό αποτέλεσμα.
Η δύναμη που έχουν τα social media συνεχώς αυξάνεται και πραγματικά αξίζει να επενδύσετε σε αυτά!
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σας δίνουν τη δυνατότητα να διαλέξετε και να στοχεύσετε ειδικά στο κοινό που σας ενδιαφέρει να απευθυνθείτε (segmentation) και σας βοηθούν στην καλύτερη προώθησή σας.
Για τους τρόπους διαφήμισης μέσω των social το inbound marketing είναι το πιο αποτελεσματικό!
Δημιουργεί την ανάγκη στον ενδεχόμενο πελάτη, δίνοντάς του όλη τη γνώση που χρειάζεται για να καταλάβει πως το προϊόν σας του είναι απαραίτητο.
Για να πετύχει το social content marketing χρειάζεται κάποια εξειδίκευση;
Πώς θα δομήσετε τη social στρατηγική σας;
Πως θα χτίσετε την εικόνα σας με σκοπό να αρχίσει να αποδίδει;