Υγεία & Ομορφιά
Τροφές Πλούσιες σε Σίδηρο
Διατροφή

Τροφές Πλούσιες σε Σίδηρο

Η ανεπάρκεια σιδήρου είναι πιο συχνή από ό,τι νομίζετε, κι αυτό το μέταλλο είναι ένα από τα πιο απαραίτητα για την υγεία.

Η έλλειψη σιδήρου είναι η πιο κοινή διατροφική ανεπάρκεια παγκοσμίως, ειδικά μεταξύ των παιδιών και των εγκύων.

Επιλέγοντας ολόκληρα, θρεπτικά τρόφιμα στη διατροφή τους, οι χορτοφάγοι μπορούν κι εκείνοι να λάβουν αρκετό σίδηρο.

Ο σίδηρος είναι βασικό συστατικό των ερυθρών αιμοσφαιρίων και βοηθά στη μεταφορά οξυγόνου από τους πνεύμονές σας στο υπόλοιπο σώμα.

Η έλλειψη σιδήρου, μια κατάσταση που ονομάζεται αναιμία, δυσκολεύει τα ερυθρά αιμοσφαίρια σας να παρέχουν οξυγόνο.

Τα συμπτώματα της αναιμίας μπορεί να περιλαμβάνουν κόπωση, πόνο στο στήθος ή δύσπνοια, κρύα χέρια και πόδια, ζάλη, πονοκέφαλο και κακή όρεξη.

Τα αυγά, το κόκκινο κρέας, το συκώτι και τα εντόσθια είναι κορυφαίες πηγές σιδήρου.Κοινές τροφές με σίδηρο

Τα αυγά, το κόκκινο κρέας, το συκώτι και τα εντόσθια είναι κορυφαίες πηγές σιδήρου.

Εάν η χοληστερόλη σας είναι υψηλή ή εάν είστε έγκυος, αποφύγετε το συκώτι.

Επίσης το συκώτι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε χοληστερόλη κι έρευνα συνδέει την κατανάλωση συκωτιού με πιθανές γενετικές ανωμαλίες.

Αν έχετε έλλειψη σιδήρου θα σας βοηθήσουν τα θαλασσινά.

Τα μαλάκια όπως τα μύδια και τα στρείδια είναι φορτωμένα με αυτή τη σημαντική θρεπτική ουσία.

Αποτελούν επίσης εξαιρετική πηγή ψευδαργύρου και βιταμίνης Β12.

Ο ψευδάργυρος βοηθά το ανοσοποιητικό σύστημα να αποκρούει τους ιούς και τα βακτήρια και η βιταμίνη Β12 βοηθά στη διατήρηση της υγείας των νεύρων και των κυττάρων του αίματος.

Τα ζωικά προϊόντα είναι γνωστά ως πηγές σιδήρου, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα βασικά φυτικά προϊόντα δεν μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να πετύχετε τον στόχο σας.

Τα ρεβίθια είναι μια εξαιρετική πηγή σιδήρου.

Παρέχουν επίσης άπαχη, φυτική πρωτεΐνη.

Τα ρεβίθια είναι μια νόστιμη προσθήκη σε σαλάτες και πιάτα ζυμαρικών.

Μπορείτε να πολτοποιήσετε τα ρεβίθια για να δημιουργήσετε σπιτικό χούμους πλούσιο σε σίδηρο.

Η προσθήκη χυμού λεμονιού στο χούμους σας θα αυξήσει τη βιταμίνη C και θα βοηθήσει τον οργανισμό σας να απορροφήσει ευκολότερα τον μη αιμικό σίδηρο στα όσπρια.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το Μυστικό της Μεσογειακής Διατροφής

yoadmin

5 Σημαντικά Οφέλη του Γιαουρτιού

Evi Makavelou

Υψηλή Χοληστερόλη – Συμπτώματα και Διατροφή

Τραυματισμοί και Διατροφή για Ταχεία Ανάρρωση

Evi Makavelou

Πιπεριές – Όλα τα Οφέλη για την Υγεία

Evi Makavelou

Ζάχαρη και Κορυφαία Φυσικά Υποκατάστατα

Evi Makavelou

Σούπα – Το Κατεξοχήν Χειμωνιάτικο Φαγητό

Evi Makavelou

Διατροφή για Σφιχτούς Κοιλιακούς – Video

Γιατί Πρέπει να Πίνετε Πολύ Νερό και τον Χειμώνα;

Evi Makavelou

Υγιεινές Τροφές που Μπορούν να Γίνουν Τοξικές σε Μεγάλες Ποσότητες

a.alefragkis

Υγιεινές Τροφές που Παχαίνουν

Evi Makavelou

Αντιφλεγμονώδεις Τροφές – Ο Ρόλος τους

Evi Makavelou