Υγεία & Ομορφιά
Ύπνωση για Μόνιμη Απώλεια Βάρους
Αδυνάτισμα

Ύπνωση για Μόνιμη Απώλεια Βάρους

Μετά από τις ακραίες και εξαντλητικές δίαιτες χωρίς αποτελέσματα, γεμάτες στέρηση και απογοήτευση, μήπως ήρθε η στιγμή να επιλέξετε κάτι διαφορετικό;

Γνωρίζετε ότι μπορείτε να χάσετε βάρος μέσω της ύπνωσης;

Αλλάζοντας το υποσυνείδητό σας, μπορείτε να αλλάξετε και τις διατροφικές σας συνήθειες, επιτυγχάνοντας αποτελέσματα που θα έχουν διάρκεια…

Ύπνωση με στόχο την απώλεια βάρουςΠώς λειτουργεί λοιπόν η ύπνωση για την απώλεια βάρους;

Φυσικά, η ύπνωση δεν θα σας κάνει να χάσετε βάρος δια μαγείας από τη μια ημέρα στην άλλη.

Άλλωστε, καμία μέθοδος δεν το κάνει αυτό.

Μπορεί όμως να είναι ένα σημαντικό βοήθημα στην απώλεια βάρους.

Πρόκειται για μια διαδικασία με την οποία μπορούμε να σχεδιάσουμε ένα πραγματικό πρόγραμμα προσαρμοσμένο στις ανάγκες μας, που εγγυάται μακροπρόθεσμη επιτυχία.

Αντιμετωπίζοντας το υποσυνείδητό σε μια στιγμή βαθιάς χαλάρωσης, ο ειδικός θεραπευτής μπορεί να «ξεμπλοκάρει τα φρένα» και να διευκολύνει την απώλεια βάρους.

Ύπνωση… για να βρείτε τα κατάλληλα κίνητρα και να χάσετε βάρος!

Η ύπνωση θα ενεργοποιήσει και στη συνέχεια θα διατηρήσει τα κίνητρά σας.

Κανείς δεν θέλει να στερεί πράγματα από τον εαυτό του.

Πόσο άλλωστε όταν αναφερόμαστε σε φαγητό και λιχουδιές που δύσκολα κανείς αντιστέκεται σε αυτά. Θα πρέπει λοιπόν απαραιτήτως να έχετε πραγματικούς λόγους για να επιτύχετε τον στόχο σας, ο οποίος δεν είναι άλλος από την απώλεια βάρους.

Για να χάσετε βάρος, η διαδικασία ούτως ή άλλως είναι η ίδια. Θα πρέπει να περάσετε από τις διάφορες αλλαγές στις καθημερινές σας συνήθειες και τις αναπόφευκτες εντάσεις.

Δεν πρόκειται για μια αγχωτική διαδικασία, αλλά ούτε και για μία κατάσταση την οποία δεν μπορείτε να διαχειριστείτε.

Σχεδιάστε βήμα βήμα τις αλλαγές, έχοντας στον μυαλό σας τον ένα και μοναδικό σας στόχο: την απώλεια βάρους.

Επομένως, η ύπνωση για την απώλεια βάρους μπορεί να αλλάξει τον τρόπο σκέψης σας και τον τρόπο που βλέπετε τα πράγματα.

Με λίγα λόγια, θα ενεργοποιήσετε τους κινητήριους μοχλούς που χρειάζεστε για να αναπτύξετε τους πραγματικούς λόγους για την απώλεια βάρους.

Η ύπνωση μπορεί να σας βοηθήσει να καλλιεργήσετε και να αναπτύξετε την αγάπη που έχετε για τον εαυτό σας, να σας ανεβάσει ψυχολογικά, να ανεβάσει την αυτοπεποίθησή σας, την αυτοεκτίμησή σας…

Στην πράξη, μαθαίνετε να βρίσκετε άλλα αντισταθμιστικά οφέλη και απολαύσεις απ’ ό,τι το φαγητό.

Οι αλλαγές για να αποκαταστήσετε τον ενθουσιασμό στη ζωή σας πρέπει να είναι γενικές.

Να ανανεώσετε το σπίτι σας, να «ξυπνήσετε» τις φιλοδοξίες σας, να προχωρήσετε προς τη σωστή κατεύθυνση και να κινητοποιηθείτε για τη ζωή που θέλετε.

Ύπνωση για Απώλεια Βάρους 2

Ύπνωση και Αδυνάτισμα – Υιοθετήστε νέες συμπεριφορές

Η ύπνωση για να χάσετε βάρος φέρνει επίσης ένα άλλο είδος βοήθειας, επιτρέποντας να υιοθετήσετε καλύτερες συμπεριφορές στις διατροφικές σας συνήθειες.

Εύλογα, είναι πολύ δύσκολο να αντισταθείτε σε μια δελεαστική πρόταση φαγητού που «απαγορεύεται».

Όσο περισσότερο αντιστέκεστε, τόσο περισσότερο ο εγκέφαλός σας στέλνει το σήμα στο στομάχι να εκκρίνει υδροχλωρικό οξύ και να προετοιμαστεί για τη λήψη τροφής.

Με την ύπνωση, δεν θα υπάρχει πλέον η μάχη της απαγόρευσης μέσα σας.

Αυτός ο επαναπρογραμματισμός, σας βοηθά να ανακτήσετε μια υγιεινή διατροφή, ιδίως αποφεύγοντας τον κύκλο της ενοχής που ρίχνει το ηθικό σας και καταστρέφει το κίνητρο και την αυτοπεποίθησή σας.

Επιπλέον, θα μειώσετε και τα τσιμπολογήματα που οφείλονται κυρίως στο στρες της καθημερινότητας… και το μόνο που σας προσφέρουν είναι περιττές θερμίδες.

Οι ακούσιες αντιδράσεις της ύπνωσης

Ολοκληρώνοντας, η ύπνωση έχει επίσης σημαντικές «μηχανικές» επιδράσεις οι οποίες μπορούν να διευκολύνουν την απώλεια βάρους.

Πιο συγκεκριμένα, μπορεί να δράσει ιδιαίτερα στους μύες του εντέρου και του πρωκτού, καθώς αυτοί βρίσκονται υπό τον έλεγχο του υποσυνείδητού σας.

Οι συνεδρίες ύπνωσης από έναν ειδικό θεραπευτή (και η αυτο-ύπνωση, ανά τακτά διαστήματα στο σπίτι) θα ενεργοποιήσουν τα αντανακλαστικά χαλάρωσης αυτών των μυών, για να ρυθμίσουν και να διευκολύνουν τη διέλευση και την κένωση.

Μπορούν επίσης να βοηθήσουν στη σταδιακή μείωση του όγκου του στομάχου (ορισμένοι υπνοθεραπευτές χρησιμοποιούν μια «εικονική στάση γαστρικής ζώνης» γι’ αυτό), επιτρέποντάς σας να τρώτε λιγότερο… χωρίς να αισθάνεστε διαρκώς πεινασμένοι!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Παχάκια στη Μέση – Πως θα Απαλλαχθείτε

Συχνά Λάθη που Αποτρέπουν το Αδυνάτισμα

Συμβουλές Πρωινού για Απώλεια Βάρους

Πως να μην Ξαναπάρετε τα Κιλά που Χάσατε

Σκευάσματα για το Αδυνάτισμα και τι να Προσέξετε

Tips για να Κάψετε Λίπος Άμεσα

Χάστε Βάρος χωρίς Γυμναστική και Δίαιτα

Αδυνάτισμα – Πώς θα το Καταφέρετε;

Αδυνάτισμα Εξπρές ή μήπως Όχι;

Ροφήματα που Αυξάνουν το Κοιλιακό Λίπος

Απλές Συνήθειες για Κάψιμο Λίπους

Τροφές που Επιβραδύνουν τον Μεταβολισμό