Υγεία & Ομορφιά
Απροσδόκητα Οφέλη της Άσκησης
Fitness

Απροσδόκητα Οφέλη της Άσκησης

Όταν γυμνάζεστε το σώμα σας ευχαριστεί, καθώς η άσκηση έχει ισχυρά αποτελέσματα τόσο στο σώμα, όσο και στο μυαλό.

Συνήθως οι άνθρωποι θέλουν να γυμνάζονται για να έχουν μια καλύτερη υγεία, αλλά βέβαια και για ένα καλύτερο και δυνατό σώμα.

Την τελευταία δεκαετία περίπου, οι επιστήμονες αναρωτήθηκαν τον τρόπο με τον οποίο η άσκηση μπορεί να ενισχύσει τη λειτουργία του εγκεφάλου.

Μελέτες δείχνουν ότι το να αφιερώνετε χρόνο για άσκηση παρέχει ορισμένα σοβαρά ψυχικά οφέλη, ανεξάρτητα από την ηλικία ή το επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης.

Εμπνευστείτε για την άσκηση διαβάζοντας αυτούς τους απροσδόκητους τρόπους που μπορεί να ωφελήσει την υγεία σας.

Μελέτες δείχνουν ότι το να αφιερώνετε χρόνο για άσκηση παρέχει ορισμένα σοβαρά ψυχικά οφέλη, ανεξάρτητα από την ηλικία ή το επίπεδο φυσικής σας κατάστασης.Μείωση του άγχους

Είχατε μια δύσκολη μέρα στο γραφείο ή χύθηκε καφές στα ρούχα σας;

Χαλαρώστε κάνοντας μια βόλτα ή πηγαίνοντας στο γυμναστήριο για μια γρήγορη προπόνηση.

Ένα από τα πιο κοινά ψυχικά οφέλη της άσκησης είναι η ανακούφιση από το στρες.

Η εφίδρωση μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε το σωματικό και ψυχικό στρες.

Η άσκηση αυξάνει επίσης τις συγκεντρώσεις της νορεπινεφρίνης, μιας χημικής ουσίας που μπορεί να μετριάσει το στρες.

Βελτίωση της αυτοπεποίθησης

Εάν δεν έχετε ακόμα υψηλή αυτοπεποίθηση, μην ανησυχείτε.

Η φυσική κατάσταση μπορεί να τονώσει την αυτοεκτίμηση και να βελτιώσει τη θετική εικόνα που έχετε για τον εαυτό σας.

Στην ουσία η άσκηση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να υπενθυμίζετε στον εαυτό σας πόσο όμορφοι είστε.

Απολαύστε την υπέροχη ύπαιθρο

Για μια επιπλέον τόνωση της αγάπης για τον εαυτό σας, κάντε την προπόνησή σας στην υπέροχη ύπαιθρο.

Η άσκηση σε εξωτερικούς χώρους μπορεί να αυξήσει ακόμη περισσότερο την αυτοεκτίμηση, που έχετε.

Βρείτε μια υπαίθρια προπόνηση που ταιριάζει στο στιλ σας.

Για παράδειγμα μπορεί να είναι αναρρίχηση, πεζοπορία ή απλώς τζόκινγκ στο πάρκο.

Επιπλέον, όλη αυτή η βιταμίνη D από την απορρόφηση του ήλιου (ενώ φοράτε αντηλιακό, φυσικά!) μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο να εμφανίσετε συμπτώματα κατάθλιψης.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πώς να Διατηρήσετε τη Μυϊκή Δύναμη;

Evi Makavelou

Πώς Ωφελεί η Άσκηση την Ψυχική Υγεία;

Evi Makavelou

Οι 5 Κορυφαίες Τάσεις στον Χώρο του Fitness – Video

Δροσιστικά Ροφήματα για Αποτοξίνωση

Evi Makavelou

Νέες Τάσεις στη Γυμναστική και τη Διατροφή

Evi Makavelou

Κοιλιακοί – Κάντε τους Ορατούς

Evi Makavelou

Προπόνηση Tabata – Γιατί να την Επιλέξετε;

Evi Makavelou

Ασκήσεις Σωματικού Βάρους στο Σπίτι

Evi Makavelou

Διατάσεις για τον Πόνο στη Μέση

Evi Makavelou

Ασκήσεις για να Τονώσετε τα Χέρια σας

Evi Makavelou

Συμβουλές για Αποτελεσματική Άσκηση

Evi Makavelou

Απώλεια Κιλών – Η Καλύτερη Ώρα για Άσκηση

Evi Makavelou