Υγεία & Ομορφιά
Εκστρατεία Ενημέρωσης για την Υποχρεωτικότητα Χρήσης Μάσκας στα ΜΜΜ
Επικαιρότητα

Εκστρατεία Ενημέρωσης για την Υποχρεωτικότητα Χρήσης Μάσκας στα ΜΜΜ

Μία νέα ενημερωτική καμπάνια, που εστιάζει στην υποχρεωτικότητα χρήσης μάσκας στα αστικά Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΕ), ξεκίνησε στους σταθμούς, τις στάσεις και τους συρμούς των Σταθερών Συγκοινωνιών (ΣΤΑΣΥ).

Εκστρατεία Ενημέρωσης για την Υποχρεωτικότητα Χρήσης Μάσκας στα ΜΜΜ.Η από κοινού πρωτοβουλία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, του ΟΑΣΑ και της ΣΤΑΣΥ, έχει στόχο να «μεταφέρει» το μήνυμα της υποχρεωτικότητας, αλλά και της σημασίας χρήσης μάσκας στα ΜΜΜ στο επιβατικό κοινό, σε μία περίοδο μάλιστα που καταγράφεται αυξημένη χρήση των ΜΜΜ και από τους ξένους επισκέπτες της χώρας μας.

Με όχημα τα δικά της μέσα προβολής, η ΣΤΑΣΥ ενημερώνει τους επιβάτες πως η χρήση μάσκας υψηλής αναπνευστικής προστασίας (FFP2 ή ΚΝ95) ή εναλλακτικά διπλής μάσκας (χειρουργικής και υφασμάτινης) παραμένει υποχρεωτική στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αστικών συγκοινωνιών.

Σε περίπτωση μη τήρησης των υγειονομικών μέτρων, επιβάλλεται από την ΕΛΑΣ διοικητικό πρόστιμο τριακοσίων ευρώ.

Αυτή η πληροφορία μεταφέρεται, πλέον, στο επιβατικό κοινό στην ελληνική και αγγλική γλώσσα και αποτυπώνεται σε αυτοκόλλητα μεγάλων διαστάσεων στις αποβάθρες των σταθμών, επιδαπέδια αυτοκόλλητα πριν από τα μηχανήματα επικύρωσης εισιτηρίων, αφίσες και banners στα σταθμαρχεία, τους πίνακες ανακοινώσεων και τα εκδοτήρια εισιτηρίων, καθώς και αυτοκόλλητα σε όλες τις πόρτες των συρμών της ΣΤΑΣΥ.

Παράλληλα, μέσω ηχητικών μηνυμάτων στους σταθμούς και τις στάσεις μετρό και τραμ, αλλά και εντός όλων των συρμών στα ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά και γαλλικά, υπενθυμίζεται στο επιβατικό κοινό η υποχρέωση χρήσης μάσκας κατά τις μετακινήσεις του.

H νέα ενημερωτική καμπάνια, σύμφωνα με ενημέρωση από τη ΣΤΑΣΥ, ήδη έχει αρχίσει να ξεδιπλώνεται στο μετρό και το τραμ και θα παραμείνει στον «αέρα» καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.

Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται σε σταθμούς του δικτύου που αποτελούν πύλες εισόδου και εξόδου επισκεπτών, όπως οι σταθμοί του αεροδρομίου και του Πειραιά, καθώς και σε σταθμούς με αυξημένη κίνηση τουριστών, όπως το Σύνταγμα, το Μοναστηράκι, το Πανεπιστήμιο, η Ομόνοια και η Ακρόπολη.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Νέο Πρόγραμμα Ενίσχυσης της Νεανικής Απασχολησιμότητας

admin

Το Facebook και η Υγεία

admin

Αυτά που Τρώμε μας Προκαλούν Προβλήματα

admin

Το Βραδινό Φαγητό Επιδεινώνει την Υγεία των Γυναικών

admin

Τα Μυστικά των Ανθρώπων που Παραμένουν με Τέλεια Υγεία

admin

ΕΟΔΥ – Στους 13 οι Νεκροί από Επιπλοκές του Ιού της Γρίπης

admin

Τα Εμβόλια Covid-19 Μπορεί να Επηρεάσουν Πρόσκαιρα τις Μαστογραφίες και θα Πρέπει να Γίνονται πριν την Πρώτη Δόση ή Αρκετά μετά τη Δεύτερη

Evi Makavelou

Κορωνοϊός – Η Μάσκα μπορεί να Δώσει μία Απατηλή Αίσθηση Ασφάλειας

admin

Αποτελέσματα Πανελλαδικής Μελέτης Διατροφής και Υγείας

admin

Νέα Μέθοδος Ελέγχου Τοξικότητας Φαρμάκων

admin

Ανάπτυξη Μονοκλωνικών Αντισωμάτων για την Εξουδετέρωση της Covid-19

admin

Νέος Κορωνοϊός – Ήρθε για να Μείνει Προβλέπουν οι Ειδικοί

admin
Εγγραφείτε στο Newsletter