Υγεία & Ομορφιά
λεμφικό μασάζ
ΣώμαΦυσική Κατάσταση

Η Υγεία του Λεμφικού Συστήματος

Το λεμφικό σύστημα αποτελείται από ένα εκτεταμένο σύστημα αγγείων που περνούν από όλους σχεδόν τους ιστούς του σώματος.

Αυτό το σύστημα ταξιδεύει παντού στο σώμα με σκοπό να απομακρύνει τις άχρηστες ουσίες από κάθε κύτταρο, ενώ παράλληλα ρυθμίζει το ανοσοποιητικό σύστημα.

μασάζ και λεμφικό σύστημαΛεμφικό σύστημα

Το λεμφικό υγρό προωθείται από την αναπνοή και από άλλες μυϊκές κινήσεις, ώστε να μεταφερθεί μέσω των λεμφαδένων.

Αυτοί περιέχουν μια σειρά λεμφοκυττάρων που αναγνωρίζουν και καταστρέφουν τους βλαβερούς παθογόνους μικροοργανισμούς και τις τοξίνες.

Η λέμφος πρέπει να ρέει ελεύθερα για να να μη συσσωρεύονται οι άχρηστες ουσίες και τα υγρά στους ιστούς.

Τα λεμφικά αγγεία δρουν σαν ένα σύστημα αποχέτευσης για τον οργανισμό.

Ένα δυσλειτουργικό λεμφικό σύστημα οδηγεί σε συσσώρευση τοξινών, αποδυνάμωση του ανοσοποιητικού συστήματος και σε επιβάρυνση της συνολικής υγείας.

Ο ιδανικός τρόπος για να διατηρείται ισχυρό και υγιές είναι ένας ισορροπημένος τρόπος ζωής με σωστή διατροφή με πολλά φρούτα, λαχανικά και υγιεινά λιπαρά.

Επίσης χρειάζεται η τακτική άσκηση,  η διακοπή του καπνίσματος, ο περιορισμός του άγχους και ο επαρκής ύπνος.

Κάθε τμήμα του οργανισμού μπορεί να επηρεαστεί από την κακή λειτουργία του λεμφικού συστήματος.

Όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο, μπορεί να παρατηρήσει κανείς πρωινή δυσκαμψία, κόπωση, πρήξιμο, φαγούρα και ξηρό δέρμα.

Στις γυναίκες παρατηρείται πρήξιμο του στήθους σε κάθε έμμηνο κύκλο και κυτταρίτιδα, κατακράτηση υγρών, πρησμένους αδένες, θολό μυαλό, αύξηση βάρους, κρυολόγημα που επιμένει, κρύα άκρα.

Αν έχετε παρατηρήσει αυτά τα συμπτώματα της λεμφικής συμφόρησης, είναι η στιγμή να αποσυμφορήσετε το λεμφικό σας σύστημα.

Αποτοξινώστε το περιβάλλον σας.

Η λέμφος πρέπει να διώξει τα άχρηστα προϊόντα του οργανισμού που έχουν τη μορφή νεκρών κυττάρων και τοξινών.

Η συστηματική φλεγμονή δημιουργεί συμφόρηση και πρήξιμο στους ιστούς, εμποδίζοντας τη λεμφική ροή.

Το οξειδωτικό στρες προκαλεί προβλήματα στα λεμφικά αγγεία εμποδίζοντας τη μεταφορά των υγρών.

Μειώστε την έκθεσή σας στις χημικές ουσίες των τροφών, του αέρα και των προϊόντων καθημερινής φροντίδας.

Αυξήστε την πρόσληψη αντιοξειδωτικών και αντιφλεγμονωδών θρεπτικών στοιχείων.

Μια βιολογική, αντιφλεγμονώδης διατροφή με πράσινα φυλλώδη και σταυρανθή λαχανικά, ω3 λιπαρά οξέα, βότανα και μπαχαρικά συμβάλλει προς αυτήν την κατεύθυνση.

Ο ρόλος της διατροφής και του μασάζ

Εντάξτε στη διατροφή σας ωμές, κόκκινες τροφές.

Το επιβαρυμένο πεπτικό σύστημα ενισχύει τη συμφόρηση του λεμφικού συστήματος.

Κόκκινες τροφές όπως τα κεράσια, τα μούρα, τα παντζάρια και τα ρόδια διατηρούν την λεμφική ροή ελεύθερη.

Τα φυσικά ένζυμα και τα φλαβονοειδή στα ωμά φρούτα και λαχανικά βοηθούν στη διάσπαση των τοξινών και των ελεύθερων ριζών.

Οι φυτικές τους ίνες καθαρίζουν τα εντερικά τοιχώματα.

Το λεμφικό υγρό αποτελείται από περίπου 95% νερό και γίνεται πυκνότερο όταν είστε αφυδατωμένοι.

Μια από τις συνηθέστερες αιτίες της λεμφικής συμφόρησης είναι η αφυδάτωση.

Μείνετε καλά ενυδατωμένοι πίνοντας χλιαρό καθαρό νερό όλη την ημέρα για να διατηρήσετε ομαλή τη λεμφική ροή σας.

Αποφύγετε τα ζαχαρούχα ποτά, τους επεξεργασμένους χυμούς, τα ενεργειακά ποτά και το αλκοόλ.

Όλα αυτά προσθέτουν βάρος, όπως επίσης και οι μεγάλες ποσότητες καφεΐνης, η οποία αφυδατώνει το σώμα.

Η λεμφική συμφόρηση αυξάνεται με το άγχος.

Μια στοχευμένη ρουτίνα είναι η λύση στην αντιμετώπιση του καθημερινού άγχους.

Ο διαλογισμός, οι συχνές αποδράσεις στη φύση, πρακτικές όπως η γιόγκα και το tai chi που συντονίζουν την αναπνοή με την κίνηση αποδεικνύονται αποτελεσματικές.

Κάντε λεμφικό μασάζ.

Το λεμφικό σύστημα βασίζεται στη συστολή και τη χαλάρωση των μυών και των αρθρώσεων για να κινηθεί η λέμφος.

Επίσης το γέλιο και οι βαθιές ανάσες περιλαμβάνουν την κίνηση του διαφράγματος και των κοιλιακών μυών που βοηθούν στην κίνηση της λεμφικής ροής.

Το λεμφικό μασάζ βοηθά στην ενίσχυση του συστήματος στους ιστούς του δέρματος που σχετίζονται με το λεμφικό σύστημα.

Ένα ήπιο μασάζ με κατεύθυνση την καρδιά εστιάζοντας στο κεφάλι, τον λαιμό, τα πόδια, την κοιλιά και το στήθος μπορεί να βοηθήσει.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Stretching: Μια Υγιεινή Συνήθεια για Σώμα και Πνεύμα

yoadmin

Σέξι Αθλήματα που Είναι Αποτελεσματικά

Επιδερμίδα – Μήπως την Φροντίζετε Λάθος;

Evi Makavelou

Κυτταρίτιδα

yoadmin

Τα Καλύτερα Λάδια για το Μασάζ σας

Evi Makavelou

Συμβουλές για να Νικήσετε την Αϋπνία

Evi Makavelou

Πώς να Ξεκουράζεστε στον Ύπνο σας

Evi Makavelou

Στεγνό Βούρτσισμα – Οφέλη στην Επιδερμίδα

Evi Makavelou

Αντιμετώπιση της Χαλάρωσης του Λαιμού

a.alefragkis

Ενεργειακά Επίπεδα – Πώς θα τα Διατηρείτε Υψηλά

Evi Makavelou

Σάουνα – Οφέλη για τον Οργανισμό και Κίνδυνοι

Evi Makavelou

Ασκήσεις με Βάρη – Γιατί Αξίζει να τις Εντάξετε στην Προπόνησή σας