Υγεία & Ομορφιά
πρωινός καφές
Υγεία

Η Καλύτερη Ώρα για να Πιείτε Καφέ

Οι λάτρεις του καφέ θα πουν ότι κάθε ώρα της ημέρας είναι η καλύτερη στιγμή για ένα φλιτζάνι καφέ.

Ωστόσο, οι ειδικοί λένε ότι υπάρχει η ιδανική στιγμή, προκειμένου να αποκομίσετε πραγματικά τα οφέλη  της καφεΐνης.

Εάν είστε κάποιος που έχει μέση ανοχή στην καφεΐνη, τότε μετά τον καφέ, είτε είναι πρωί, είτε απόγευμα, θα πρέπει να αισθάνεστε πιο συγκεντρωμένοι για τις επόμενες δύο έως έξι ώρες.

Μπορείτε να αποκτήσετε μια στρατηγική για το πότε θα καταναλώνετε τον καφέ σας.

Σκεφτείτε πότε πρέπει να αισθάνεστε περισσότερο σε εγρήγορση κατά τη διάρκεια της ημέρας.

καφέςΠότε πρέπει να πιείτε καφέ;

Για μέγιστη απόδοση κατά τη διάρκεια της ημέρας, πιείτε καφέ μόλις ξυπνήσετε.

Εάν χρειάζεστε μια δόση επιπλέον ενέργειας το απόγευμα, βεβαιωθείτε ότι έχετε 6 ώρες πριν προσπαθήσετε να κοιμηθείτε.

Για καλύτερη προπόνηση, πιείτε μια κούπα 30 με 60 λεπτά πριν τη γυμναστική.

Τα άτομα που είναι πιο ευαίσθητα στις επιδράσεις της καφεΐνης θα πρέπει να περιορίσουν την κατανάλωση το πρωί.

Έτσι θα αποτρέψουν τις διαταραχές ύπνου, το άγχος και τους γρήγορους καρδιακούς παλμούς.

Ωστόσο, θα πρέπει να δοκιμάσετε να πίνετε καφέ σε διαφορετικές ώρες κατά τη διάρκεια της ημέρας, για να προσδιορίσετε τι λειτουργεί καλύτερα για την παραγωγικότητα σας.

Σκεφτείτε εάν ο καφές έχει ή όχι αρνητική επίδραση σε εσάς, όταν καταναλώνεται αργότερα μέσα στην ημέρα, όπως μετά το δείπνο και πριν τον ύπνο.

Οι επιστήμονες λένε ότι βιολογικά, τα επίπεδα της ορμόνης κορτιζόλης μας κορυφώνονται μεταξύ 8 και 9 το πρωί και το μεσημέρι έως τις 2.

Ίσως το μεσημέρι ή νωρίς το απόγευμα είναι η καλύτερη ώρα για να πιείτε καφέ.

Τότε τα επίπεδα κορτιζόλης σας είναι στο χαμηλότερο επίπεδο.

Οπότε, πραγματικά επωφελείστε από το ίδιο το διεγερτικό.

Η κατανάλωση ενός ροφήματος με καφεΐνη, όπως ο καφές, σε μια εποχή που τα επίπεδα κορτιζόλης σας είναι στα υψηλότερα επίπεδα, μπορεί να μην έχει μεγάλη επίδραση τελικά.

Όταν πίνετε καφέ, η καφεΐνη παρεμβαίνει στα επίπεδα κορτιζόλης, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερο άγχος.

Αν βιώνετε ήδη πολύ άγχος στη ζωή σας, ίσως είναι καλύτερα να περιορίσετε τον καφέ για ένα διάστημα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Όλα Όσα Πρέπει να Γνωρίζετε για την Οστεοαρθρίτιδα

Editor6 pharma

Διακοπή Καπνίσματος: Πώς να Αποτρέψετε την Αύξηση του Βάρους

Γνωρίστε τα Οφέλη του Μαγνησίου στον Οργανισμό

a.alefragkis

Ανθρακούχο Νερό – Είναι Ασφαλής η Κατανάλωσή του;

Evi Makavelou

Εγκεφαλικό Επεισόδιο και Ένοχα Σημάδια

Ρευματοειδής Αρθρίτιδα, Συμπτώματα και Κατάλληλη Διατροφή

Editor6 pharma

Εμφύσημα – Αιτίες και Θεραπείες

Evi Makavelou

6 Συμβουλές για Φυσική Αντιμετώπιση Πονοκεφάλου – Video

Χειμερινά Μικροπροβλήματα

Αλκοόλ – Ο Ρόλος του Ήπατος και Άλλες Αρνητικές Συνέπειες

Evi Makavelou

H Σημασία των Προβιοτικών για το Ανοσοποιητικό Σύστημα

a.alefragkis

Υγεία και Ανησυχητικά Συμπτώματα

Evi Makavelou