Υγεία & Ομορφιά
Κοιλιακοί μύες
Fitness

Κατακράτηση Υγρών και Κοιλιακοί Μύες

Υπάρχει μια ομάδα παραγόντων που προκαλούν κατακράτηση υγρών στο σώμα.

Η υπερβολική κατανάλωση αλατιού, η αφυδάτωση, η λήψη ορισμένων συμπληρωμάτων και κάποιοι άλλοι παράγοντες που θα διαβάσετε παρακάτω, προκαλούν κατακράτηση υγρών με αποτέλεσμα οι κοιλιακοί σας μύες να μην μπορούν να γίνουν ορατοί, παρόλο που εσείς μπορεί να έχετε καταφέρει να μειώσετε το λίπος από την κοιλιά σας και γενικά από το σώμα σας.

Η κατακράτηση υγρών συμβαίνει όταν υπερβολικά πολλά υγρά αποθηκεύονται στα κύτταρα, κάνοντας το δέρμα να δείχνει και να είναι πρησμένο και φουσκωμένο.

Αποτέλεσμα της κατακράτησης υγρών είναι να καλύπτεται οποιαδήποτε μυϊκή γράμμωση έχετε φτιάξει με κόπο

Κατακράτηση Υγρών και Κοιλιακοί ΜύεςΔιαβάστε παρακάτω πώς θα αποτρέψετε την κατακράτηση υγρών ώστε να αναδειχθούν οι κοιλιακοί σας.

Μειώστε το αλάτι από τη διατροφή σας

Ο οργανισμός σας αποθηκεύει επιπλέον νερό όταν η διατροφή σας περιλαμβάνει πολύ αλάτι.

Όσο περισσότερο νάτριο καταναλώνετε, τόσο περισσότερο νερό θα κατακρατά το σώμα σας.

Για να αποφεύγετε το νάτριο, μην ξεχνάτε να διαβάζετε προσεκτικά τις ετικέτες πάνω στις συσκευασίες των τροφίμων ώστε να μην καταναλώνετε τρόφιμα που είναι πλούσια σε αυτό, όπως τα επεξεργασμένα και κονσερβοποιημένα τρόφιμα, τα κατεψυγμένα γεύματα και οι σάλτσες.

Πιείτε περισσότερο νερό

Μπορεί να ακούγεται παράδοξο, αλλά αυξάνοντας την ποσότητα του νερού που πίνετε μπορείτε να αποφύγετε την κατακράτηση υγρών.

Το σώμα σας χρειάζεται νερό και αν δε λαμβάνει αρκετό, τότε θα το αποθηκεύει μέχρι να πάρει όσο χρειάζεται.

Αντίθετα, παρέχοντας στον οργανισμό σας μια επαρκή ποσότητα νερού, θα το βοηθήσετε να λειτουργεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Αποφύγετε το αλκοόλ

Το αλκοόλ αφυδατώνει τον οργανισμό και όταν ένα σώμα είναι αφυδατωμένο λόγω της κατανάλωσης αλκοόλ, γίνεται πιο επιρρεπές στην κατακράτηση νερού από οποιαδήποτε άλλη πηγή για να αντισταθμίσει την απώλεια υγρών.

Αν θέλετε καλά γραμμωμένους μύες που να διαγράφονται, καλύτερα να αποφύγετε την κατανάλωση κάθε είδους αλκοόλ.

Καταναλώστε σπαράγγια και αγγούρι

Μπορεί να μη γνωρίζετε ότι τα σπαράγγια και τα αγγούρια είναι φυσικά διουρητικά.

Είναι επίσης εξαιρετικές πηγές φυτικών ινών και βιταμινών Α, C, Ε και Κ.

Φροντίστε μόνο να παραλείψετε το αλάτι όταν μαγειρεύετε σπαράγγια ή όταν καταναλώνετε αγγούρι.

Ιδρώστε περισσότερο

Ο ιδρώτας είναι νερό αποθηκευμένο στο σώμα.

Μέσω της σκληρής προπόνησης θα προκληθεί εφίδρωση κι έτσι το επιπλέον νερό θα αποβληθεί.

Γι’ αυτό κάντε τακτικά σωματική άσκηση τέτοιας έντασης που να σας κάνει να ιδρώνετε.

Πάρτε μια πολυβιταμίνη

Η έλλειψη ορισμένων μικροθρεπτικών συστατικών, όπως οι βιταμίνες Β1 και Β6 μπορεί να οδηγήσουν σε ανεπιθύμητη κατακράτηση υγρών.

Γι’ αυτόν τον σκοπό μια πολυβιταμίνη θα σας εξασφαλίσει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά βοηθώντας το σώμα σας να λειτουργεί άριστα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Συμβουλές για Αποτελεσματική Άσκηση

Evi Makavelou

Κολύμβηση – Πώς Αλλάζει το Σώμα;

Evi Makavelou

Ασκήσεις Σωματικού Βάρους στο Σπίτι – Video

Ασκήσεις για Δυνατά Πέλματα

Evi Makavelou

Οι 5 Κορυφαίες Τάσεις στον Χώρο του Fitness – Video

Οδηγός Γυμναστικής για Αρχάριους

Evi Makavelou

Ασκήσεις για να Τονώσετε τα Χέρια σας

Evi Makavelou

Προπόνηση Tabata – Γιατί να την Επιλέξετε;

Evi Makavelou

Πώς θα Κάνετε Αποτελεσματικές Προπονήσεις;

Evi Makavelou

Smartwatch – Όλοι οι Μύθοι που Κυκλοφορούν

Evi Makavelou

Παχάκια στην Πλάτη – Πώς να Απαλλαγείτε;

a.alefragkis

Πώς να Χάσετε 5 Κιλά σε Ένα Μήνα;