Υγεία & Ομορφιά
Λόγοι για τους Οποίους Νιώθετε Φουσκωμένοι
Υγεία

Λόγοι για τους Οποίους Νιώθετε Φουσκωμένοι

Το φούσκωμα μπορεί να είναι διαφορετικό από άτομο σε άτομο, αλλά συνήθως περιγράφεται ως ένα αίσθημα πληρότητας που σας κάνει να νιώθετε δυσφορία και πρήξιμο.

Υπάρχουν μερικές συνήθειες στη διατροφή σας κι ορισμένα φαγητά, που μπορούν να σας προκαλέσουν την αίσθηση φουσκώματος.

Οι τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε άμυλο μπορεί να αυξήσουν την αίσθηση φουσκώματος.Υπερφαγία

Η υπερκατανάλωση τροφής είναι ίσως η πιο κοινή αιτία φουσκώματος.

Σε αυτή την περίπτωση θα ήταν καλό να αρχίσετε να προσέχετε το μέγεθος της μερίδας σας.

Η επιλογή ενός μικρότερου πιάτου μπορεί να σας βοηθήσει να τρώτε λιγότερο και να χωνεύετε καλύτερα.

Επίσης, όταν τρώτε αργά και μασάτε καλά, δίνετε στο σώμα σας τον χρόνο να αφομοιώσει το φαγητό και νιώσετε πιο χορτάτοι.

Τροφική δυσανεξία

Συνήθως, αν κάποιος αισθάνεται φουσκωμένος, αυτό οφείλεται στην πρόσληψη τροφής ή νερού.

Όμως ακόμα κι αν δεν έχετε φάει πολύ, μπορεί να έχετε φάει το λάθος φαγητό.

Ορισμένες τροφικές δυσανεξίες ή ευαισθησίες σε πικάντικες ή όξινες τροφές μπορεί να προκαλέσουν  δυσκολία στο γαστρεντερικό σας σύστημα, με αποτέλεσμα να νιώθετε φουσκωμένοι.

Το σώμα προσπαθεί να διασπάσει τις τροφές που θα χρησιμοποιήσει ο οργανισμός και πολλά αέρια μπορεί να είναι το αποτέλεσμα αυτής της δουλειάς.

Εάν αισθάνεστε έντονο φούσκωμα, προσπαθήστε να κρατάτε ένα ημερολόγιο τροφίμων για να παρακολουθείτε όσα τρώτε.

Σημειώστε πότε παρατηρείτε φούσκωμα και την ποσότητα της ενόχλησης που αντιμετωπίζετε.

Δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε άμυλο ή νάτριο

Οι δίαιτες πλούσιες σε νάτριο μπορεί να προκαλέσουν κατακράτηση υγρών.

Οι τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε άμυλο μπορεί να αυξήσουν την αίσθηση φουσκώματος.

Ο καθένας είναι λίγο διαφορετικός κι αυτό που προκαλεί φούσκωμα σε ένα άτομο δεν επηρεάζει πάντα ένα άλλο άτομο.

Στην πραγματικότητα πρέπει απλώς να μάθετε ποιες τροφές σας προκαλούν δυσφορία και να τις περιορίσετε στη διατροφή σας.

Τρόφιμα πλούσια σε άμυλα, όπως τα φασόλια, τα όσπρια και το ψωμί, μπορούν να σας βοηθήσουν να αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, αλλά μπορούν επίσης να προκαλέσουν πρήξιμο.

Κατανάλωση συσκευασμένων τροφίμων

Τα συσκευασμένα τρόφιμα είναι ένα εύκολο σνακ.

Μπορείτε εύκολα να συνηθίσετε να χτίζετε το πρόγραμμα γευμάτων σας γύρω από αυτά.

Ωστόσο, τα συσκευασμένα γεύματα, τα οποία είναι πλούσια σε νάτριο, τείνουν να προκαλούν φούσκωμα.

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Απλοί Τρόποι για να Ενισχύσετε την Τεστοστερόνη σας

Γιατί Έχετε Πρήσμενα Πόδια;

Κούραση, Χρόνια Κόπωση και οι Διαφορές τους

Μελάνωμα – Πρόληψη και Έλεγχος

Οι Κακές Συνήθειες που Χαλάνε τα Δόντια σας

Η Καφεΐνη και ο Ρόλος της στον Ύπνο

Διαχείριση των Ιώσεων του Χειμώνα

Οι Μύθοι που Κυκλοφορούν Γύρω από τη Χοληστερίνη

Τενοντίτιδα – Αίτια και Θεραπευτική Αντιμετώπιση

Μπαχαρικά και Βότανα τον Χειμώνα

Συμβουλές για να Δουλεύει το Πεπτικό σας Σύστημα Ρολόι

Είδη Κεφαλαλγίας που Προκαλούν Πόνο στο Μέτωπο και τους Κροτάφους