Υγεία & Ομορφιά
Ερωτήσεις για τον διατροφολόγο
Διατροφή

Οι Ερωτήσεις που θα Κάνατε σε έναν Διατροφολόγο

Αν σκέφτεστε να επισκεφθείτε έναν διατροφολόγο για να σας βοηθήσει σε θέματα σχετικά με το βάρος και τη διατροφή σας, πάρτε μια ιδέα σχετικά με τα ερωτήματα για τα οποία πιθανόν να ζητάτε απάντηση.

Elgydium - για ένα υγιές χαμόγελο
Alopexy – Ο Σύμμαχός σου για να Αντιμετωπίσεις την Τριχόπτωση!

Ερωτήσεις και απαντήσεις στον διατροφολόγοΠότε και γιατί χρειάζεται να επισκεφθούμε έναν διατροφολόγο;

Ίσως κάποιοι να θεωρούν πως είναι περιττό να απευθυνθούν σε έναν διατροφολόγο για να τους υποδείξει τι πρέπει να τρώνε, μιας και μπορούν να βρουν ό,τι θέλουν στο διαδίκτυο.

Η επαφή με τον διατροφολόγο έγκειται στην προσαρμογή μια εξατομικευμένης διατροφής που αφορά τις ιδιαίτερες ανάγκες του καθενός.

Πέρα από αυτό, ένας άνθρωπος με βάρος αρκετά πιο αυξημένο από το φυσιολογικό, χρειάζεται και ψυχολογική υποστήριξη στην προσπάθειά του.

Ο στόχος του διατροφολόγου δεν είναι μόνο η απώλεια ενός συγκεκριμένου αριθμού κιλών, αλλά και η εκμάθηση σωστών διατροφικών συνηθειών.

Πώς μπορούμε να χάσουμε άμεσα τα κιλά μας;

Αν το μόνο πράγμα που μας ενδιαφέρει είναι το πόσο άμεσα θα χάσουμε βάρος, χάνουμε την ουσία και τον πραγματικό λόγο της επίσκεψης στον διατροφολόγο.

Σίγουρα αυτό είναι το τελικό αποτέλεσμα που επιθυμούμε, αλλά για να επιτευχθεί αυτό πρέπει να εστιάσουμε πρώτα στον τρόπο.

Πρέπει να κατανοήσουμε πως αυτό που ξεκινάμε είναι μια προσπάθεια να βελτιώσουμε τη διατροφή μας.

Παράλληλα με αυτό θα έχουμε απώλεια σωματικού βάρους και λίπους, διαμορφώνοντας σωστές διατροφικές συνήθειες.

Μπορούμε να έχουμε απώλεια λίπους μόνο σε συγκεκριμένα σημεία του σώματος;

Είναι αδύνατο να επιτύχουμε τοπικές απώλειες λίπους μέσω της διατροφής.

Κανένας δεν μπορεί να υποσχεθεί κάτι τέτοιο γιατί δεν υπάρχουν συγκεκριμένα τρόφιμα που αδυνατίζουν συγκεκριμένες περιοχές του σώματος.

Εκείνο που συμβαίνει στην πραγματικότητα είναι μια συνολική απώλεια λίπους, άρα και βάρους, μέσω μιας σωστής διατροφής.

Όμως απαιτείται και σωστή εκγύμναση των συγκεκριμένων σημείων τοπικά από τα οποία θέλουμε να φύγει λίπος.

Υπάρχουν τρόφιμα που παχαίνουν;

Κανένα τρόφιμο δεν παχαίνει από μόνο του.

Αυτό που κάνει παχυντικό ένα τρόφιμο είναι ο τρόπος μαγειρέματος, η ποσότητα που καταναλώνουμε, οι συνδυασμοί που κάνουμε με αυτό και πολλές φορές η ώρα που θα το καταναλώσουμε.

Όσα θέλουμε να ρωτήσουμε έναν διατροφολόγοΥπάρχουν τρόφιμα που απαγορεύονται σε μια ισορροπημένη διατροφή;

Σε μια ισορροπημένη διατροφή πρέπει να περιλαμβάνονται τροφές από όλες τις διατροφικές ομάδες.

Υπάρχουν ποιότητες τροφίμων που ιδανικά θα πρέπει να αποφεύγονται ή τουλάχιστον να περιορίζονται στο ελάχιστο.

Έτσι δεν θα νιώθουμε τόσο έντονο το αίσθημα της στέρησης των τροφών που μας αρέσουν.

Το σημαντικό όμως, είναι να μάθουμε να έχουμε μια λογική προσέγγιση όσον αφορά το πότε θα καταναλώσουμε αυτό το κάτι παραπάνω και πότε όχι.

Τι κάνουμε όταν φτάνουμε στη φάση που δε χάνουμε άλλο βάρος;

Σε κάποιες περιπτώσεις, μπορεί για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο να παραμένουμε σταθεροί σε ένα συγκεκριμένο βάρος.

Εδώ θα πρέπει να βρούμε τι διαφορετικό κάνουμε ξαφνικά, αν αλλάξαμε κάτι είτε στον τρόπο της διατροφής μας είτε στη φυσική μας δραστηριότητα και να το βελτιώσουμε.

Όσο πλησιάζουμε όμως στο ιδανικό μας βάρος, τόσο μειώνεται και ο ρυθμός απώλειας των κιλών.

Σε καμία περίπτωση όμως δε πρέπει να απογοητευόμαστε και να εγκαταλείπουμε την προσπάθεια.

Πώς θα κάνουμε τον μεταβολισμό μας να δουλέψει;

Για να έχουμε έναν ενεργοποιημένο μεταβολισμό, ιδανικά θα πρέπει να γυμναζόμαστε.

Τα μικρά και συχνά γεύματα και η αποφυγή στερητικών διατροφικών προγραμμάτων αποτελούν βασική προϋπόθεση.

Η δυσανεξία σε ορισμένες τροφές εμποδίζει την απώλεια βάρους;

Η δυσανεξία σε ορισμένα τρόφιμα αφορά εντερικές ή στομαχικές ενοχλήσεις και όχι την απώλεια βάρους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σοβαρές Παρενέργειες του Σκόρδου

Evi Makavelou

Όλα Όσα Πρέπει να Προσέχετε Όταν Τρώτε Έξω

a.alefragkis

Ο Καφές και τα Υποκατάστατά του

Evi Makavelou

Διατροφή για να Μειώσετε το Ουρικό Οξύ

Evi Makavelou

Βιταμίνη Α – Γιατί Είναι Τόσο Πολύτιμη για τα Μάτια;

Evi Makavelou

Τροφές που Φτιάχνουν τη Διάθεση

Evi Makavelou

Πώς θα Καταλάβετε ότι Τρώτε Λιγότερο από Όσο Πρέπει;

Evi Makavelou

Γαστροοισοφαγική Παλινδρόμηση – Τροφές που Ανακουφίζουν

Evi Makavelou

Τσάι Τζίντζερ – Πόσο Ασφαλής Είναι η Κατανάλωσή του;

Evi Makavelou

Ξινόγαλα – Διαφορές από το Κλασικό Γάλα και Ιδιότητες

Evi Makavelou

Γκότζι Μπέρι – Γιατί να το Εντάξουμε στη Διατροφή μας;

a.alefragkis

Τσάι – Γιατί να το Εντάξετε στην Καθημερινότητά σας;

Evi Makavelou