Υγεία & Ομορφιά
Τι Είναι η Συναισθηματική Διατροφή;
Διατροφή

Τι Είναι η Συναισθηματική Διατροφή;

Η κουλτούρα της διατροφής έχει κάνει από καιρό τα δυνατά της για να μας πείσει ότι το φαγητό είναι το τελευταίο πράγμα στο οποίο πρέπει να στραφούμε σε περιόδους άγχους ή θλίψης.

Πόσες φορές έχετε διαβάσει ότι αν θέλετε να φάτε ένα μπισκότο μετά από μια κακή μέρα, το να κάνετε ένα ζεστό μπάνιο είναι μια πιο «υγιεινή» επιλογή;

Σίγουρα, επίσης μερικές φορές η γιόγκα ή το να ακούσετε μουσική είναι δύο ωραίοι τρόποι αποσυμπίεσης.

Αλλά, πολλοί διαιτολόγοι υποστηρίζουν ότι το να βασίζεστε στην τροφή σε στιγμές με έντονα συναισθήματα δεν είναι κακό ή λάθος.

Το φαγητό δίνει ενέργεια, αλλά παίζει επίσης τεράστιο ρόλο στην κοινωνική και συναισθηματική μας ζωή.

Βέβαια δεν πρέπει να είναι το μόνο πράγμα στο οποίο στρέφεστε όταν δυσκολεύεστε συναισθηματικά.

Όμως η δαιμονοποίηση της συναισθηματικής τροφής σε όλες τις μορφές δεν είναι καλό ούτε για εσάς.

Το φαγητό δίνει ενέργεια, αλλά παίζει επίσης τεράστιο ρόλο στην κοινωνική και συναισθηματική μας ζωή.Φυσικά το φαγητό είναι συναισθηματικό!

Ο ρόλος του φαγητού δεν είναι να χαρίζει απλά ενέργεια στο σώμα σας.

Μπορεί επίσης να έχει πολύ καλή γεύση κι οσμή, ακόμη και η υφή μπορεί να είναι εξαιρετικά ικανοποιητική.

Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα να σας χαρίζει ευχαρίστηση κι απόλαυση.

Με άλλα λόγια, η ικανοποίηση που νιώθετε όταν τρώτε τα αγαπημένα σας φαγητά δεν είναι μόνο σωματική, είναι επίσης ψυχική και συναισθηματική.

Τείνουμε επίσης να συνδέουμε το φαγητό με θετικά συναισθήματα όπως η σύνδεση και η άνεση.

Τόσες πολλές κοινωνικές περιστάσεις, είτε πρόκειται για μια παραδοσιακή οικογενειακή συγκέντρωση, είτε για ένα ραντεβού, περιλαμβάνουν φαγητό.

Αυτό μπορεί να είναι εν μέρει από ευκολία, αφού όλοι πρέπει να τρώμε, οπότε γιατί να μην το κάνουμε με άλλους;

Αλλά η σχέση μεταξύ τροφής κι ανθρώπινης σχέσης είναι πολύ πιο βαθιά από αυτό.

Για παράδειγμα γνωρίζουμε πόσο σημαντική είναι η διαδικασία σίτισης για τα βρέφη.

Η στιγμή ειδικά που το μωρό θηλάζει είναι μια ευκαιρία για στενή επαφή, αγκαλίτσα και σύνδεση.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πόσο Θρεπτικά Είναι τα Φουντούκια;

Evi Makavelou

Τροφές που Εμποδίζουν τις Ελεύθερες Ρίζες

Evi Makavelou

Φρούτα και Λαχανικά που Ωφελούν την Καρδιά

Evi Makavelou

Οι Κανόνες της Ισορροπημένης Διατροφής

Evi Makavelou

Κούραση – Ξεπεράστε την με τη Διατροφή

Evi Makavelou

Αυτοί Είναι οι Λόγοι που Πρέπει να Πίνετε Περισσότερο Νερό

a.alefragkis

Μεσογειακή Διατροφή – Αξίζει να την Υιοθετήσετε

Νερό Βρύσης ή Εμφιαλωμένο – Τι να Επιλέξουμε;

Evi Makavelou

Πώς να Αποτοξινώσετε τον Οργανισμό σας Ξεκινώντας από τη Διατροφή

a.alefragkis

Τι να Τρώτε Όταν Κάνει Κρύο;

Evi Makavelou

Η Μεσογειακή Διατροφή και τα Τρόφιμά της

Evi Makavelou

Πώς θα Κόψετε το Κρέας Εύκολα;

Evi Makavelou