Υγεία & Ομορφιά
Τι δεν πρέπει να καταναλώνετε πριν τον ύπνο
Διατροφή

Τι να μην Καταναλώνετε Πριν τον Ύπνο;

Γιατροί και διατροφολόγοι συστήνουν το τελευταίο γεύμα της ημέρας να γίνεται τουλάχιστον δύο ώρες πριν τον ύπνο.

Η κατανάλωση τροφίμων ακατάλληλων πριν τον ύπνο συμβάλλει σε έναν ανήσυχο ύπνο, αλλά και στην πιθανότητα εμφάνισης γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης.

Τα Φαγητά που θα Πρέπει να Αποφεύγονται Πρίν τον Ύπνο.Συμβαίνει σε κάποιους ανθρώπους, όταν η τροφή πριν χωνευτεί ανέβει στο στήθος και προς το στόμα προκαλώντας έντονες καούρες.

Η παλινδρόμηση μπορεί να οφείλεται όχι μόνο στο είδος της τροφής, αλλά και στην ώρα που τρώει κανείς το βραδινό του γεύμα πέρα από άλλους λόγους.

Διαβάστε εδώ τις τροφές και τα ροφήματα που καλό είναι να αποφεύγετε αργά το βράδυ.

Καφές

Ο καφές είναι πολύ όξινος, ενώ η καφεΐνη που περιέχει δημιουργεί επιπλέον οξέα στο στομάχι.

Αν θέλετε να πιείτε οπωσδήποτε έναν καφέ αργά το βράδυ, προτιμήστε καφέ χωρίς καφεΐνη που έχει λιγότερα οξέα.

Τι να μην καταναλώνετε πριν τον ύπνο – Αλκοόλ

Το αλκοόλ χαλαρώνει τις βαλβίδες που συνδέουν στο στομάχι με τον οισοφάγο.

Όταν συμβαίνει αυτό, το σώμα δεν μπορεί να κρατήσει την τροφή στο σημείο που πρέπει.

Έτσι όταν πίνετε αλκοόλ πριν κοιμηθείτε, κινδυνεύετε από παλινδρόμηση.

Σόδα και άλλα αναψυκτικά

Είναι τα ροφήματα με τα περισσότερα οξέα.

Τα οξέα των αναψυκτικών καταστρέφουν με τον ίδιο τρόπο τις βαλβίδες που καταστρέφει και το αλκοόλ.

Επίσης, το ανθρακικό που περιέχουν αυξάνει την πίεση στο στομάχι.

Τι να μην καταναλώνετε πριν τον ύπνο – Εσπεριδοειδή

Τα εσπεριδοειδή είναι εξαιρετικά όξινα.

Τροφές που απαγορεύονται πριν τον ύπνοΈνα ακτινίδιο, ένας χυμός πορτοκάλι, ένα πράσινο μήλο, ένα γκρέιπφρουτ αποτελούν τις χειρότερες επιλογές που μπορείτε να κάνετε το βράδυ.

Από την άλλη, κάποιοι μπορούν να φάνε μήλα χωρίς κανένα πρόβλημα μετά από την κατανάλωσή τους.

Επομένως αυτό εξαρτάται από τον κάθε οργανισμό.

Σοκολάτα

Κάποιες συγκεκριμένες γεύσεις σοκολάτας είναι πλούσιες σε λιπαρά, τα οποία χαλαρώνουν τις βαλβίδες που συνδέουν το στομάχι με τον οισοφάγο.

Επίσης, περιέχουν καφεΐνη και θεοβρωμίνη που είναι κι αυτές διεγερτικές.

Έτσι η σοκολάτα αποτελεί ένα πολύ βαρύτερο σνακ για τις βραδινές ώρες από όσο πιστεύει κανείς.

Τι να μην καταναλώνετε πριν τον ύπνο – Τυρί

Πρόκειται για άλλη μία λιπαρή τροφή που θα πρέπει να αποφεύγεται το βράδυ.

Αν δεν μπορείτε να αντισταθείτε στο τυρί, έχετε στο μυαλό σας ότι τα πιο σκληρά τυριά, όπως η παρμεζάνα, εμφανίζουν λιγότερα συμπτώματα παλινδρόμησης σε σύγκριση με τα πιο μαλακά.

Αποφύγετε λοιπόν τυριά όπως η μοτσαρέλα, το ανθότυρο, η φέτα και άλλα παρόμοια.

Ξηροί καρποί

Δεν υπάρχουν εξαιρέσεις στο λίπος όσον αφορά την παλινδρόμηση, είτε αυτό είναι κορεσμένο είτε ακόρεστο.

Έτσι, αν και οι ξηροί καρποί περιέχουν υγιεινές δόσεις ακόρεστων λιπαρών, θα πρέπει να τους αποφεύγετε πριν πέσετε για ύπνο.

Τα κάσιους, τα καρύδια και τα αράπικα φιστίκια είναι τα χειρότερα, ενώ τα φιστίκια και τα αμύγδαλα δεν είναι τόσο βλαβερά.

Οι πιο κατάλληλες επιλογές

Τις βραδινές ώρες καταναλώστε οτιδήποτε είναι χαμηλό σε λιπαρά, όπως οι μπανάνες, ένα μπολ με γάλα χαμηλών λιπαρών και δημητριακά με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη ή ένα φλιτζάνι χαμομήλι που είναι χαλαρωτικό και ηρεμεί το στομάχι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η Διατροφή που Προλαμβάνει το Κρυολόγημα

Evi Makavelou

Η Αποτοξίνωση του Οργανισμού

yoadmin

Χουρμάδες – Ποια τα Οφέλη τους για την Υγεία;

a.alefragkis

Διατροφή για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα

Evi Makavelou

Αυτές Είναι οι Δημοφιλέστερες Vegan Τροφές

a.alefragkis

Υγιεινή Διατροφή για Γυναίκες Μετά τα 30

Evi Makavelou

Υπερτροφές – Οι Ήρωες της Καθημερινότητας

yoadmin

Τι να Τρώτε Όταν Κάνει Κρύο;

Evi Makavelou

Όλα Όσα Πρέπει να Προσέχετε Όταν Τρώτε Έξω

a.alefragkis

Hashimoto και ο Ρόλος της Διατροφής

yoadmin

Διατροφή και Άθληση – Ο Απόλυτος Συνδυασμός Υγείας

Η Διατροφική Αξία του Παραδοσιακού Γιαουρτιού

Evi Makavelou