Υγεία & Ομορφιά
ΚαλοκαίριΨυχολογία

Πώς να Ξυπνάμε με Καλή Διάθεση το Καλοκαίρι;

Το καλοκαίρι είναι μια καλή εποχή για τους περισσότερους, καθώς όλα φαίνονται ευκολότερα και πιο ευχάριστα.

Elgydium - για ένα υγιές χαμόγελο
Alopexy – Ο Σύμμαχός σου για να Αντιμετωπίσεις την Τριχόπτωση!

Όμως ανεξάρτητα από την εποχή, το πρωινό ξύπνημα δεν είναι για όλους εύκολη υπόθεση.

Τρόποι να ξυπνάμε με καλή διάθεση το καλοκαίριΣυχνά μάλιστα, ξυπνάμε κουρασμένοι και κακοδιάθετοι.

Κάτι τέτοιο μπορεί να οφείλεται στο άγχος, στην ποιότητα του ύπνου, στο αν διανύουμε μια εύκολη ή όχι περίοδο.

Ας εκμεταλλευτούμε το καλοκαίρι για να ξυπνάμε καθημερινά με καλή διάθεση.

Ακολουθούν τα βήματα για να το επιτύχουμε.

Πηγαίνουμε για ύπνο νωρίς

Είναι άσκοπο και βλαβερό για την υγεία μας να πέφτουμε για ύπνο πολύ μετά τα μεσάνυχτα, ιδιαίτερα αν έχουμε να ξυπνήσουμε πολύ νωρίς.

Οι ώρες που ο οργανισμός ξεκουράζεται πραγματικά, επιδιορθώνει τις «βλάβες» και ανασυντάσσει τις δυνάμεις του, είναι μεταξύ 12 και 4 το πρωί.

Ακόμα κι αν κοιμόμαστε λίγες ώρες, ας φροντίσουμε τουλάχιστον εκείνο το χρονικό διάστημα των τεσσάρων ωρών να μας βρίσκει κοιμισμένους.

Οι ειδικοί πάντως ισχυρίζονται ότι πρέπει να έχουμε κοιμηθεί πριν από τα μεσάνυχτα.

Αποβάλλουμε το άγχος με τη βοήθεια του μαγνησίου

Ιδιαίτερα αν γυμναζόμαστε, το μαγνήσιο είναι σημαντικό για το μυϊκό μας σύστημα επειδή το χαλαρώνει.

Αν έχουμε πολύ άγχος, τα επίπεδα του μαγνησίου στον οργανισμό μας πέφτουν δραματικά.

Επομένως, ένα συμπλήρωμα μαγνησίου θα μας βοηθήσει να το αναπληρώσουμε.

Επιλέγουμε προσεκτικά το βραδινό μας γεύμα

Υπάρχουν κάποιες τροφές που αν τις καταναλώσουμε πριν τον ύπνο εκτοξεύουν το σάκχαρο στο αίμα, αλλά κατά τη διάρκεια του ύπνου το ρίχνουν απότομα.

Έτσι, ξυπνάμε χωρίς ενέργεια και με κακή διάθεση.

Αντί για μπισκότα, σοκολάτες, ψωμί, πίτσα και ζυμαρικά το βράδυ, ας επιλέξουμε γαλοπούλα ή σολομό, λίγους ξηρούς καρπούς και γενικά τροφές που βοηθούν στην παραγωγή σεροτονίνης, η οποία φτιάχνει τη διάθεση.

Συμβουλές για ευχάριστο καλοκαιρινό ξύπνημαΑποφεύγουμε το αλκοόλ αργά το βράδυ

Το αλκοόλ επιβαρύνει πολύ το συκώτι που καταβάλλει τεράστιες προσπάθειες για να μεταβολίσει ακόμα και ένα ποτήρι κρασί.

Αν πιούμε αλκοόλ το βράδυ, μπορεί μεν να χαλαρώσουμε, αλλά δεν θα βοηθήσουμε το συκώτι μας να κάνει αποτοξίνωση κατά τη διάρκεια του ύπνου.

Έτσι, ούτε καλά θα κοιμηθούμε, ούτε με καλή διάθεση θα ξυπνήσουμε.

Παίρνουμε ένα καλό πρωινό

Πολλοί μόλις ξυπνήσουν δεν μπορούν να φάνε τίποτα.

Όμως μέσα σε μισή ώρα το στομάχι τους πιθανότατα διαμαρτύρεται.

Ένα καλό, εύγευστο πρωινό θα μας φτιάξει σίγουρα τη διάθεση.

Τρόφιμα ιδανικά για το πρωινό γεύμα που θα μας κρατήσουν χορτάτους, είναι τα δημητριακά ολικής άλεσης, τα γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών, το μέλι, τα αυγά, οι ανάλατοι ξηροί καρποί, η βρώμη, τα φρούτα.

Οι ποιοτικές επιλογές είναι αμέτρητες.

Κάνουμε λίγα λεπτά stretching μόλις ξυπνήσουμε

Τέλος, αφού ξυπνήσουμε μπορούμε να κάνουμε λίγες διατάσεις για να κινητοποιήσουμε τους μύες μας.

Είναι μια μορφή προθέρμανσης πολύ ευεργετική για το μυϊκό σύστημα.

Στο διαδίκτυο υπάρχουν προγράμματα με ασκήσεις stretching για όλο το σώμα γι’ αυτόν τον σκοπό.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τα Απαραίτητα για τις Διακοπές

yoadmin

Αναβλητικότητα – Πού Οφείλεται και με Ποιους Τρόπους Μπορείτε να τη Μετριάσετε

Κλινική Εικόνα Της Νευρικής Ανορεξίας

yoadmin

Όλα Όσα Πρέπει να Γνωρίζουμε για τις Κρίσεις Πανικού

Editor7 pharma

Η Σημασία της Υψηλής Αυτοεκτίμησης

Evi Makavelou

Κρίση Πανικού ή Καρδιά – Μάθετε πώς να τα Ξεχωρίζετε

a.alefragkis

Τι Είναι οι Ψυχώσεις και Ποια Συμπτώματα Μπορεί να Παρατηρήσετε

a.alefragkis

7 Τρόποι για να Ανιχνεύσετε τα Ψέματά του

yoadmin

Πώς θα Κοιμηθείτε Καλά τις Νύχτες με Καύσωνα

Evi Makavelou

Τα Σημάδια που Φανερώνουν ότι Πρέπει να Επισκεφτείτε έναν Ψυχολόγο

Evi Makavelou

Όλα Όσα Πρέπει να Γνωρίζετε για την Ιδεοψυχαναγκαστική Διαταραχή

Ο Διαλογισμός Αλλάζει την Εμφάνισή σας;

Evi Makavelou