Υγεία & Ομορφιά
Συνήθειες πριν τον ύπνο
Φροντίδα για τη Γυναίκα

Κακές Συνήθειες που Έχετε πριν τον Ύπνο

Υπάρχουν κάποιες συνήθειες που μπορείτε να αποφεύγετε, για να είστε πιο ανανεωμένες το πρωί που θα ξυπνήσετε.

Μην κοιμάστε στο πλάι.

Από όλες τις διάφορες γωνίες και θέσεις στις οποίες κοιμόμαστε το βράδυ για μέγιστη άνεση, το να είμαστε στο πλάι, μπορεί να έχει τις χειρότερες συνέπειες στη φυσική μας εμφάνιση.

Ο ύπνος στο πλάι δεν προκαλεί μόνο πόνο στην πλάτη, αλλά οδηγεί και σε ρυτίδες.

Αυτό συμβαίνει επειδή τοποθετείτε το πρόσωπό σας απευθείας στο μαξιλάρι, το οποίο προκαλεί τριβή στο δέρμα.

Στην πραγματικότητα όσοι κοιμούνται έτσι βλέπουν συχνά πιο έντονες γραμμές στο μέτωπο.

Ο ύπνος μπρούμυτα στο μαξιλάρι μπορεί επίσης να μην είναι καλός.

Μάλλον η καλύτερη στάση ύπνου είναι ανάσκελα.

Αυτή η θέση κρατά τα πάντα μακριά από το πρόσωπό σας, συμπεριλαμβανομένων των ρύπων και του λαδιού από το μαξιλάρι και του λίπους από τα μαλλιά σας.

Αποτρέπει οποιαδήποτε τριβή στο δέρμα που μπορεί να τεντώσει τις ίνες κολλαγόνου και να οδηγήσει σε ρυτίδες.

Εάν κοιμάστε ανάσκελα, φροντίστε να έχετε το κεφάλι σας ψηλά.

Ο ύπνος σε επίπεδη θέση επιτρέπει τη συγκέντρωση υγρών γύρω από τα μάτια, δίνοντάς τους μια πρησμένη εμφάνιση την επόμενη μέρα.

Μην ξεχνάτε να αφαιρείτε το μακιγιάζ πριν τον ύπνο.

Αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί, το μακιγιάζ, το λάδι, οι περιβαλλοντικοί ρύποι και οι επιβλαβείς ελεύθερες ρίζες που έχετε συγκεντρώσει στο δέρμα σας μετά από μια κουραστική μέρα, εισχωρούν βαθιά στους πόρους σας προκαλώντας σπασίματα και επιταχύνοντας τη διαδικασία γήρανσης.

Το μακιγιάζ μπορεί επίσης να προκαλέσει ξηρότητα, ερεθισμό και μόλυνση.

Όσο κουρασμένες κι αν είστε θυμηθείτε ότι δύο λεπτά στο μπάνιο θα μπορούσαν να βοηθήσουν με το κατεστραμμένο δέρμα στο μέλλον.

Αφαίρεσε το μακιγιάζ πριν κοιμηθείς.Δεν κοιμάστε αρκετά.

Πολλοί άνθρωποι κοιμούνται λιγότερο από επτά ώρες τη νύχτα .

Εκτός από το να δείχνετε κουρασμένες την επόμενη μέρα, ο κακός ύπνος προκαλεί το δέρμα σας να πρήζεται και τονίζει τους μαύρους κύκλους.

Το σώμα χρειάζεται ξεκούραση.

Στον ύπνο γίνεται η δημιουργία νέου κολλαγόνου, η βελτίωση της κυκλοφορίας και η μείωση του πρηξίματος κάτω από τα μάτια.

Αποκτήστε καλύτερο ύπνο στοχεύοντας για επτά έως εννέα ώρες και καθιερώνοντας μια σταθερή ρουτίνα πριν τον ύπνο.

Κοιμηθείτε σε ένα σκοτεινό, ήσυχο δωμάτιο όπου δεν θα σας αποσπούν τα φώτα ή τα ηλεκτρονικά είδη.

Προσπαθήστε να κοιμάστε την ίδια ώρα κάθε βράδυ.

Βασίζεστε σε ένα ποτό για να σας βοηθήσει να προετοιμαστείτε για ύπνο.

Η κατανάλωση αλκοόλ πολύ κοντά στην ώρα του ύπνου είναι μία από τις κύριες αιτίες διαταράξεων των κύκλων ύπνου.

Το ίδιο ισχύει και για τα ποτά με καφεΐνη, όπως ο καφές, το τσάι και η σόδα.

Η καφεΐνη έχει την ικανότητα να παραμένει στο σύστημά σας για έως και 12 ώρες.

Μπορεί να επηρεάσει την ικανότητά σας να αποκοιμηθείτε και να έχετε τη βέλτιστη ξεκούραση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Έμμηνος Κύκλος της Γυναίκας στα 20, τα 30 και τα 40

Πόνοι Περιόδου – Ανακουφιστείτε με Φυσικούς Τρόπους

Περίοδος – Οι Λόγοι που Διαρκεί Λιγότερο

Γυναικεία Ακράτεια – Συμπτώματα και Αιτίες

Πεσμένο Στήθος – Συνήθειες που Πρέπει να Αλλάξετε για να το Αποφύγετε

Καθαριστικό για την Ευαίσθητη Περιοχή

Ουρολοίμωξη, Πρόληψη και Θεραπεία

Ο Αθλητισμός και η Έμμηνος Ρύση

Κακές Συνήθειες για την Ευαίσθητη Περιοχή

Οι Αλλαγές που Συμβαίνουν στο Σώμα σας Όταν Έχετε Ωορρηξία

Σύνδρομο Πολυκυστικών Ωοθηκών – Τα Συμπτώματα που δεν Πρέπει να Αγνοήσετε

Με Ποια Βότανα Μπορείτε να Αντιμετωπίσετε τους Πόνους της Περιόδου