Υγεία & Ομορφιά
Σημάδια ότι Κουράζετε τα Μάτια σας
ΟφθαλμολογίαΥγεία

Σημάδια ότι Κουράζετε τα Μάτια σας

Όταν οι περισσότεροι άνθρωποι μιλούν για υπερκόπωση, συχνά αναφέρονται στο σώμα και το μυαλό.

Τι γίνεται όμως με τα μάτια;

Μια πραγματική συνέπεια του σημερινού ψηφιακού κόσμου είναι η κόπωση των ματιών.

Ανακαλύψτε παρακάτω εάν τα μάτια σας καταπονούνται υπερβολικά και με ποιους τρόπους μπορείτε να βελτιώσετε την υγεία των ματιών.

Η καταπόνηση των ματιών μπορεί να εμφανιστεί σε οποιαδήποτε ηλικία και σε οποιονδήποτε.Κουρασμένα μάτια

Όταν κοιτάτε για πολλές ώρες την οθόνη ενός υπολογιστή ή του κινητού σας, χωρίς να κάνετε διάλειμμα, είναι φυσικό να κουράζετε τα μάτια σας.

Επίσης ρόλο παίζει ο παρατεταμένος χρόνος οδήγησης, η έλλειψη ποιοτικού ύπνου και η πολύωρη ανάγνωση.

Η καταπόνηση των ματιών μπορεί να εμφανιστεί σε οποιαδήποτε ηλικία και σε οποιονδήποτε.

Ωστόσο, ενδέχεται να έχετε περισσότερες πιθανότητες να έχετε κουρασμένα μάτια εάν εργάζεστε στον υπολογιστή όλη μέρα.

Ρόλο παίζει αν παρακολουθείτε πολύ τηλεόραση ή αφιερώνετε πολλές ώρες παίζοντας ή κοιτάζοντας την οθόνη του τηλεφώνου σας.

Ο βαθμός της καταπόνησης των ματιών εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένου του τι κάνετε για να κουράσετε τα μάτια σας και την «βασική» υγεία των ματιών σας.

Μερικές ενδείξεις για καταπονημένα μάτια περιλαμβάνουν τη δυσφορία στα μάτια ή στο κεφάλι και τη
δυσκολία συγκέντρωσης.

Πώς να φροντίζετε τα μάτια σας;

Καταναλώστε τροφές που είναι πλούσιες σε λουτεΐνη και ζεαξανθίνη.

Αυτά τα καροτενοειδή συσσωρεύονται στον αμφιβληστροειδή για να παρέχουν προστασία από το μπλε φως.

Και τα δύο βρίσκονται στο λάχανο, το μπρόκολο, το σπανάκι, τους κρόκους αυγών κι άλλα λαχανικά.

Χρησιμοποιείστε επίσης τον κανόνα 20-20-20.

Όταν κοιτάτε μια οθόνη, αφήστε τα μάτια σας να ξεκουραστούν για 20 δευτερόλεπτα κάθε 20 λεπτά και κρατήστε απόσταση 20 μέτρα.

Μην αμελείτε να κάνετε τακτικές οφθαλμολογικές εξετάσεις σε έναν οφθαλμίατρο, μια φορά τον χρόνο,  θα διασφαλίσουν ότι η υγεία των ματιών σας είναι στο ίδιο επίπεδο.

Να μην ξεχνάτε ότι η προληπτική φροντίδα των ματιών είναι πιο σημαντική από ποτέ.

Ξεκινήστε ακολουθώντας μια υγιεινή διατροφή, φροντίστε να ξεκουράζετε τα μάτια σας όταν χρησιμοποιείτε οθόνες και κάντε τακτικές οφθαλμολογικές εξετάσεις.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σωστή Διατροφή και Χρόνιες Παθήσεις

Τσάι Τσουκνίδας – Τα Οφέλη του στην Υγεία

Evi Makavelou

Θεραπείες για την Παλινδρόμηση Οξέος

Evi Makavelou

Πώς Εξελίσσεται η Μυωπία στους Ενήλικες

Evi Makavelou

Λοίμωξη στο Στήθος και Συμπτώματα

Evi Makavelou

Εύκολοι Τρόποι για να Ξεβουλώσετε τα Αυτιά σας

Editor6 pharma

Οι πιο Συνηθισμένες Φλεγμονές των Ματιών

Editor6 pharma

Κρυολόγημα -Τρόποι για να το Αποτρέψετε

Evi Makavelou

Λύσεις για τη Δυσπεψία και το Φούσκωμα

Τα Λάθη που Κάνετε αν Έχετε Ακμή

Editor6 pharma

Νόσος του Graves – Η πιο Συνηθισμένη Αιτία του Υπερθυρεοειδισμού και τα Συμπτώματά της

Editor6 pharma

Επίσκεψη στον Ενδοκρινολόγο – Πότε Κρίνεται Απαραίτητη

Evi Makavelou