Υγεία & Ομορφιά
Πώς δεν θα έχετε κράμπες στην περίοδο;
Φροντίδα για τη Γυναίκα

Συμβουλές για τις Κράμπες Περιόδου

Όλες οι γυναίκες θέλουμε μια ομαλή περίοδο, αλλά συχνά αυτές οι μέρες μπορεί να γίνουν ενοχλητικές.

Για παράδειγμα οι κράμπες της περιόδου είναι ένα άβολο μέρος της ζωής για πολλές γυναίκες σε μηνιαία βάση.

Συμβουλές για πιο εύκολη περίοδο

Η κατανάλωση περισσότερου νερού μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση του φουσκώματος.

Συνηθίστε να πίνετε 6 με 8 ποτήρια νερό την ημέρα, ειδικά κατά την περίοδο σας.

Προσθέστε λίγη μέντα ή μια φέτα λεμονιού για να το κάνετε πιο εύγευστο.

Μην βάζετε πολύ αλάτι στα φαγητά, όταν έχετε περίοδο, γιατί αυξάνεται η κατακράτηση υγρών και το φούσκωμα.

Αποφύγετε το αλκοόλ, το οποίο προάγει την αφυδάτωση.

Ορισμένες γυναίκες εμφανίζουν διάρροια ή έμετο σε συνδυασμό με κράμπες της περιόδου.

Είναι σημαντικό να αντικαταστήσετε τα χαμένα υγρά πίνοντας άφθονο νερό.

Εύκολοι τρόποι για περισσότερα υγρά

Εάν δεν σας αρέσει η γεύση του απλού νερού, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε την πρόσληψη υγρών.

Ξεκινήστε πίνοντας ένα ποτήρι νερό εμποτισμένο με φρούτα, αφού σηκωθείτε το πρωί.

Πιείτε τσάι χαμομήλι ή τζίντζερ ή αρωματισμένο μεταλλικό νερό.

Δοκιμάστε να φλιτζάνι με  ζωμό χαμηλής περιεκτικότητας σε νάτριο για να αυξήσετε την πρόσληψη υγρών.

Το να παραμένετε καλά ενυδατωμένες δεν είναι μόνο καλό για τις κράμπες, είναι καλό και για τη γενική σας υγεία.

Αυτό που τρώτε μπορεί να καθορίσει πόσο άσχημες γίνονται οι κράμπες σας.

Φάτε σωστά για μια ομαλή περίοδο.

Φάτε για να μειώσετε τον πόνο.

Μπορεί να λαχταράτε λιπαρά, ζαχαρούχα ή αλμυρά τρόφιμα όταν έχετε περίοδο, αλλά αυτά τα τρόφιμα δεν είναι φίλοι σας.

Παραλείψτε τα ντόνατς και τα πατατάκια.

Ορισμένες γυναίκες διαπιστώνουν ότι η κατανάλωση των σωστών ειδών τροφών μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του πόνου της περιόδου.

Αντιφλεγμονώδεις τροφές, όπως τα κεράσια, τα βατόμουρα, οι ντομάτες και οι πιπεριές είναι καλές επιλογές.

Τα ψάρια  που είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι επίσης υγιεινές επιλογές.

Τρώτε περισσότερα φασόλια, αμύγδαλα και σκούρα φυλλώδη πράσινα.

Αυτά τα τρόφιμα περιέχουν ενώσεις που καταπολεμούν τη φλεγμονή.

Είναι καλύτερο να έχετε μια υγιεινή, ισορροπημένη διατροφή όλο τον χρόνο, όχι μόνο για λίγες μέρες τον μήνα κατά τη διάρκεια της περιόδου σας.

Οι διατροφικές σας συνήθειες και ο τρόπος ζωής σας μπορούν είτε να βοηθήσουν, είτε όχι τις κράμπες περιόδου.

Παραλείψτε τα λευκά, εκλεπτυσμένα τρόφιμα, όπως ζάχαρη, ψωμί και ζυμαρικά.

Η κατανάλωση χαμομηλιού μπορεί να μειώσει τις κράμπες κατά την έμμηνο ρύση.

Το εκχύλισμα μάραθου μπορεί να είναι μια καλή επιλογή για το περίπου 10 % των γυναικών που δεν μπορούν να κάνουν τις συνήθεις δραστηριότητές τους για 1 έως 3 ημέρες κατά τη διάρκεια της περιόδου τους.

Παραλείψτε την καφεΐνη.

Η εξάλειψη της καφεΐνης βοηθά πολλές γυναίκες να ανακουφίσουν τον πόνο της περιόδου.

Η καφεΐνη έρχεται σε πολλές μορφές, όπως καφέ, τσάι, σόδα, σοκολάτα κι ενεργειακά ποτά.

Εάν καταναλώνετε καφεΐνη καθημερινά, μπορεί να χρειαστεί να μειώσετε τη δόση σας αργά για να αποφύγετε τα συμπτώματα στέρησης.

Ως υποκατάστατο, δοκιμάστε smoothies με χόρτα πλούσια σε αντιοξειδωτικά, μούρα και σκόνη πρωτεΐνης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πρόπτωση Πυελικών Οργάνων στη Γυναίκα

Κνησμός στην Ευαίσθητη Γυναικεία Περιοχή

Evi Makavelou

Περίεργα Πράγματα που Συμβαίνουν στο Σεξ

Evi Makavelou

Πότε η Περίοδος Διαρκεί Περισσότερο;

Φαγούρα στα Γυναικεία Γεννητικά Όργανα

Evi Makavelou

Οι Αλλαγές στον Γυναικείο Κόλπο

Evi Makavelou

7 Λόγοι που Εξηγούν τον Πόνο στο Στήθος

Φυσικοί Τρόποι να Ανακουφιστείτε από τους Πόνους Περιόδου

a.alefragkis

Οι Αιτίες που Πονάει το Στήθος

Editor6 pharma

Κοινοί Μύθοι για την Περίοδο

Evi Makavelou

Αλλαγές στον Γυναικείο Κόλπο με τα Χρόνια

Evi Makavelou

Πώς να Αντιμετωπίσετε τις Εξάψεις στην Εμμηνόπαυση