Υγεία & Ομορφιά
Νερό και ευεξία
Φυσική Κατάσταση

Πώς το Νερό Προάγει την Ευεξία μας

Το νερό είναι απαραίτητο για όλες τις μορφές ζωής και αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη μας.

Από νερό αποτελείται και ο οργανισμός μας και μάλιστα στο μεγαλύτερο ποσοστό του, καθώς προάγει τις περισσότερες λειτουργίες του.

Τα οφέλη στον οργανισμό μας από την κατανάλωση νερού είναι πολλά, ενώ αποδεδειγμένα προάγει και την ευεξία μας.

Περίπου τα δύο τρίτα του ανθρώπινου οργανισμού αποτελούνται από νερό, το οποίο συμμετέχει σχεδόν σε κάθε λειτουργία του.

Κολύμπι και ευεξίαΤο νερό ρυθμίζει τη θερμοκρασία του σώματος, αποτελεί δομικό συστατικό των κυττάρων, βοηθά στην αποβολή των τοξινών, λειτουργεί σαν λιπαντικό για τις αρθρώσεις, συμβάλλει στην καλή κυκλοφορία του αίματος, στη μεταφορά των θρεπτικών συστατικών και βοηθά στη σωστή πέψη.

Επίσης είναι σημαντικός σύμμαχος για εκείνους που κάνουν δίαιτα, μιας και προκαλεί αίσθημα του κορεσμού, ενώ είναι τέλειο υποκατάστατο λιγότερο υγιεινών ποτών και ροφημάτων, όπως η σόδα ή οι έτοιμοι χυμοί του εμπορίου.

Το νερό ωφελεί το δέρμα κάνοντάς το να φαίνεται λαμπερό και νεανικό.

Ένα αφυδατωμένο δέρμα είναι θαμπό, σχηματίζει γρήγορα ρυτίδες και πόρους που φαίνονται και πιο έντονα.

Το νερό είναι απαραίτητο και για την καλύτερη φυσική δραστηριότητα και τη λειτουργία του εγκεφάλου.

Ακόμα και μια ήπια αφυδάτωση μπορεί να μας προκαλέσει κούραση, μυϊκή αδυναμία, κράμπες, μπορεί να μειώσει τα επίπεδα της ενέργειας και της διάθεσής μας, να μας προκαλέσει πονοκεφάλους, ημικρανίες και να εξασθενήσει ακόμα τη μνήμη μας.

Το νερό είναι επίσης απαραίτητο πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από τη σωματική άσκηση.

Η μέση ημερήσια κατανάλωση νερού είναι ενάμιση με δύο λίτρα την ημέρα.

Η απαιτούμενη ποσότητα εξαρτάται πάντα από το σωματικό βάρος, τη φυσική δραστηριότητα και τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος.

Ας μην ξεχνάμε και την ποσότητα νερού που υπάρχει σε μεγάλο ποσοστό στα φρούτα και στα λαχανικά.

Τα οφέλη του νερού δεν περιορίζονται μόνο στο πόσιμο νερό, αλλά και στο θαλασσινό νερό, παρότι δεν το πίνουμε.

Για παράδειγμα, μια βουτιά στη θάλασσα μπορεί να βελτιώσει την υγεία και τη διάθεσή μας.

Το θαλασσινό νερό είναι γεμάτο με βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία, αμινοξέα και διάφορους μικροοργανισμούς που όλα τους ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

Το νερό της θάλασσας μπορεί να καταπολεμήσει δερματικές παθήσεις όπως η ακμή, η ψωρίαση και το έκζεμα, καθώς και να βοηθήσει σε προβλήματα του αναπνευστικού συστήματος, όπως το άσθμα.

Το κολύμπι στη θάλασσα αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος και η γυμναστική μέσα στο νερό και τη θάλασσα μπορεί να ανακουφίσει τους καταπονημένους μύες και να βοηθήσει στην καταπολέμηση της αρθρίτιδας.

Επίσης, η αίσθηση της έλλειψης βαρύτητας μέσα στη θάλασσα και η επαφή με το νερό ηρεμούν το μυαλό.

Ο ήχος του τρεχούμενου αλλά και του θαλασσινού νερού δημιουργεί μια αίσθηση χαλάρωσης και μας χαρίζει ψυχική υγεία με θετικό αντίκτυπο στα συναισθήματά μας.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δείκτης Μάζας Σώματος, Βάρος και Φυσική Κατάσταση

yoadmin

Τι να Κάνετε Όταν δεν Μπορείτε να Χαλαρώσετε;

Evi Makavelou

Συμβουλές για να Σηκώνεστε Εύκολα από το Κρεβάτι Κάθε Πρωί

Τα Οφέλη που Αποκομίζετε Όταν Αναπνέετε Βαθιά

a.alefragkis

Σημάδια ότι Πρέπει να Ξεκινήσετε Γυμναστική

Evi Makavelou

Γιατί Πρέπει να Πίνετε Πολύ Νερό και τον Χειμώνα;

Evi Makavelou

Γυμναστήριο – Μετά από Πόσον Καιρό θα Δείτε τα Πρώτα Αποτελέσματα στο Σώμα σας

Smartwatch – Οι Λόγοι που σας Είναι Απαραίτητο

Evi Makavelou

Σκευάσματα που Μειώνουν την Ημερήσια Θερμιδική Πρόσληψη

yoadmin

Τρόποι για να Αυξήσετε τις Ενδορφίνες στον Οργανισμό σας

Evi Makavelou

Γρήγορο Περπάτημα – Πώς Κάνει Καλό στην Υγεία σας

Evi Makavelou

Συμβουλές για να Καταπολεμήσετε την Κούραση

Evi Makavelou