Υγεία & Ομορφιά
Τι Συμβαίνει στο Σώμα Όταν Τρώτε Πολύ;
Διατροφή

Τι Συμβαίνει στο Σώμα Όταν Τρώτε Πολύ;

Μπορείτε πιθανώς να μαντέψετε τι συμβαίνει εάν τρώτε πολύ με την πάροδο του χρόνου.

Τι γίνεται όμως όταν τρώτε υπερβολικά στο δείπνο;

Σίγουρα νιώθετε πολύ γεμάτοι, αλλά υπάρχουν μερικά πράγματα που συμβαίνουν στο σώμα σας.

Όταν τρώτε, το στομάχι σας διευρύνεται για να κρατήσει αυτό που έχετε καταναλώσει.

Ένα γεμάτο στομάχι στέλνει σήματα στον εγκέφαλο ότι είστε χορτάτοι.

Η υπερβολική κατανάλωση μπορεί να προκαλέσει τέντωμα του στομάχου πέρα ​​από την κανονική του χωρητικότητα, με αποτέλεσμα να αισθάνεστε υπερβολικά γεμάτοι.

Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε πίεση και δυσφορία, καθώς το περιεχόμενο του στομάχου περνά στο λεπτό έντερο.

Η κατανάλωση περισσότερων θερμίδων από όσες ξοδεύετε θα προκαλέσει αύξηση βάρους μακροπρόθεσμα.Υπερκατανάλωση τροφής

Βραχυπρόθεσμα, μπορεί να προκληθεί πεπτική δυσφορία και πιθανώς παλινδρόμηση οξέος που μπορεί να είναι πολύ δυσάρεστη.

Η παλινδρόμηση οξέος εμφανίζεται όταν το οξύ του στομάχου ρέει πίσω στον οισοφάγο και προκαλεί μια ξινή γεύση ή αίσθημα καύσου.

Αυτό είναι ιδιαίτερα προβληματικό όταν το γεύμα καταναλώνεται κοντά στην ώρα του ύπνου.

Όταν τρώτε πέρα ​​από το σημείο της ικανοποίησής σας μπορεί επίσης να προκαλέσει μια αίσθηση υπνηλίας ή αίσθημα νωθρότητας, καθώς το σώμα κατευθύνει την προσοχή του στην πέψη της περίσσειας τροφής.

Το σάκχαρό σας μπορεί επίσης να αυξηθεί, ειδικά εάν τρώτε μεγάλη ποσότητα υδατανθράκων.

Το σάκχαρο του αίματος (γλυκόζη) αυξάνεται μετά από ένα γεύμα, αλλά οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες αυξάνουν περισσότερο το σάκχαρο στο αίμα.

Όταν το σάκχαρο στο αίμα αυξάνεται, το πάγκρεας απελευθερώνει την ορμόνη ινσουλίνη, η οποία φέρνει γλυκόζη από το αίμα σας στα κύτταρά σας για ενέργεια.

Η επιπλέον γλυκόζη αποθηκεύεται ως γλυκογόνο στο ήπαρ και στους μύες.

Μετά από αυτό, οποιαδήποτε επιπλέον γλυκόζη αποθηκεύεται ως λίπος.

Η κατανάλωση περισσότερων θερμίδων από όσες ξοδεύετε θα προκαλέσει αύξηση βάρους μακροπρόθεσμα.

Μπορεί επίσης να προκαλέσει αύξηση του σακχάρου στο αίμα σας, ειδικά εάν τα μεγαλύτερα γεύματα είναι πλούσια σε επεξεργασμένους υδατάνθρακες και ζάχαρη.

Η υπερβολική κατανάλωση με την πάροδο του χρόνου μπορεί επίσης να οδηγήσει σε αντίσταση στη λεπτίνη.

Η λεπτίνη είναι μια ορμόνη που παράγεται από τα λιποκύτταρα και λέει στον εγκέφαλο ότι είστε χορτάτοι.

Όσο περισσότερο σωματικό λίπος έχει κάποιος, τόσο περισσότερη λεπτίνη θα έχει.

Ωστόσο, στην αντίσταση στη λεπτίνη, ο εγκέφαλος δεν λαμβάνει το σήμα από τη λεπτίνη για να σταματήσει να τρώει.

Ως εκ τούτου, η όρεξη παραμένει υψηλή, οδηγώντας σε έναν φαύλο κύκλο συνέχισης της υπερκατανάλωσης τροφής, που μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του λίπους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

5 Συνταγές Λαχανικών που σε Παχαίνουν

yoadmin

Απώλεια Βάρους Μετά τα 40

Evi Makavelou

Αυτοί Είναι οι Λόγοι που Πρέπει να Τρώτε Αργά

Evi Makavelou

Γιατί μας Κάνει Καλό το Σκανδιναβικό Μοντέλο Διατροφής;

a.alefragkis

Το Κεφίρ και τα Οφέλη στον Οργανισμό

Evi Makavelou

Θυμάρι – Οι Άγνωστες Ευεργετικές Δράσεις του για την Υγεία

Γνωρίστε την Ωμοφαγική Διατροφή

a.alefragkis

Τα Οφέλη των Μήλων στην Υγεία

Evi Makavelou

Μειώστε τη Χοληστερόλη… Τρώγοντας Σωστά!

Κουρκουμάς – «Φάρμακο» της Φύσης

Evi Makavelou

Το Κατάλληλο Πρωινό για να Έχετε Ενέργεια

Evi Makavelou

Αυγά – Πόσο Ωφέλιμα Είναι Τελικά;

Evi Makavelou