Υγεία & Ομορφιά
Τεχνικές Διαλογισμού που Βοηθάνε στο Άγχος
Ψυχολογία

Τεχνικές Διαλογισμού που Βοηθάνε στο Άγχος

Ανάμεσα στην εξισορρόπηση της εργασίας, της οικογένειας κι άλλων ευθυνών, η ζωή μπορεί να είναι αγχωτική.

Αν και δεν μπορείτε να αποφύγετε τους καθημερινούς στρεσογόνους παράγοντες, μερικές φορές, απλώς κάνοντας μια παύση για να αναπνεύσετε και να ξεκουράσετε το μυαλό σας μέσω του διαλογισμού μπορεί να είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεστε για να μειώσετε την πίεση.

Παρακάτω σας δείχνουμε μερικές τεχνικές διαλογισμού για τη μείωση του στρες. 

Στην πραγματικότητα, ο διαλογισμός ενσυνειδητότητας μπορεί ακόμη και να αλλάξει τον εγκέφαλό σας.Διαλογισμός και στρες

Ο διαλογισμός ενσυνειδητότητας περιλαμβάνει τεχνικές που εκπαιδεύουν το μυαλό να εστιάζει στη συμπονετική, μη επικριτική επίγνωση αυτής της στιγμής όπως είναι, εδώ, αυτή τη στιγμή, κι όχι όπως θέλουμε να είναι ή νομίζουμε ότι πρέπει να είναι.

Η ενσυνειδητότητα μπορεί να επικεντρωθεί γύρω από σωματικές αισθήσεις, σκέψεις, συναισθήματα, ήχους, εικόνες ή αναπνοή.

Αλλά η εστίαση στην αναπνοή είναι ιδιαίτερα πολύτιμη για την ανακούφιση από το άγχος.

Η προσοχή στην αναπνοή λέει στο τμήμα του εγκεφάλου που βρίσκεται συνεχώς σε εγρήγορση για κίνδυνο ότι μπορεί να χαλαρώσει.

Στην πραγματικότητα, ο διαλογισμός ενσυνειδητότητας μπορεί ακόμη και να αλλάξει τον εγκέφαλό σας.

Για να ξεκινήσετε, βρείτε ένα άνετο μέρος για να καθίσετε ή να ξαπλώσετε.

Εάν κάθεστε, βεβαιωθείτε ότι η πλάτη σας είναι χαλαρή, αλλά επιτρέπει την ελευθερία κινήσεων για μια πλήρη αναπνοή.

Κλείστε τα μάτια σας για να φέρετε την επίγνωσή σας προς τα μέσα.

Αρχίστε να παρατηρείτε την άνοδο και την πτώση της αναπνοής σας, χωρίς να προσπαθείτε να αλλάξετε τίποτα.

Όσο καλύτερα μπορείτε, διατηρήστε την εστίασή σας σε αυτή την κίνηση και τις αισθήσεις στην κοιλιά.

Διαλογισμός σάρωσης σώματος

Η σάρωση σώματος είναι ένας διαλογισμός που κινείται συστηματικά μέσα στο σώμα με σκόπιμη εστίαση και περιέργεια, παρατηρώντας όποιες αισθήσεις μπορεί να υπάρχουν ή όχι.

Συντονίζοντας το σώμα και παρακολουθώντας τις αισθήσεις του, βγαίνουμε από τις ιστορίες του μυαλού.

Επίσης ηρεμούμε το νευρικό σύστημα.

Ο διαλογισμός σάρωσης σώματος στρέφει την εστίασή σας προς τα μέσα, συνδέοντάς σας με κάθε αίσθηση από το κεφάλι μέχρι τα δάχτυλα των ποδιών σας.

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κρίσεις Θυμού – Τρόποι Αντιμετώπισης

Evi Makavelou

Οι «Χαρούμενες» Ενδορφίνες και πώς να Βοηθήσετε τον Οργανισμό σας να τις Απελευθερώσει;

Εύκολες Συμβουλές για να Ξυπνάτε με Καλή Διάθεση

Editor7 pharma

Σημάδια ότι δεν Προσέχετε τον Εαυτό σας

Evi Makavelou

Τι δεν Πρέπει να Κάνετε το Πρωί

Evi Makavelou

Το Άγχος Επηρεάζει την Εγκεφαλική Λειτουργία του Βρέφους

yoadmin

4 Φυσικές Θεραπείες για το Άγχος

Τρόποι για να Απολαμβάνετε Περισσότερο τις Χειμωνιάτικες Μέρες

Editor7 pharma

Γιατί τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Μπορεί να Προκαλούν Πραγματική Συναισθηματική Βλάβη

Τρόποι για να μην Είστε Λυπημένοι

Evi Makavelou

Αποφύγετε την Τελειομανία

Ψυχολογία