Υγεία & Ομορφιά
Οι θετικές επιπτώσεις αν κόψετε τη ζάχαρη
Διατροφή

Οι Θετικές Επιπτώσεις στον Οργανισμό αν Κόψετε τη Ζάχαρη

Γνωρίζετε όλοι ότι η ζάχαρη είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της υγείας σας και της υγιεινής διατροφής.

Υπάρχει παντού και σίγουρα σχεδόν σε όλα τα επεξεργασμένα τρόφιμα.

Όσα συμβαίνουν στον οργανισμό αν κόψετε τη ζάχαρηΑυτός είναι και ο κυριότερος λόγος που δεν μπορείτε να τη βγάλετε τελείως από τη διατροφή σας.

Κάτι τέτοιο όμως δεν είναι ανέφικτο και αν το κατορθώσετε, θα απολαύσετε τεράστια οφέλη στην υγεία και τη γραμμή σας.

Θα δείχνετε νεότεροι

Η ζάχαρη είναι γνωστό ότι προκαλεί ρυτίδες και προσθέτει χρόνια.

Τα μόριά της μπλοκάρουν το κολλαγόνο και την ελαστίνη που είναι οι δύο βασικές πρωτεΐνες που χρειάζεται η επιδερμίδα για να διατηρήσει την ελαστικότητα και τη φρεσκάδα της.

Αν μειώσετε τη ζάχαρη, απελευθερώνεται στο αίμα σας λιγότερη γλυκόζη και ινσουλίνη.

Έτσι μειώνεται η φλεγμονή που έχει άμεση σχέση με τη γήρανση.

Θα χάσετε βάρος

Οι θερμίδες που παίρνουν οι περισσότεροι άνθρωποι ημερησίως από τη ζάχαρη ισοδυναμούν με ένα κανονικό γεύμα.

Η ζάχαρη είναι εθιστική γιατί δε στέλνει στον εγκέφαλο σήμα κορεσμού κι έτσι αναζητάτε περισσότερη τροφή.

Αντικαθιστώντας την με μη επεξεργασμένες τροφές, όπως είναι τα φρούτα και τα λαχανικά, οι ορμόνες σας ρυθμίζονται με φυσικό τρόπο.

Έτσι το μήνυμα που λαμβάνει ο εγκέφαλος είναι ότι δε χρειάζεται περισσότερη τροφή.

Τη διαφορά του βάρους σας θα τη δείτε μέσα στην πρώτη κιόλας εβδομάδα.

Θετικές επιπτώσεις αν κόψετε τη ζάχαρη – Θα έχετε καλύτερη φυσική κατάσταση

Η κατανάλωση ζάχαρης προκαλεί εθισμό και συμπτώματα στέρησης όταν την κόψετε.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την πεσμένη διάθεση, το άγχος ή τον θυμό για κάποιες εβδομάδες.

Για να μειώσετε αυτά τα συμπτώματα, θα πρέπει να ξεχαστείτε.

Ένας καλός τρόπος είναι να ξεκινήσετε να γυμνάζεστε.

Ακόμα και μια απλή βόλτα, ή το περπάτημα γενικά, μπορούν να τονώσουν το κυκλοφορικό σας, να επιταχύνουν τον μεταβολισμό σας και να ενισχύσουν την άμυνα του οργανισμού σας.

Θα βελτιώσετε τη στοματική σας υγεία

Η ζάχαρη έχει κακή επίδραση στα δόντια και τα ούλα.

Αυξάνει και θρέφει τα βακτήρια στη στοματική κοιλότητα, με αποτέλεσμα να αυξάνεται η παραγωγή οξέων που προκαλούν τερηδόνα.

Θα ενδυναμώσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα

Η ζάχαρη προκαλεί χρόνια φλεγμονή, η οποία μειώνει την ικανότητα του ανοσοποιητικού συστήματος να καταπολεμά φλεγμονές, κρυολογήματα και γρίπη.

Οι επιπτώσεις στο σώμα αν κόψετε τη ζάχαρηΕπίσης, η απουσία της ζάχαρης από τη διατροφή συνδέεται με μείωση των συμπτωμάτων αλλεργιών και άσθματος.

Θα έχετε καλύτερη διάθεση

Λέγεται ότι η κατανάλωση γλυκών φτιάχνει τη διάθεση, αλλά αυτό είναι μύθος.

Στην πραγματικότητα, η ζάχαρη εκτοξεύει στιγμιαία την ενέργειά σας και στη συνέχεια τη ρίχνει κατακόρυφα.

Η κατανάλωση ζάχαρης προκαλεί μια χρόνια φλεγμονή που επηρεάζει τις εγκεφαλικές λειτουργίες.

Έτσι, αν την κόψετε θα έχετε μεγαλύτερη διαύγεια και θα νιώθετε περισσότερο ξεκούραστοι και ενεργητικοί.

Θα ζήσετε περισσότερο

Η αυξημένη κατανάλωση ζάχαρης συνδέεται με τον διαβήτη, την παχυσαρκία, τα αυξημένα τριγλυκερίδια, τις παθήσεις της καρδιάς.

Άρα συνδέεται και με τη μεγαλύτερη πιθανότητα εγκεφαλικών επεισοδίων και καρδιακών παθήσεων.

Θα έχετε λιγότερες πιθανότητες να νοσήσετε από διαβήτη

Αν καταφέρετε να κρατήσετε την αποχή σας από τη ζάχαρη, το πάγκρεας θα αρχίσει να παράγει λιγότερη ινσουλίνη και το συκώτι να επεξεργάζεται τις συσσωρευμένες τοξίνες.

Αν έχετε προδιαβήτη, δηλαδή αντίσταση στην ινσουλίνη, η διαδικασία αυτή θα διαρκέσει περισσότερο.

Τα συμπτώματα θα αρχίσουν να υποχωρούν έναν μήνα μετά ίσως και περισσότερο, μετά την πλήρη αποχή σας από τη ζάχαρη.

Θα κάνετε καλύτερο σεξ

Τέλος, η απότομη αύξηση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα προκαλεί πτώση της σεξουαλικής επιθυμίας στους άντρες και μη ικανοποιητικές επιδόσεις.

Στις γυναίκες, επηρεάζει αρνητικά τις ορμόνες τους και μπορεί να προκαλέσει σεξουαλικά προβλήματα και ανωμαλίες στον μηνιαίο κύκλο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γιατί η Αποτοξίνωση μας Κάνει Καλό;

a.alefragkis

Πώς να Αποτοξινώσετε τον Οργανισμό σας Ξεκινώντας από τη Διατροφή

a.alefragkis

Καφές και Αδυνάτισμα – Δείτε Πόσες Θερμίδες Έχει Κάθε Είδος

a.alefragkis

Διατροφή για Σφιχτούς Κοιλιακούς

Evi Makavelou

Διαταραχές Πρόσληψης της Τροφής

yoadmin

Μικροβιακή Δηλητηρίαση από Τρόφιμα

yoadmin

Παραμείνετε στα Κιλά σας Τρώγοντας τα Πάντα

Evi Makavelou

Τροφές Πλούσιες σε Σίδηρο

Evi Makavelou

Φρούτα και Λαχανικά – Λάθη που σας Στερούν τις Βιταμίνες

a.alefragkis

Οφέλη και Πιθανές Παρενέργειες της Ωμοφαγικής Διατροφής

a.alefragkis

Βιταμίνη D – Μύθοι και Αλήθειες

Evi Makavelou

Σταφύλια – Όλα τα Οφέλη που Προσφέρουν

Evi Makavelou