Υγεία & Ομορφιά
Διαχειριστείτε Ανησυχίες για την Υγεία σας
ΥγείαΨυχολογία

Διαχειριστείτε Ανησυχίες για την Υγεία σας

Όταν έχετε υποστεί καρδιακή προσβολή, έχετε κάνει μια επέμβαση ή έχετε διαγνωστεί με κάποια πάθηση, είναι φυσιολογικό να ανησυχείτε περισσότερο για την υγεία σας.

Αλλά μερικές φορές, αυτό μπορεί να εμποδίσει τη ζωή σας.

Το άγχος για την υγεία είναι όταν ξοδεύετε τόσο πολύ χρόνο ανησυχώντας ότι είστε άρρωστος ή μήπως αρρωστήσετε, που επηρεάζει την ποιότητα της ζωής σας, παρόλο που μπορεί να μην έχετε κάποια υποκείμενη πάθηση.

Συμβουλές για τη διαχείριση των ανησυχιών

Ο γιατρός σας μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε εάν τα συμπτώματα που αντιμετωπίζετε οφείλονται σε πρόβλημα και πώς να τα διαχειριστείτε.

Μπορεί επίσης να παρέχει καθοδήγηση σχετικά με το ποιες δραστηριότητες είναι ασφαλείς για εσάς.

Θα σας ενημερώσει και πόσο τακτικά πρέπει να παρακολουθείτε την υγεία σας.

Όταν ανησυχείτε για την υγεία σας, μπορεί να είναι φυσικό να αναζητάτε επιβεβαίωση.Για ό,τι κι αν ανησυχείτε να θυμάστε πάντα το τι δείχνουν οι τελευταίες ιατρικές εξετάσεις που έχετε κάνει.

Επίσης η εξάσκηση τεχνικών χαλάρωσης έχει βοηθήσει πολλούς ανθρώπους να αισθάνονται λιγότερο ανήσυχοι.

Να θυμάστε ότι είναι αντιπαραγωγικό να αναγκάζετε τον εαυτό σας να κάνει πράγματα που σας προκαλούν πολύ άγχος.

Επίσης το να μοιράζεστε τους στόχους σας με αγαπημένα πρόσωπα μπορεί να βοηθήσει.

Για παράδειγμα ξεκινήστε να περπατάτε και μιλήστε παράλληλα στο τηλέφωνο με κάποιον φίλος σας, για να ξέρει πού βρίσκεστε ακριβώς.

Μετά από λίγες μέρες, θα έχετε πιο πολύ αυτοπεποίθηση και θα αυξήσετε σταδιακά την απόσταση.

Τέλος, είναι σημαντικό να λαμβάνετε μόνο αξιόπιστες πληροφορίες για την υγεία, χωρίς όμως να το παρακάνετε.

Όταν ανησυχείτε για την υγεία σας, μπορεί να είναι φυσικό να αναζητάτε επιβεβαίωση.

Η λήψη πληροφοριών για θέματα υγείας από αξιόπιστες πηγές μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του άγχους σας.

Αλλά αν αναζητάτε συνεχώς επιβεβαίωση, αυτό μπορεί να προκαλέσει άλλου είδους προβλήματα.

Αυτό μπορεί να σημαίνει διαρκή αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο κι έλεγχο του σφυγμού σας 20 φορές πριν φύγετε από το σπίτι.

Μπορεί να θέλετε να κάνετε συνέχεια ιατρικές εξετάσεις ή να νομίζετε ότι έχετε κάτι.

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γονείς – Πώς θα Προσαρμοστείτε με το Μωρό;

Evi Makavelou

Πώς θα Σταματήσετε την Αναβλητικότητα;

Evi Makavelou

Σύνδρομο Sjogren – Τα Συμπτώματα μιας Συχνής Αυτοάνοσης Νόσου

Editor6 pharma

Τύποι Ακμής – Όλα Όσα Πρέπει να Γνωρίζετε για την Αντιμετώπισή τους

Editor6 pharma

Ας Γνωρίσουμε τις Φοβίες

yoadmin

Μελάνωμα – Πρόληψη και Έλεγχος

Οι Αιτίες Πίσω από τις Βλάβες στις Φωνητικές Χορδές

Editor6 pharma

5 Εύκολοι Τρόποι για να Δώσετε Τέλος στην Αϋπνία

Editor7 pharma

Καούρα στο Στομάχι; Εφαρμόστε Αυτές τις 10 Συμβουλές

Το Κρύο Ντους και τα Οφέλη του για την Υγεία

a.alefragkis

Τα Καλύτερα Φυτά για την Καταπολέμηση της Κόπωσης

Αυτοάνοσα Νοσήματα – Πώς Λειτουργούν;

Evi Makavelou