Υγεία & Ομορφιά
Η Δυσκοιλιότητα στην Εγκυμοσύνη
Εγκυμοσύνη

Η Δυσκοιλιότητα στην Εγκυμοσύνη

Η δυσκοιλιότητα είναι ένα πολύ κοινό σύμπτωμα που αντιμετωπίζουν πολλές γυναίκες κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης τους.

Ορισμένες γυναίκες έχουν δυσκοιλιότητα σε πρώιμο στάδιο της εγκυμοσύνης τους.

Σε αυτό το άρθρο, εξηγούμε γιατί η δυσκοιλιότητα είναι συχνή στην εγκυμοσύνη.

Συζητάμε επίσης ασφαλείς θεραπείες που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι γυναίκες για να ανακουφιστούν από αυτή την ενόχληση.

Η αιτία της δυσκοιλιότητας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης εξαρτάται από τον μήνα στον οποίο εμφανίζεται.

Η τακτική άσκηση, με την έγκριση του γιατρού, μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση από τη δυσκοιλιότητα.Ορμόνες

Η αλλαγή των επιπέδων των ορμονών στην αρχή της εγκυμοσύνης κάνει τα έντερα να επιβραδύνουν την κίνηση των κοπράνων μέσω του εντέρου.

Αυτή η καθυστέρηση αυξάνει την ποσότητα νερού που απορροφά το παχύ έντερο από τα κόπρανα, γεγονός που το καθιστά πιο συμπαγές και δύσκολο να περάσει.

Προγεννητικές βιταμίνες

Οι προγεννητικές βιταμίνες είναι γεμάτες σίδηρο, ένα σημαντικό μέταλλο που μερικές φορές μπορεί να είναι ανεπαρκές κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Ο σίδηρος μπορεί να προκαλέσει δυσκοιλιότητα και σκληρά, μαύρα κόπρανα.

Πίεση από τη μήτρα

Όσο εξελίσσεται η εγκυμοσύνη, η αναπτυσσόμενη μήτρα μπορεί να ασκήσει πίεση στο έντερο, καθιστώντας δυσκολότερη τη μετακίνηση των κοπράνων μέσω των εντέρων.

Εκτός από τις σπάνιες κινήσεις του εντέρου, η δυσκοιλιότητα μπορεί να προκαλέσει φούσκωμα, δυσφορία στο στομάχι και σκληρά, ξηρά κόπρανα.

Μπορεί επίσης να έχει ως αποτέλεσμα την αίσθηση ότι δεν έχουν περάσει όλα τα κόπρανα.

Η δυσκοιλιότητα μπορεί να είναι ιδιαίτερα άβολη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Οι γυναίκες  στην εγκυμοσύνη μπορούν να ανακουφιστούν από τη δυσκοιλιότητα χρησιμοποιώντας ήπιες, ασφαλείς θεραπείες στο σπίτι.

Φυτικές ίνες

Η λήψη συμπληρωμάτων φυτικών ινών ή η κατανάλωση περισσότερων ινωδών τροφών, όπως φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής αλέσεως, μπορεί να αυξήσει τον αριθμό των κοπράνων.

Έτσι θα διευκολύνει τη διέλευσή τους από τα έντερα.

Οι ενήλικες πρέπει να τρώνε μεταξύ 28 και 34 γραμμάρια φυτικών ινών κάθε μέρα.

Υγρά

Η κατανάλωση αρκετού νερού είναι σημαντική για να είστε ενυδατωμένες, ενώ βοηθάει και με τη δυσκοιλιότητα.

Εάν δεν μπορείτε να πιείτε πολύ νερό, τότε προσθέστε στην καθημερινή σας διατροφή σούπες, τσάι και φυσικούς χυμούς φρούτων ή λαχανικών.

Άσκηση

Το να είστε δραστήρια βοηθά τα κόπρανα να κινούνται μέσα από τα έντερα.

Η τακτική άσκηση, με την έγκριση του γιατρού, μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση από τη δυσκοιλιότητα.

Εάν η άσκηση δεν αποτελεί προτεραιότητα ή δυνατότητα, προσπαθήστε να κάνετε έναν ήπιο περπάτημα κάθε μέρα.

Προβιοτικά

Εκατομμύρια υγιή βακτήρια ζουν στο έντερο και το βοηθούν να λειτουργεί σωστά.

Τα προβιοτικά μπορεί να βοηθήσουν στον επαναπληθυσμό των βακτηρίων του εντέρου με υγιή στελέχη, που ενθαρρύνουν τις κανονικές και τακτικές κινήσεις του εντέρου.

Μια τροφή με υψηλή περιεκτικότητα σε προβιοτικά είναι το γιαούρτι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δυσκοιλιότητα στην Εγκυμοσύνη – Πού Οφείλεται και πώς να την Αντιμετωπίσετε

Εγκυμοσύνη – Χρήσιμες Συμβουλές για Εύκολο και Ανώδυνο Τοκετό

Αποβολή Εμβρύου – Ποια Συμπτώματα δεν Πρέπει να Αγνοήσετε

Κρυοσυντήρηση Ωαρίων

Επικίνδυνες Συμπεριφορές κατά τη Διάρκεια της Εγκυμοσύνης

Αλήθειες και Μύθοι για τη Γονιμότητα

Η Βιταμίνη D στην Εγκυμοσύνη

Λιστερίωση και Τοξοπλάσμωση – Πώς να Αποφύγετε αυτές τις Επικίνδυνες για την Εγκυμοσύνη Παθήσεις;

Σεξ και Εγκυμοσύνη

Πότε το Πρήξιμο στη Διάρκεια της Εγκυμοσύνης Είναι Ανησυχητικό

Συμβουλές για την Εγκυμοσύνη το Καλοκαίρι

Συμπτώματα που δεν Πρέπει να Αγνοείτε Κατά την Εγκυμοσύνη