Υγεία & Ομορφιά
Πρήξιμο στην κοιλιά
Πεπτικό Σύστημα

Πρήξιμο στην Κοιλιά – Οι Ένοχες Συνήθειες

Πρήξιμο, φουσκώματα και άλλες διαταραχές του πεπτικού είναι συνήθως συχνές αλλά ακίνδυνες.

Αλλά ένα πρήξιμο στην κοιλιά δεν παύει να προκαλεί δυσάρεστο αίσθημα.

Δεν υπάρχει κάτι το μυστήριο γιατί απλά αυτό οφείλεται στον τρόπο ζωής σας.

Αλλάξτε το καθημερινό διατροφικό σας μενού και υιοθετήστε νέες υγιεινές συνήθειες..

Το πρήξιμο στην κοιλιά δεν είναι ούτε κάτι ευχάριστο ούτε κάτι αισθητικά αποδεκτό.

Η καθιστική ζωή, το στρες, το ξενύχτι, τα υπερβολικά λιπαρά γεύματα με χαμηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, τα γρήγορα γεύματα, όλες αυτές οι συνήθειες συμβάλλουν στη διαταραχή του εντέρου και στη διόγκωση της κοιλιάς.

Πρήξιμο στην κοιλιά – Αντιμετώπιση

Βήμα 1ο

Αλλάξτε το καθημερινό διατροφικό σας μενού και υιοθετήστε νέες υγιεινές συνήθειες.

– Βάλτε τα φρούτα και τα λαχανικά στη ζωή σας.

– Σε συνδυασμό με μεγάλες ποσότητες νερού, τα φρούτα και τα λαχανικά βοηθούν στην κένωση του εντέρου.

Εντάξτε τις φυτικές ίνες στη διατροφή σας.

Να προτιμάτε προϊόντα ολικής άλεσης, καθώς αυτά βοηθούν στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

Οι φυτικές αυτές ίνες συγκρατούν νερό, διογκώνοντας τον όγκο των κοπράνων και διευκολύνοντας τις κενώσεις.

– Να αποφεύγετε τα λευκά ψωμιά.

Μειώστε τα κορεσμένα λιπαρά που καταναλώνετε καθημερινά, όπως:

– Πιάτα που κολυμπούν στη σάλτσα, τηγανητά, αρτοσκευάσματα, βιομηχανικά κέικ, γλυκά.

Αυτά τα λιπαρά επιβραδύνουν την αφομοίωση των τροφίμων και συνεπώς την πέψη.

Σταματήστε το πρήξιμο στην κοιλιά

Βήμα 2ο

Καταναλώστε άφθονες ποσότητες νερού, τουλάχιστον 1,5 λίτρο την ημέρα.

Θα πρέπει να αποφεύγονται τα ζαχαρούχα ποτά, οι χυμοί που είναι γεμάτοι συντηρητικά, το αλκοόλ, ο καφές, τα αναψυκτικά, καθώς ευνοούν το πρήξιμο στην κοιλιά.

Προτιμήστε καλύτερα ένα τσάι ή ένα μπουκάλι με νερό, μέσα στο οποίο θα έχετε βάλει λίγα φύλλα δυόσμου με μερικές φέτες από λεμόνι.

Αφενός δίνουν μια νόστιμη γεύση στο νερό, αφετέρου το λεμόνι λειτουργεί ως λιποδιαλύτης.

Βήμα 3ο

Εντάξτε την πεζοπορία στην καθημερινότητά σας.

Η έλλειψη φυσικής δραστηριότητας και ο καθιστικός τρόπος ζωής ενισχύουν το φούσκωμα στην κοιλιά και τη δυσκοιλιότητα.

Η έλλειψη άσκησης προκαλεί παράλληλα και μια χαλάρωση στην κοιλιά.

Είναι λοιπόν απαραίτητο να ξεκινήσετε το περπάτημα.

Επωφεληθείτε λοιπόν την κάθε ευκαιρία και περπατήστε κάθε μέρα, όσο το δυνατόν συχνότερα και να ασκείτε κάποιο άθλημα τακτικά.

Βήμα 4ο

Διώξτε το στρες.

Είστε μονίμως αγχωμένοι και προσπαθείτε να επιτύχετε τα πάντα ταυτόχρονα;

Ο συνδυασμός προσωπική ζωή, οικογένεια και επαγγελματική επιτυχία δεν είναι πάντα εύκολος και απαιτεί θυσίες.

Ωστόσο, πρέπει να προσπαθήσετε έστω να αποβάλετε το στρες από μέσα σας για να αποφύγετε το πρήξιμο στην κοιλιά.

Ο αθλητισμός μπορεί να βοηθήσει, καθώς και άλλες δραστηριότητες, όπως η γιόγκα ή ορισμένες ασκήσεις ηρεμίας.

Επιπλέον, ο χρόνος που κοιμάστε αλλά και η ποιότητα του ύπνου σας συμβάλλουν πολύ στο συγκεκριμένο θέμα.

Τέλος, μετατρέψτε τα γεύματά σας σε ιδιαίτερες και μοναδικές στιγμές.

Είτε πρόκειται για το μεσημεριανό σας είτε πρόκειται για το δείπνο σας, εφαρμόστε το εξής:

Καθίστε, χαλαρώστε, γευτείτε το φαγητό σας με ηρεμία, απολαμβάνοντας την κάθε μπουκιά των νέων διατροφικών σας συνηθειών ώστε να αποφεύγετε το πρήξιμο στην κοιλιά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δυσανεξία στη Γλουτένη – Συμπτώματα και Αντιμετώπιση

Συμπτώματα Όγκων Λεπτού Εντέρου

yoadmin

Καούρες στο Στομάχι – Αιτίες, Συμπτώματα και Θεραπεία

Σύνδρομο Βραχέος Εντέρου

yoadmin

Δωδεκαδακτυλικό Έλκος

yoadmin

Η Δυσπεψία δεν Είναι μια Ασθένεια αλλά ένα Σύνολο Συμπτωμάτων

yoadmin

Οι Συνήθειες που Βλάπτουν το Έντερό σας

Evi Makavelou

Πώς θα Καταπραΰνετε το Ανήσυχο Στομάχι σας;

Evi Makavelou

Περιπτώσεις Διάρροιας… Προσοχή!

yoadmin

Δυσκοιλιότητα

yoadmin

Έντερο – Προληπτικός Έλεγχος και Διατροφή

yoadmin

Υπερευαισθησία στη Γλουτένη – Μια Πραγματική Ασθένεια

yoadmin