Υγεία & Ομορφιά
Τα βήματα για ιδανική σιλουέτα μέχρι τις διακοπές
Αδυνάτισμα

Ιδανική Σιλουέτα Μέχρι τις Διακοπές

Η μεταβατική περίοδος από την άνοιξη στο καλοκαίρι έχει πλέον εκλείψει.

Το καλοκαίρι έρχεται χωρίς να μας προειδοποιήσει πια.

Αυτό σημαίνει ότι από τη μία μέρα στην άλλη τα ρούχα λιγοστεύουν, οι παραλίες δεν μπορούν να περιμένουν, κι εσείς ίσως ζητάτε πίστωση χρόνου επειδή δεν έχετε προλάβει να χάσετε τα κιλά του χειμώνα.

Tips για ιδανική σιλουέτα ως τις διακοπέςΔε χρειάζεται να πανικοβληθείτε ούτε να υποβληθείτε σε επικίνδυνες δίαιτες που ίσως θέσουν σε κίνδυνο την υγεία σας.

Αντίθετα, ακολουθώντας κάποια απλά βήματα μπορείτε να βελτιώσετε τη γραμμή σας όμορφα, γρήγορα και κυρίως ψύχραιμα.

Ιδανική σιλουέτα – Τα βήματα

Ό,τι και να σχεδιάζετε να κάνετε, όσα κιλά και να θέλετε να χάσετε, φροντίστε να τρώτε καθημερινά ένα πλήρες πρωινό.

Γάλα με δημητριακά, μια φέτα ψωμί με μέλι και ένα ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι, μια ομελέτα ή γιαούρτι με φρούτα, είναι ιδανικές επιλογές για να ξεκινήσετε την ημέρα σας.

Ένα ενδιάμεσο σνακ μέχρι την ώρα του μεσημεριανού γεύματος βοηθά, ώστε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα να διατηρηθούν σε φυσιολογικά επίπεδα.

Μην ξεχνάτε ότι ο μεταβολισμός σας θα πρέπει να παραμένει δραστήριος και να μην «κοιμάται».

Αν αφήνετε το σώμα σας χωρίς «καύσιμα» για πολλές ώρες, ο μεταβολισμός αδρανεί και η απώλεια των κιλών γίνεται πιο δύσκολα.

Ιδανική σιλουέτα μέχρι το καλοκαίρι με νερό και γυμναστική

Πίνετε άφθονο νερό.

Το νερό βοηθά στην απώλεια λίπους.

1,5-2 λίτρα την ημέρα είναι απαραίτητα.

Αν γυμνάζεστε, προσθέστε τουλάχιστον ένα ποτήρι νερό για μία ώρα άσκησης.

Όταν γυμνάζεστε, έχετε πάντα ένα μπουκάλι νερό μαζί σας.

Για να μη φάτε πολύ το μεσημέρι, συνοδέψτε το γεύμα σας με πολλή σαλάτα.

Έτσι, θα χορτάσετε πιο γρήγορα και θα γλιτώσετε θερμίδες.

Μην παραλείπετε ποτέ το βραδινό γεύμα, απλώς φροντίστε να είναι λιτό.

Μπορείτε να φάτε μια σαλάτα με λίγο τυρί ή ένα αυγό ή τόνο σε νερό, ένα γιαούρτι με φρούτα της αρεσκείας σας, ένα τοστ με γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών.

Τρόποι για να αποκτήσετε ιδανική σιλουέτα μέχρι τις διακοπέςΟι επιλογές είναι πολλές.

Φροντίστε να γυμνάζεστε τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα για να έχετε αποτελέσματα.

Μην αγχώνεστε για τα αποτελέσματα της προσπάθειάς σας.

Αν αγχώνεστε, είναι πιθανό να μπλοκάρετε την προσπάθειά σας ή να την εγκαταλείψετε τελείως.

Ιδανική σιλουέτα – Το κατάλληλο πρόγραμμα διατροφής

Μην καταπιέζεστε τρώγοντας τροφές που απεχθάνεστε.

Φτιάξτε ένα εξατομικευμένο διατροφικό πρόγραμμα που να βασίζεται στις δικές σας γευστικές προτιμήσεις.

Αν τα περισσότερα τρόφιμα που καταναλώνετε δεν σας αρέσουν, θα εγκαταλείψετε πολύ γρήγορα την όποια προσπάθεια.

Σχεδιάστε μια διατροφή που θα βασίζεται και θα μπορεί να υποστηρίζει τον τρόπο ζωής σας για πάντα και όχι μόνο για το διάστημα που θα χρειαστείτε για να χάσετε τα περιττά κιλά.

Σε άλλη περίπτωση, θα είναι πολύ εύκολο να τα ξαναπάρετε μόλις σταματήσετε την προσπάθεια.

Τέλος, δώστε χρόνο στον οργανισμό σας να προσαρμοστεί στις νέες σας διατροφικές συνήθειες.

Δεν είναι δυνατόν να χάσετε μέσα σε έναν μήνα όλα τα κιλά που μπορεί να πήρατε τους προηγούμενους μήνες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αδυνάτισμα Γιο-Γιο – Γιατί Συμβαίνει;

Υγιεινοί Υδατάνθρακες για Αδυνάτισμα

Θρεπτικά Συστατικά για Γρήγορο Αδυνάτισμα

Αδυνάτισμα – Πώς θα το Καταφέρετε;

Απότομη Αύξηση Βάρους – Οι Αιτίες

Συμβουλές για να Τρώτε Λιγότερο

Πώς θα Μειώσετε τις Θερμίδες το Καλοκαίρι;

Κατανάλωση Μηλόξυδου και Οφέλη

Διατροφικές Αλλαγές για Αδυνάτισμα – Video

Μυστικά για Απώλεια Βάρους τον Χειμώνα

Πρωινό Γεύμα και Απώλεια Βάρους

Αργός Μεταβολισμός και Τρόποι Τόνωσης