Υγεία & Ομορφιά
Σίγουρα η άθληση είναι μία ιδανική επιλογή τόσο για την σωματική όσο και για την ψυχική μας υγεία.
ΓυμναστικήΦυσική Κατάσταση

Γυμναστήριο – Μετά από Πόσον Καιρό θα Δείτε τα Πρώτα Αποτελέσματα στο Σώμα σας

Πάντα μετά από ένα καλοκαίρι γεμάτο εξόδους και διακοπές, έρχεται η ώρα της αλήθειας ανεβαίνοντας στη ζυγαριά.

Τις περισσότερες φορές το αποτέλεσμα είναι μία δυσάρεστη έκπληξη και η πρώτη σκέψη που έρχεται είναι το γυμναστήριο.

Σίγουρα η άθληση είναι μία ιδανική επιλογή τόσο για την σωματική όσο και για την ψυχική μας υγεία.

Η προπόνηση με βάρη, καθώς και η αερόβια άσκηση, μπορούν να βοηθήσουν τόσο στην αύξηση του ρυθμού του μεταβολισμού  σας, όσο και στη βελτίωση της διάθεσής σας.

Πόσο όμως καιρό χρειάζεται να γυμνάζεστε για να έχετε εμφανή αποτελέσματα;

Μήπως έχουν ήδη περάσει μερικοί μήνες προπονήσεων και τα αποτελέσματα είναι άφαντα ή ανεπαρκή;

Δείτε λοιπόν μετά από πόσο καιρό γυμναστικής και κάτω από ποιες συνθήκες θα δείτε το σώμα σας να αλλάζει μέσω της άσκησης.

Αρχικά πρέπει να γνωρίζετε ότι το σώμα του κάθε ανθρώπου είναι διαφορετικό, οπότε δεν υπάρχει μια συγκεκριμένη απάντηση, η οποία θα καλύψει όλες τις περιπτώσεις.

Το πόσο καιρό θα χρειαστεί να γυμνάζεστε για να έχετε εμφανή αποτελέσματα στο σώμα σας, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το είδος της προπόνησης που κάνετε, καθώς και από τον τρόπο ζωής σας.

Σε φυσιολογικό και ορμονικό επίπεδο, οι αλλαγές, αρχίζουν να εμφανίζονται στο σώμα αμέσως μετά από μια προπόνηση.

Οι περισσότεροι άνθρωποι όμως θα αρχίσουν πραγματικά να βλέπουν αποτελέσματα εντός του πρώτου ή δεύτερου μήνα, εφόσον έχουν κάνει την τακτική άσκηση τρόπο ζωής και τη γυμναστική, μέρος της εβδομαδιαίας ρουτίνας τους.

Αυτά τα αποτελέσματα θα ξεκινήσουν να φαίνονται σιγά σιγά , αλλά θα γίνουν πιο αισθητά και εμφανή όσο περνάει ο καιρός.

Το μέγεθος της αλλαγής που θα εμφανιστεί στο σώμα σας, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την κατάσταση στην οποία βρίσκεται, όταν ξεκινάτε την προπόνηση.

Το πόσο καιρό θα κάνετε για να δείτε αποτελέσματα στο γυμναστήριο, εξαρτάται άμεσα από το επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης.

Εάν είστε αρχάριοι στη γυμναστική, θα αρχίσετε να βλέπετε αξιοσημείωτα αποτελέσματα πολύ γρήγορα.

Αν είστε σε ενδιάμεσο επίπεδο ή έχετε προπονηθεί για κάποιο χρονικό διάστημα, πιθανότατα θα δείτε αποτελέσματα μετά από το πρώτο ή το δεύτερο μήνα, εφόσον έχετε προπονηθεί αρκετά.

Για κάποιους πιο προχωρημένους, όπως ένας αθλητής ή ένα άτομο που προπονείται με συνέπεια για χρόνια, αισθητές βελτιώσεις στη δύναμη ή τη φυσική κατάσταση, θα χρειαστούν συντονισμένη προσπάθεια μερικών μηνών, καθώς το σώμα είναι ήδη σε καλή κατάσταση.

Η προπόνηση με βάρη, καθώς και η αερόβια άσκηση, μπορούν να βοηθήσουν τόσο στην αύξηση του ρυθμού του μεταβολισμού  σας, όσο και στη βελτίωση της διάθεσής σας.

Η συχνότητα προπόνησης παίζει επίσης σημαντικό ρόλο.

Εάν επισκέπτεστε το γυμναστήριο τρεις έως πέντε φορές την εβδομάδα, μπορεί να σας βοηθήσει να δείτε αλλαγές στο σώμα σας μετά από ένα σύντομο χρονικό διάστημα.

Θα χάσετε βάρος και θα βελτιώσετε την υγεία και την εμφάνιση του σώματός σας, μετά από έναν ή δύο μήνες προπόνησης

 Για να γίνουν αυτές οι επισκέψεις στο γυμναστήριο συνήθεια, απαιτεί χρόνο, ειδικά αν δεν έχετε γυμναστεί ποτέ ξανά με τέτοια συχνότητα.

Αν όμως υιοθετήσετε αυτόν τον τρόπο ζωής και μάθετε να βλέπετε την άσκηση ως ένα ουσιαστικό μέρος της ημέρας σας, θα είναι πολύ πιο εύκολο να κολλήσετε και να μην τα παρατήσετε.

Η προπόνηση υψηλής έντασης είναι σύμμαχός σας.

Παρόλο που η διάρκεια της προπόνησής σας είναι σημαντική, η ένταση θα έχει πρωτεύοντα ρόλο κάθε φορά.

Εάν αναρωτιέστε μετά από πόσο καιρό προπόνησης θα έχετε εμφανή αποτελέσματα, θα πρέπει πρώτα να αξιολογήσετε την ένταση της προπόνησή σας.

Για ταχύτερα αποτελέσματα, οι προπονήσεις σας θα πρέπει να είναι απαιτητικές.

Δεν θα πετύχετε τίποτα σπουδαίο όσο βρίσκεστε στη «ζώνη ασφαλείας» σας.

Φυσικά δεν λέμε πως πρέπει να πονάτε ή να μην μπορείτε να κινηθείτε στο τέλος, αλλά αρκετά σκληρή ώστε να νιώσετε ότι φτάσατε τα όριά σας.

Ακολουθώντας ένα πρόγραμμα απαιτητικών προπονήσεων θα δείτε αποτελέσματα γρήγορα και το σώμα σας να αλλάζει προς το καλύτερο.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τα Οφέλη της Γιόγκα σε Σώμα και Μυαλό

Evi Makavelou

Η Σημασία της Σωστής Στάσης Σώματος

a.alefragkis

Τα Σημάδια που Δείχνουν ότι Έχετε Ανάγκη από Ξεκούραση

Evi Makavelou

Ενεργειακά Επίπεδα – Πώς θα τα Διατηρείτε Υψηλά

Evi Makavelou

Κούραση – Ξεπεράστε την με τη Διατροφή

Evi Makavelou

Guarana για Ενέργεια και Τόνωση

yoadmin

Στρες και Κούραση – Μήπως Έχετε Έλλειψη Μαγνησίου;

Γιατί το Κολύμπι Είναι η Καλύτερη Γυμναστική

Evi Makavelou

Πώς Ωφελεί η Θάλασσα την Υγεία σας

Evi Makavelou

6 Συμβουλές για να μην Αισθάνεστε Κουρασμένοι

yoadmin

Ποιες Είναι οι Καταλληλότερες Ώρες Ύπνου για Κάθε Ηλικία

a.alefragkis

Σωματική Δραστηριότητα – Πώς να Παρακινήσετε τον Εαυτό σας