Υγεία & Ομορφιά
Τροφές που καθυστερούν τη γήρανση μετά τα σαράντα
Διατροφή

Οι Αντιγηραντικές Τροφές που Χρειάζεστε Μετά τα 40

Τα 40 είναι η ηλικία-ορόσημο που παρατηρούμε τις περισσότερες αλλαγές πάνω μας.

Για παράδειγμα, η χαλάρωση του δέρματος και κάποιες ρυτίδες κάνουν έντονη την παρουσία τους.

Αντιγηραντικές τροφές για μετά τα σαράνταΑυτό όμως δε σημαίνει ότι οι ανεπιθύμητες αλλαγές δεν καταπολεμούνται.

Η λύση βρίσκεται στην κατάλληλη διατροφή.

Υπάρχουν κάποια τρόφιμα με αντιγηραντική δράση που μπορούν να καθυστερήσουν σημαντικά τα σημάδια της γήρανσης για όσους έχουν περάσει τα 40.

Κόκκινες πιπεριές

Οι κόκκινες πιπεριές έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C που βοηθάει στην παραγωγή κολλαγόνου και ισχυρά αντιοξειδωτικά που ονομάζονται καροτενοειδή.

Πρόκειται για φυτικές χρωστικές ουσίες με αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που προστατεύουν το δέρμα από τον ήλιο, τη ρύπανση και τις τοξίνες του περιβάλλοντος.

Σπανάκι

Πολλά είναι τα οφέλη από την κατανάλωσή του, μιας και όχι μόνο θωρακίζει την υγεία, αλλά συμβάλλει και στη διατήρηση της ελαστικότητας του δέρματος.

Η κατανάλωσή του ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση, οξυγονώνει τον οργανισμό και συμβάλλει στην καλή λειτουργία του εντέρου. 

Το σπανάκι είναι πλούσιο σε μαγνήσιο, βιταμίνες A και C που ενισχύουν την παραγωγή κολλαγόνου που κάνει το δέρμα απαλό και σφριγηλό.

Ξηροί καρποί

Τα καρύδια και ιδιαίτερα τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε.

Η βιταμίνη Ε βοηθάει στην αποκατάσταση του ιστού του δέρματος και το προστατεύει από την ηλιακή ακτινοβολία.

Τα καρύδια μάλιστα, περιέχουν ω3 λιπαρά οξέα που βοηθούν το δέρμα να διατηρήσει τη λάμψη του.

Αβοκάντο

Το αβοκάντο έχει υψηλή περιεκτικότητα σε ω3 λιπαρά οξέα, κάλιο και βιταμίνες Α, B, C, E και Κ.

Αυτός ο συνδυασμός των θρεπτικών συστατικών αποτρέπει τις αρνητικές επιπτώσεις της γήρανσης, αφήνοντας το δέρμα λαμπερό και ελαστικό.

Επιπλέον, διατηρεί την επιδερμίδα ενυδατωμένη και συμβάλλει στην αναγέννηση των κυττάρων. 

Η συχνή κατανάλωσή του μειώνει τη χοληστερίνη και ρυθμίζει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα.

Παπάγια

Η παπάγια έχει χαρακτηριστεί υπερτροφή.

Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και ανόργανα συστατικά που βοηθούν στην βελτίωση της ελαστικότητας του δέρματος και στη μείωση της εμφάνισης λεπτών γραμμών και ρυτίδων.

Περιέχει βιταμίνες Α, Β, C, E και Κ, ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο και φώσφορο.

Τέλος, περιέχει και ένα ένζυμο που καθυστερεί τα σημάδια της γήρανσης.

Γλυκοπατάτες

Οι γλυκοπατάτες περιέχουν ένα αντιοξειδωτικό που ονομάζεται βήτα καροτίνη.

Η βήτα καροτίνη μετατρέπεται σε βιταμίνη Α, η οποία βοηθάει με τη σειρά της στην αποκατάσταση της ελαστικότητας του δέρματος.

Οι γλυκοπατάτες έχουν επίσης, υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες C και Ε που χαρίζουν στο δέρμα ελαστικότητα και φωτεινότητα. 

Τέλος, περιέχουν και σίδηρο που συμβάλλει στην ομαλή παραγωγή ερυθρών και λευκών αιμοσφαιρίων και θωρακίζει το ανοσοποιητικό σύστημα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γάλατα Φυτικής Προέλευσης και οι Διαφορές τους

Evi Makavelou

Υγιεινές Τροφές που Παχαίνουν

Evi Makavelou

Φρούτα και Λαχανικά που δε Χρειάζεται να Είναι Βιολογικά

a.alefragkis

Ξεκινώντας μια Ισορροπημένη Διατροφή Φέτος το Καλοκαίρι

yoadmin

Κάστανο – Η Ελληνική Υπερτροφή

a.alefragkis

Υπέρ-τροφές: Μύθος ή Αλήθεια;

yoadmin

Θυμάρι – Οι Άγνωστες Ευεργετικές Δράσεις του για την Υγεία

Ποιες Είναι οι Τροφές που μας Παρέχουν Ενυδάτωση;

a.alefragkis

5 Κακοί Συνδυασμοί Τροφίμων

Evi Makavelou

Πώς θα Καταλάβετε ότι Τρώτε Πολλή Ζάχαρη;

Διατροφή και Επούλωση Πληγών

Evi Makavelou

Λευκό Ρύζι vs Καστανό – Τι να Επιλέξετε

Evi Makavelou