Υγεία & Ομορφιά
Τροφές για να κάψετε το κοιλιακό λίπος
Διατροφή

Κοιλιακό Λίπος – Τροφές για να το Κάψετε

Η συσσώρευση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς είναι ένα πολύ κοινό πρόβλημα.

Όσοι το αντιμετωπίζουν, θέλουν να απαλλαγούν από αυτό κυρίως για αισθητικούς λόγους.

Δεν αποκλείεται να υποδηλώνει όμως και κάποιο πρόβλημα υγείας.

Τροφές κατά του κοιλιακού λίπουςΜην ξεχνάτε ότι η τακτική άσκηση και η σωστή διατροφή βελτιώνουν τον βασικό μεταβολικό ρυθμό και τις διεργασίες με τις οποίες το σώμα μετατρέπει το λίπος σε ενέργεια.

Αν και δεν είναι εύκολο να το πιστέψει κανείς, υπάρχουν μερικές υπερτροφές που μπορούν συνδυαστικά με γυμναστική και ισορροπημένη διατροφή να σας βοηθήσουν να απαλλαγείτε από το κοιλιακό λίπος.

Τροφές για να κάψετε το κοιλιακό λίπος – Αμύγδαλα

Τα υγιεινά λιπαρά που περιέχουν τα αμύγδαλα αλλά και τα καρύδια, μειώνουν την κακή χοληστερόλη και το άγχος που σας οδηγεί στην υπερκατανάλωση τροφής.

Τα αμύγδαλα περιέχουν μαγνήσιο.

Έτσι συμβάλλουν στον σχηματισμό μυϊκής μάζας και στην καλή απόδοση κατά τη διάρκεια σωματικών δραστηριοτήτων.

Η υψηλή περιεκτικότητά τους σε φυτικές ίνες βελτιώνει τη διαδικασία της πέψης, καταπραΰνει τις φλεγμονές και δημιουργεί αίσθημα κορεσμού.

Φασόλια

Τα φασόλια είναι πολύ χορταστικά.

Παρόλο που φουσκώνουν όσους έχουν ευερέθιστο έντερο, μειώνουν το λίπος της κοιλιάς και αποτελούν μια από τις καλύτερες τροφές αν θέλετε να χτίσετε μυϊκή μάζα.

Περιέχουν υψηλή ποσότητα διαλυτών φυτικών ινών, κάτι που προλαμβάνει τη συσσώρευση λίπους και μειώνει τα λιπίδια που συσσωρεύονται στις αρτηρίες.

Επίσης, η κατανάλωση φασολιών αυξάνει τις επιδόσεις στις σωματικές και αθλητικές δραστηριότητες.

Τροφές για να κάψετε το κοιλιακό λίπος – Αγγούρι

Το αγγούρι αποτελείται κυρίως από νερό και περιέχει ελάχιστες θερμίδες.

Ανανεώνει, δροσίζει και καίει αποτελεσματικά το λίπος της κοιλιάς.

Περιέχει βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία και φυτικές ίνες, ενυδατώνει τον οργανισμό και είναι ιδανικό αν θέλετε να απαλλαγείτε από τις τοξίνες και από την κατακράτηση υγρών στους ιστούς του σώματός σας.

Το αγγούρι διατηρεί το δέρμα λαμπερό, βελτιώνει την υγεία του πεπτικού συστήματος και περιέχει βιταμίνες του συμπλέγματος Β, όπως και βιταμίνη C.

Κορυφαίες τροφές για την καύση του κοιλιακού λίπουςΚαρπούζι

Το αγαπημένο φρούτο του καλοκαιριού βοηθά πολύ στην καύση του κοιλιακού λίπους.

Το καρπούζι αποτελείται και αυτό κατά 90% από νερό, περιέχει αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία που «καθαρίζουν» το σώμα από τις τοξίνες.

Τρώγοντας καρπούζι, μειώνεται η επιθυμία σας για κατανάλωση επιπλέον τροφής.

Επίσης, αποτελεί καλή πηγή βιταμινών του συμπλέγματος Β, βιταμίνης C, καλίου και μαγνησίου.

Τροφές για να κάψετε το κοιλιακό λίπος – Λιναρόσπορος

Είναι μια από τις καλύτερες πηγές ω3 λιπαρών οξέων, καταπολεμά τις φλεγμονές και μειώνει το λίπος.

Περιέχει φυτικές ίνες που ελέγχουν την υπερβολική πρόσληψη θερμίδων και την υψηλή χοληστερόλη.

Ο λιναρόσπορος περιέχει λιγνάνες, ένα φυτικό θρεπτικό συστατικό που θεωρείται ότι καίει λίπος και μειώνει τη σωματική μάζα.

Βρώμη

Επιλέγοντας αλεύρι βρώμης έχετε μια από τις πιο υγιεινές πηγές φυτικών ινών στην καθημερινή σας διατροφή.

Η βρώμη μπορεί να καταλαγιάσει την υπερβολική σας επιθυμία για φαγητό και σταθεροποιεί τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα.

Τέλος, είναι ιδανική για το πρωινό σας γεύμα, αλλά μπορείτε να την εντάξετε σε πολλές συνταγές και στα υπόλοιπα γεύματα της ημέρας σας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Διατροφικές Συμβουλές που Φτιάχνουν τη Διάθεση

Evi Makavelou

6 Τροφές Μετά την Προπόνηση

Evi Makavelou

Τα Οφέλη του Ελληνικού Καφέ στην Υγεία

Evi Makavelou

Οι Τροφές που Καθαρίζουν τους Πνεύμονες Αποτελεσματικά

Evi Makavelou

Ερωτήσεις και Απαντήσεις για την Κρυμμένη Ζάχαρη

a.alefragkis

Οστική Υγεία – Οι Τροφές που την Απειλούν

Evi Makavelou

Τα Πάντα για τη Δίαιτα Whole30

Evi Makavelou

Πόσα Οφέλη Έχει η Αγκινάρα για την Υγεία;

Evi Makavelou

5 Τροφές – Σύμμαχοι στην Καλύτερη Όραση

a.alefragkis

Αβοκάντο – Γιατί Αξίζει να το Εντάξετε στη Διατροφή σας

Συμβουλές για να Βελτιώσετε τη Διατροφή σας

Evi Makavelou

Ρυθμίστε το Βάρος σας με Χρονοδιατροφή