Υγεία & Ομορφιά
pilates
ΓυμναστικήΥoga

Pilates ή Yoga – Ποια Είναι τα Οφέλη;

Μερικές φορές, είναι εύκολο να αποφασίσετε ανάμεσα σε δύο προπονήσεις.

Αλλά άλλες φορές, τα μαθήματα γυμναστικής φαίνονται αρκετά παρόμοια μεταξύ τους, καθιστώντας δύσκολη την επιλογή.

Το pilates και η yoga έχουν ευδιάκριτες διαφορές κι αυτές οι διακρίσεις μπορεί απλώς να σας βοηθήσουν να καθορίσετε ποια προπόνηση θα κάνετε μια δεδομένη ημέρα.

Pilates

Είναι ένα σύστημα ασκήσεων που έχει σχεδιαστεί για να βελτιώσει τη σωματική δύναμη, την ευελιξία και τη στάση του σώματος, καθώς και να ενισχύσει την πνευματική επίγνωση.

Σήμερα, υπάρχουν δύο μορφές pilates, reformer και mat, και οι δύο περιλαμβάνουν ασκήσεις χαμηλής πρόσκρουσης σε συνδυασμό με εστιασμένες αναπνοές.

Αλλά η yoga δεν είναι μόνο η κίνηση, αλλά και η αναπνοή, η ηρεμία του μυαλού και η εύρεση ισορροπίας.Yoga

Η yoga ορίζεται ως μια ινδουιστική πνευματική πειθαρχία, η οποία περιλαμβάνει τον έλεγχο της αναπνοής, τον απλό διαλογισμό και την υιοθέτηση συγκεκριμένων σωματικών στάσεων.

Οι βαθιές θρησκευτικές και πολιτιστικές ρίζες της είναι μια βασική διαφορά με την πρακτική του pilates.

Το pilates εστιάζει στη μηχανική του σώματος και κατανοεί πώς λειτουργεί το σώμα.

Αλλά η yoga δεν είναι μόνο η κίνηση, αλλά και η αναπνοή, η ηρεμία του μυαλού και η εύρεση ισορροπίας.

Οφέλη

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι και τα δύο περιλαμβάνουν μεγάλη συγκέντρωση κι επίγνωση του σώματός σας καθώς προχωράτε στις κινήσεις.

Βοηθάνε εξίσου στην αύξηση της ευελιξίας και της δύναμης.

Και οι δύο προπονήσεις βοηθάνε στην ενδυνάμωση των μυών και στη βελτίωση της στάσης του σώματος.

Για παράδειγμα, μπορείτε να κάνετε μια στάση σανίδας, μια κίνηση που στοχεύει τους κοιλιακούς, το στήθος και τη μέση.

Στοχεύοντας τον πυρήνα σας μέσω αυτής της στάσης, βοηθάτε να σταθεροποιήσετε το κάτω μέρος της πλάτης.

Η κίνηση αυτή, όχι μόνο διοχετεύει τους κοιλιακούς μύες σας, αλλά ενισχύει επίσης τα χέρια, τους ώμους και τους καρπούς.

Ενώ και οι δύο προπονήσεις μπορούν να βοηθήσουν στην ανακούφιση από το στρες – όπως και κάθε είδους άσκηση χάρη εν μέρει στις ενδορφίνες που τονώνουν τη διάθεση – η yoga (έναντι του pilates) συνδέεται περισσότερο με την εστίαση της προσοχής, τη μείωση του στρες και την αύξηση της συγκέντρωσης, σύμφωνα με τους ειδικούς.

Σε σύγκριση με το pilates, η yoga δίνει μεγαλύτερη έμφαση στις πρακτικές αναπνοής και στον διαλογισμό.

Όμως το pilates είναι λίγο πιο προστατευτικό για το σώμα, γιατί οι κινήσεις που γίνονται κατά το μάθημα είναι μικρότερες, μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο τραυματισμού.

Τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται στην τάξη του pilates επιτρέπουν βαθύτερη δουλειά κι ενδυνάμωση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Απαντήσεις σε Βασικά Ερωτήματα Γύρω από τη Γυμναστική

Υπερβολική Άσκηση – Συμπτώματα ότι Γυμνάζεστε Παραπάνω από Όσο Πρέπει

Απλές Συνήθειες για να Διατηρήσετε τους Μύες σας σε Φόρμα

Evi Makavelou

Ποια Οφέλη Έχει η Πρωινή Γυμναστική για την Υγεία

Οι Top Ασκήσεις για να Κάψετε Θερμίδες

Evi Makavelou

Γιατί Πρέπει να Αλλάζετε τις Ασκήσεις σας Καθημερινά

Evi Makavelou

Τα Οφέλη του Περπατήματος

Τι να Τρώτε πριν, μετά και την Ώρα της Γυμναστικής;

Evi Makavelou

Γυμναστική – Ποια Είναι τα Χειρότερα Λάθη που Κάνουμε Μετά το Τρέξιμο

Γιατί Είναι Σημαντικό να Έχουμε Γερά Οστά και Ποια Γυμναστική Βοηθά στην Καλή Υγεία τους;

a.alefragkis

Μύες για Μακρά Ζωή

yoadmin

Αθλητική Διατροφή – Ποιες Τροφές την Απαρτίζουν;

Evi Makavelou