Υγεία & Ομορφιά
Συμβουλές για να τρώτε λιγότερο
Αδυνάτισμα

Συμβουλές για να Τρώτε Λιγότερο

Μπορεί να τρώτε υγιεινά και παρόλα αυτά να παίρνετε βάρος.

Αν αναρωτιέστε πώς συμβαίνει αυτό, ο πιο πιθανός λόγος είναι ότι καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες ακόμα κι αν πρόκειται για υγιεινές τροφές.

Πως θα τρώτε λιγότεροΜαθαίνοντας να τρώτε λιγότερο και να σταματάτε λίγο πριν χορτάσετε, μπορείτε να συντηρήσετε το ιδανικό σας βάρος, ακόμα και να χάσετε κιλά.

Μπορεί να σας φαίνεται δύσκολο να τρώτε λιγότερο, αλλά στην πραγματικότητα θέλει τρόπο.

Πώς να τρώτε λιγότερο;

Αρχικά προσπαθήστε να τρώτε πολλά μικρά γεύματα μέσα στην ημέρα.

Έτσι δεν θα φτάνετε στο σημείο να λιμοκτονείτε όταν έρχεται η ώρα του γεύματος.

Όταν γευματίζετε, φροντίστε να κάθεστε στο τραπέζι και να τρώτε αργά.

Αποφύγετε να τρώτε ενώ δουλεύετε και προσπαθήστε να μην κάνετε πολλά πράγματα ενώ τρώτε, όπως να συζητάτε ή να βλέπετε τηλεόραση.

Αν έχετε αρνητικά συναισθήματα, καλύτερα να περιμένετε να νιώσετε καλύτερα προτού φάτε γιατί διαφορετικά ίσως φάτε περισσότερο.

Μη σερβίρετε στο πιάτο σας περισσότερο από όσο θέλετε να φάτε.

Αν σας περισσέψει φαγητό, αποθηκεύστε το πριν καθίσετε να φάτε για να μην μπείτε στον πειρασμό να φάτε κι άλλο.

Αποφύγετε τα ορεκτικά και προσπαθήστε να έχετε όλο το γεύμα σας σε ένα πιάτο, για να έχετε εικόνα του τι έχετε φάει.

Οι φυτικές ίνες μπορούν να είναι σύμμαχός σας σε αυτήν την προσπάθεια.

Σας χορταίνουν εύκολα χωρίς να καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες τροφής.

Ο ρόλος των φρούτων και των λαχανικών

Εντάξτε στην καθημερινή σας διατροφή ώριμα φρούτα.

Επιλέξτε μήλα, δαμάσκηνα, αχλάδια και το καλοκαίρι ροδάκινα και βερίκοκα.

Μην παραλείπετε τα λαχανικά, όπως το λάχανο, το παντζάρι, τα καρότα και τις πράσινες σαλάτες.

Αποφύγετε να τρώτε ενώ δουλεύετε.

Μην αποφεύγετε τα δημητριακά και επιλέξτε καλύτερα αυτά που είναι ολικής άλεσης, όπως το ρύζι και η κινόα.

Επίσης, τα μαγειρεμένα ή βραστά όσπρια μπορούν να σας χορτάσουν χωρίς να χρειαστεί να καταναλώσετε μεγάλες ποσότητες.

Πως να τρώτε λιγότερο – Ξηροί καρποί

Από ξηρούς καρπούς επιλέξτε τα φουντούκια, τα αμύγδαλα και τα καρύδια, πάντα ωμά και ανάλατα.

Επιλέξτε αποξηραμένα φρούτα για σνακ, όπως οι σταφίδες και τα δαμάσκηνα.

Πίνετε νερό

Ένας έξυπνος τρόπος για να αποφύγετε να φάτε πολύ είναι να πίνετε 1-2 ποτήρια νερό μισή ώρα πριν από κάθε σας γεύμα.

Το νερό πριν από το γεύμα μπορεί να γεμίσει το στομάχι σας και να σας αποτρέψει από το να φάτε γρήγορα ή πολύ.

Επίσης, μπορείτε να τρώτε ένα μέτριο φρούτο πριν από κάθε σας γεύμα.

Οι φυτικές ίνες και η περιεκτικότητά τους σε νερό έχουν τα ίδια αποτελέσματα με το ίδιο το νερό.

Είναι προτιμότερες από μερικές φέτες ψωμιού.

Τι να επιλέξετε για επιδόρπιο;

Όταν τελειώνετε το γεύμα σας αλλά σκέφτεστε ότι θα θέλατε κάτι ακόμα, δοκιμάστε να πιείτε ένα φλιτζάνι τσάι  ή καφέ.

Έτσι θα χωνέψετε γρηγορότερα.

Τέλος, αν παρόλα αυτά δεν έχετε χορτάσει, φάτε ένα μήλο ή ένα αχλάδι, μιας και είναι φρούτα που συνδυάζονται καλά με άλλες τροφές.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Διατροφικές Αλλαγές για Απώλεια Βάρους

Evi Makavelou

Απλές Συμβουλές για Κοιλιά… Επιπέδου

Πρωτεϊνικές Δίαιτες και Αποτελεσματικότητα

yoadmin

Υγιεινοί Υδατάνθρακες για Αδυνάτισμα

Evi Makavelou

Απότομη Μεταβολή Βάρους και Επιπτώσεις

Evi Makavelou

Απώλεια Βάρους και Ηλικία

Evi Makavelou

Συμβουλές για Άμεσο Αδυνάτισμα

Evi Makavelou

Τοπικό Αδυνάτισμα και Διατροφή

Evi Makavelou

Τι να μην Καταναλώνετε αν Θέλετε να Αδυνατίσετε

Evi Makavelou

Εμπόδια στη Διατήρηση της Απώλειας Βάρους

yoadmin

Μείωση Πόντων με Τοπικά Αδυνατιστικά

yoadmin

Αδυνατίστε Χωρίς Δίαιτα και Γυμναστική

a.alefragkis