Υγεία & Ομορφιά
Γυμναστική στο κρύο και συμβουλές
Γυμναστική

Γυμναστείτε στο Κρύο με Ασφάλεια

Λίγο η πανδημία που μας κάνει να μη θέλουμε να συνωστιζόμαστε, λίγο η ελευθερία του να γυμναζόμαστε στη φύση, οδηγούν πολλούς από εμάς στην απόφαση να αθληθούμε φέτος τον χειμώνα έξω.

Η γυμναστική σε εξωτερικό χώρο μπορεί να είναι συναρπαστική, αρκεί να γίνεται με ασφάλεια.

Γυμναστική στο κρύοΗ άσκηση στο κρύο δε συνιστάται σε άτομα που πάσχουν από χρόνια προβλήματα υγείας.

Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να συμβουλεύεται κανείς τον γιατρό του.

Υπό αυτήν την προϋπόθεση, δείτε παρακάτω πώς θα γυμναστείτε έξω ακόμα και τις μέρες με πολύ κρύο χωρίς δυσάρεστες συνέπειες.

Εξοπλιστείτε με τον κατάλληλο ρουχισμό

Εννοείται ότι τις πολύ κρύες του χειμώνα δεν μπορείτε να φοράτε στη γυμναστική σας ό,τι θα φορούσατε στο γυμναστήριο.

Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται να εξοπλιστείτε με νέο ρουχισμό.

Το μυστικό για να μείνετε ζεστοί είναι τα ισοθερμικά ρούχα που δεν επιτρέπουν στη θερμοκρασία του σώματος να πέσει.

Επίσης, ντυθείτε σε στρώσεις.

Δηλαδή φορέστε ρούχα που θα μπορείτε να βγάλετε κατά τη διάρκεια της άσκησης, τα οποία θα ξαναβάλετε στο τέλος.

Κατάσαρκα φορέστε ένα ισοθερμικό μπλουζάκι, συνεχίστε με με μια μπλούζα από φλις και από πάνω ένα αντιανεμικό.

Αυτός ο συνδυασμός θα σας βοηθήσει να αποφύγετε το δυσάρεστο αίσθημα της εφίδρωσης, της ζέστης αλλά και το κρύο του περιβάλλοντος.

Κρατήστε ζεστά χέρια και πόδια

Ισοθερμικές, αδιάβροχες κάλτσες και γάντια είναι απαραίτητα και ίσως και ένας σκούφος και ένα κασκόλ για τον λαιμό.

Έτσι θα αποτρέψετε την είσοδο του κρύου αέρα στο στήθος και στο κεφάλι σας.

Τα παπούτσια σας αν γίνεται, είναι προτιμότερο να έχουν δερμάτινη επένδυση, ώστε να μην τα διαπερνάει το νερό σε περίπτωση βροχής.

Αλλάζετε ρούχα μετά το τέλος της προπόνησης

Μετά την προπόνηση αλλάξτε και φορέστε ζεστά ρούχα.

Αν μείνετε με τα ιδρωμένα ρούχα μπορεί να κρυώσετε και να αρρωστήσετε.

Όπως και να έχει, μην ξεπερνάτε τα όρια και συμβαδίζετε με τις καιρικές συνθήκες.

Αν φυσάει δυνατά, βρέχει πολύ και κάνει πάρα πολύ κρύο, αποφύγετε να βγείτε.

Μην ξεχνάτε το καλό ζέσταμα και την αποθεραπεία

Κάντε καλές και πολλές διατάσεις πριν την άσκηση.

Κάντε ζέσταμα περισσότερη ώρα από ό,τι συνήθως για να ζεσταθούν καλά οι μύες σας και να αποφύγετε κάποιον τραυματισμό.

Μην ξεχνάτε όμως και τις καλές διατάσεις στο τέλος.

Η αποθεραπεία είναι απαραίτητη.

Οι καλύτερες ώρες για να βγαίνετε για προπόνηση τον χειμώνα είναι το πρωί, το μεσημέρι και νωρίς το απόγευμα που έχει ακόμα φως και η θερμοκρασία είναι υψηλότερη.

Μην ξεκινήσετε απότομα, οι πρώτες σας προπονήσεις έξω θα πρέπει να είναι ήπιες και όχι πολύ μεγάλης διάρκειας.

Πίνετε συχνά νερό

Τέλος, επειδή μπορεί να μη διψάτε δε σημαίνει ότι δεν αφυδατώνεστε.

Το νερό είναι απαραίτητο ακόμα και όταν προπονείστε έξω και δε νιώθετε την ανάγκη να ξεδιψάσετε.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ενόργανη Γυμναστική για Ενήλικες – Γιατί να τη Δοκιμάσετε

Evi Makavelou

Ασκήσεις για να Ρίξετε την Αρτηριακή Πίεση

Γυμναστική με Σχοινάκι – Μία Αερόβια Άσκηση που Αξίζει να Εντάξετε στο Πρόγραμμά σας

Γυμναστική στο Σπίτι – Γιατί να την Προτιμήσετε;

Evi Makavelou

Τα Σωματικά και Ψυχολογικά Οφέλη της Αερόβιας Άσκησης

a.alefragkis

Υπερβολική Άσκηση – Πώς Μπορεί να Βλάψει τον Οργανισμό μας

a.alefragkis

Φροντίδα του Δέρματος Μετά την Άσκηση

Evi Makavelou

Γιατί να Ξεκινήσετε Κολύμπι αντί για Γυμναστήριο;

Evi Makavelou

Προθέρμανση Μυών και Αρθρώσεων

yoadmin

Τρέξιμο στο Κρύο – Οι Συμβουλές που Πρέπει να Ακολουθήσετε

5 Λόγοι για να Κάνουμε Γυμναστική με Παρέα

Συμπληρώματα Διατροφής για Μεγάλες Επιδόσεις

yoadmin