Υγεία & Ομορφιά
Η Λήψη Συμπληρωμάτων Βιταμίνης D δεν Μειώνει τον Κίνδυνο Κατάγματος
Συμπληρώματα Διατροφής

Η Λήψη Συμπληρωμάτων Βιταμίνης D δεν Μειώνει τον Κίνδυνο Κατάγματος

Τα αποτελέσματα μιας μελέτης που δημοσιεύτηκε στο “New England Journal of Medicine” υποδηλώνουν ότι η βιταμίνη D δεν έχει κανένα ενδιαφέρον για την πρόληψη των καταγμάτων στον γενικό πληθυσμό.

Η συγκεκριμένη μελέτη αμφισβητεί τη συμπλήρωση βιταμίνης D3 σε υγιή άτομα μέσης και τρίτης ηλικίας για την πρόληψη καταγμάτων.

Η Λήψη Συμπληρωμάτων Βιταμίνης D δεν Μειώνει τον Κίνδυνο Κατάγματος.Η δημοσίευση αναφέρεται σε μια μελέτη στην οποία συμμετείχαν 25.871 συμμετέχοντες, οι μισοί από τους οποίους ήταν γυναίκες.

Καταγράφηκαν 1.991 κατάγματα σε 1.551 άτομα. Κατά τη διάρκεια μιας περιόδου παρακολούθησης 5,3 ετών, δεν μπόρεσε να αποδειχθεί ευεργετική επίδραση της βιταμίνης D μετά από αυτήν την παρατήρηση διότι συνέβησαν 769 κατάγματα στην ομάδα των 12.927 ατόμων που έλαβαν συμπλήρωμα, έναντι 782 καταγμάτων στην ομάδα του εικονικού φαρμάκου των 12.944 συμμετεχόντων.

Σημειώστε ότι αυτά τα άτομα δεν έπασχαν από ανεπάρκεια βιταμίνης D, χαμηλή οστική μάζα ή οστεοπόρωση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τρυπτοφάνη – Γιατί Είναι Απαραίτητη;

Πρωτεΐνη Ορού Γάλακτος – Η Συμβολή της στην Άσκηση

Συμπληρώματα Διατροφής Σεληνίου και Ψευδαργύρου

Γνωρίστε τις Καλύτερες Φυτικές Πηγές Πρωτεϊνών

Ο Ρόλος της Βιταμίνης D στη Γυμναστική σας

Συμπληρώματα Διατροφής και Αντιγήρανση

Η Αξία της Σπιρουλίνας ως Συμπλήρωμα Διατροφής

Συμπληρώματα Διατροφής και Συμβουλές για Δυνατό Ανοσοποιητικό

Συμπληρώματα Διατροφής – Τα Λάθη που Κάνετε

Γιατί τα Προβιοτικά σας Κάνουν Καλό;

Για Ποιο Λόγο να Πάρω Συμπληρώματα Διατροφής

Καθαρτικά και Προβιοτικά κατά της Δυσκοιλιότητας