Υγεία & Ομορφιά
Σταματήστε την ταχυπαλμία
Καρδιά

Ταχυπαλμίες – Πώς θα τις Σταματήσετε;

Οι ταχυπαλμίες αποτελούν μια κατάσταση που μπορεί να κρύβει σοβαρούς κινδύνους για την υγεία.

Ταχυπαλμία έχουμε όταν η καρδιά μας χτυπά γρηγορότερα από τους φυσιολογικούς της ρυθμούς, ενώ μπορεί να μοιάζει με την αίσθηση φτερουγίσματος στο στήθος.

Σίγουρα όταν η ταχυπαλμία επιμένει χρειάζεται παρακολούθηση, όμως υπάρχουν κάποιοι τρόποι για να σταματήσει ανάλογα με την αιτία που την προκαλεί.

Για παράδειγμα, ταχυπαλμίες μπορεί να προκαλέσει το άγχος και ένας έντονος τρόπος ζωής.

Αλκοόλ και ταχυπαλμίεςΤαχυπαλμίες μπορεί να εμφανιστούν όταν υπάρχουν προβλήματα στον θυρεοειδή αδένα, αρρυθμίες, κολπική μαρμαρυγή ή σπανιότερα από καρδιακή ανεπάρκεια.

Διαβάστε παρακάτω πιο συγκεκριμένα πώς μπορείτε να τις σταματήσετε.

Απομάκρυνση από το ερέθισμα που τις προκαλεί

Η ταχυπαλμία μπορεί να παρουσιαστεί αμέσως μετά τη λήψη κάποιας διεγερτικής ουσίας, όπως αυτές που περιέχουν τα τσιγάρα, ορισμένα φάρμακα για το κρυολόγημα και τον βήχα, τα ροφήματα με καφεΐνη, τα σκευάσματα που μειώνουν την όρεξη, ορισμένα φάρμακα για την υπέρταση και για διάφορες ψυχασθένειες.

Εφαρμογή μικρών πρακτικών

Υπάρχουν κάποια μικρά κόλπα που σταματούν την ταχυπαλμία παροδικά.

Κρατώντας την αναπνοή και πιέζοντας προς τα κάτω, σαν να προκαλείτε κίνηση στο έντερό σας μπορείτε να σταματήσετε την ταχυκαρδία.

Επίσης, τοποθετώντας πάγο ή μια κρύα, υγρή πετσέτα στο πρόσωπό σας για λίγα δευτερόλεπτα, ρίχνοντας κρύο νερό, κάνοντας ένα κρύο ντους είναι ορισμένες τεχνικές που αποδίδουν, αλλά πριν τις εφαρμόσετε θα πρέπει να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας.

Τεχνικές χαλάρωσης

Το άγχος μπορεί να πυροδοτήσει τις ταχυπαλμίες ή να τις επιδεινώσει.

Ο διαλογισμός, η γιόγκα, οι βαθιές αναπνοές, ένας χαλαρός περίπατος στην εξοχή, η ήπια άσκηση, τα συχνά διαλείμματα ενώ εργάζεστε είναι λίγοι μόνο από τους τρόπους που μπορούν να σας βοηθήσουν να αποβάλετε το άγχος ώστε να σταματήσουν και οι ταχυπαλμίες.

Ενυδάτωση

Όταν ο οργανισμός είναι αφυδατωμένος, η καρδιά αναγκάζεται να εργαστεί πιο σκληρά για να διοχετεύσει το αίμα σε όλο το σώμα και αυτό μπορεί να προκαλέσει ταχυπαλμίες.

Θυμηθείτε να πίνετε όσο νερό χρειάζεται μέσα στην ημέρα και ιδιαίτερα όταν δείτε ότι τα ούρα σας είναι σκούρα, έχετε έντονη δίψα, αυξάνονται οι καρδιακοί παλμοί σας, νιώθετε ξηρό το στόμα σας, έχετε πονοκέφαλο ή ζαλίζεστε.

Μείωση κατανάλωσης αλκοόλ

Αν και η μέτρια κατανάλωσή του δεν είναι απαραίτητα βλαβερή, σύμφωνα με έρευνες, ακόμα και ένα ποτήρι αλκοόλ την ημέρα αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης κολπικής μαρμαρυγής.

Η ταχυκαρδία είναι ένα από τα συμπτώματά της.

Τακτική σωματική άσκηση

Η άσκηση μπορεί να βελτιώσει τη συνολική καρδιαγγειακή υγεία και να αποκαταστήσει τον φυσιολογικό καρδιακό παλμό, όπως και να μειώσει το άγχος.

Η αερόβια άσκηση δυναμώνει την καρδιά και προλαμβάνει έτσι τις ταχυπαλμίες.

Περπάτημα, ελαφρύ τρέξιμο, ποδηλασία, κολύμπι είναι μερικές από τις ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε αφού πάρετε και την έγκριση του γιατρού σας για να μειώσετε τις ταχυπαλμίες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ταχυκαρδία και οι Αιτίες της

Κολπική Μαρμαρυγή – Γνώση, Πρόληψη και Αντιμετώπιση

yoadmin

Κίνδυνος Σοβαρής Αιμορραγίας με την Άσκοπη Χρήση Ασπιρίνης

yoadmin

Στηθάγχη – Ποια Είναι τα Συμπτώματα;

Στεφανιαία Νόσος και Συμπτώματα

Evi Makavelou

Καλύτερη Διατροφή για Υγιή Καρδιά

yoadmin

Ποια Διατροφή Πρέπει να Ακολουθήσετε για να Μειώσετε τα Τριγλυκερίδια

a.alefragkis

Η Χοληστερόλη και ο Οργανισμός μας

yoadmin

Υψηλή Χοληστερόλη – Συμπτώματα και Διατροφή

Βραδυκαρδία – Συμπτώματα και Αντιμετώπιση

Evi Makavelou

Σωστή Διατροφή VS Υψηλής Χοληστερίνης

yoadmin

Σεξ μετά από Καρδιακή Προσβολή

yoadmin